Show je cluster

DeletedUser20001

Guest
In het geel, ja omdat ik datd orp aan jullie verloren was en nu weer terug heb.

Maar hoezo groei ik alle kanten uit. Dat cluster bovenin c77 moest er wel komen omdat ik vast lag toen ik nog in NVC zat.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk is eerlijk; het is een raar bij elkaar geraapt zooitje dorpen
 

DeletedUser20001

Guest
Eerlijk is eerlijk; het is een raar bij elkaar geraapt zooitje dorpen

Mijn cluster is zeker geen bij elkaar geraapt zooitje, heb een ferm cluster en een hoge oda score. Ben de speler met de minste punten in de top 20 oda.

Maar als ik de laatste barbs van mijn ban weer binnen heb is ook het linker gedeelte van mijn cluster weer lekker vol :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zou me ook gaan schamen als dit soort berichten een gevolg van mijn acties waren, en dat terwijl je die clears al van verre aan had kunnen zien komen:

Verdediger: onlywar
Doel: Door de bezitter van het bericht verborgen.

Aantal: 0 0 4719 0 0 0 110 0 10
Verliezen: 0 0 4719 0 0 0 110 0 10
 

DeletedUser

Guest
Mijn cluster is zeker geen bij elkaar geraapt zooitje, heb een ferm cluster en een hoge oda score. Ben de speler met de minste punten in de top 20 oda.

Maar als ik de laatste barbs van mijn ban weer binnen heb is ook het linker gedeelte van mijn cluster weer lekker vol :D
Ja het is ook volkomen logisch dat als ik over je faal cluster begin je het gaat hebben over een 'hoge oda' die tegen de top 3 al bijna verwaarloosbaar is:eek: ( NB: lichte overdrijving hier)

Verder lijkt me, dat ik beter over jouw cluster kan oordelen dan jij. Ik ben namelijk een stuk objectiever, anders had jij nooit gesproken over een 'ferm cluster':rolleyes:


Ik zou me ook gaan schamen als dit soort berichten een gevolg van mijn acties waren, en dat terwijl je die clears al van verre aan had kunnen zien komen:

Verdediger: onlywar
Doel: Door de bezitter van het bericht verborgen.

Aantal: 0 0 4719 0 0 0 110 0 10
Verliezen: 0 0 4719 0 0 0 110 0 10

Handig ja in je handtekening niet vermelden op welk account je speelt en vervolgens een specifiek bericht posten, waarbij je aangeeft dat het jouw actie is. Onlywar zoek jij is ff het overeenkomende bericht op, dan is dit mysterie ook weer opgelost
 

DeletedUser

Guest
Handig ja in je handtekening niet vermelden op welk account je speelt en vervolgens een specifiek bericht posten, waarbij je aangeeft dat het jouw actie is. Onlywar zoek jij is ff het overeenkomende bericht op, dan is dit mysterie ook weer opgelost

Dat specifieke bericht is van mm s, en nee, dat is niet mijn huidige spelaccount. Ik heb zelfs nooit gezegd weer te spelen op deze wereld. Ik ben alleen nog actief betrokken bij Talk., maar toch echt meer op de achtergrond.
 

DeletedUser

Guest
hier mijn cluster

is al een tyd geleden dat ik het eens gepost had.......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 44652

Guest
Jou cluster is wel mooi ja, alleen jammer van dat losse ding on 67 :p
 

DeletedUser

Guest
dat losse ding zijn ook 298 dorpen,
het toont alleen kleiner door men hoofdcluster.....
 

DeletedUser

Guest
dat losse ding zijn ook 298 dorpen,
het toont alleen kleiner door men hoofdcluster.....

Al was het de helft van je dorpen, het gaat erom dat je gewoon om dat één normaal cluster hebt. En één lelijk side-cluster:eek:

L2P
 

DeletedUser20001

Guest
Al was het de helft van je dorpen, het gaat erom dat je gewoon om dat één normaal cluster hebt. En één lelijk side-cluster:eek:

L2P

Heb jij uberhaupt wel een cluster om te laten zien, want volgens mij faal jij hier het meeste van allemaal
 

DeletedUser

Guest
Heb jij uberhaupt wel een cluster om te laten zien, want volgens mij faal jij hier het meeste van allemaal

Je kan niet falen in iets wat je niet hebt/doet:eek: ( er vanuitgaande dat je enkel doelt op een falend cluster)

Zoniet zou het wel een hele ondoordachte uitspraak zijn
 

DeletedUser20001

Guest
Je kan niet falen in iets wat je niet hebt/doet:eek: ( er vanuitgaande dat je enkel doelt op een falend cluster)

Zoniet zou het wel een hele ondoordachte uitspraak zijn

Prima, wat jij wilt. Ga jij maar lekker op alle forums de stoere bink uithangen. Wij gaan ondertussen gewoon door met onze wereld. We hebben jou hier helemaal niet nodig. Snap nog steeds niet wat je hier eigenlijk doet.
 

DeletedUser

Guest
Prima, wat jij wilt. Ga jij maar lekker op alle forums de stoere bink uithangen. Wij gaan ondertussen gewoon door met onze wereld. We hebben jou hier helemaal niet nodig. Snap nog steeds niet wat je hier eigenlijk doet.

Het lijkt Godlight zijn doel om dit AF een beetje levendiger te krijgen (al dan niet met gezever).
En zeg nu zelf, hij vervult die taak behoorlijk goed...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan