Show je cluster

DeletedUser74031

Guest
Vindt wel geinig dat mensen mijn direct gaan aanvallen omdat ik een puntje van kritiek heb geleverd op sommige dingen. Laat weer zien hoe wanhopig sommige mensen zijn.
 

DeletedUser74031

Guest
Je leid aan grootheidswaanzin zeker?

Tyron, ik vind apart dat dit uit jouw mond komt. Wij zullen geen uitsprake doen met bedreigingen erin, ik denk dat het toch echt tijd is dat je van het forum afgaat want je wordt weer Willie Wartaal.
 

DeletedUser51839

Guest
Tyron, ik vind apart dat dit uit jouw mond komt. Wij zullen geen uitsprake doen met bedreigingen erin, ik denk dat het toch echt tijd is dat je van het forum afgaat want je wordt weer Willie Wartaal.

Nope, ik doe wat ik wil, is mijn handelsmerk :cool:
 

DeletedUser74031

Guest
Wat heb je als handelmerk aan negatieve publiciteit? Niets dus.
 

DeletedUser74228

Guest
Je leid aan grootheidswaanzin zeker?

En dat zeg jij? Zeker de leukste thuis ;) Ik ga hier niet roepen dat ik IG beter ben dan jij, maar wel een pak slimmer dan jij denkt. Als ik je zou fucken zou je het pas door hebben als het e laat is.
 

DeletedUser74031

Guest
En dat zeg jij? Zeker de leukste thuis ;) Ik ga hier niet roepen dat ik IG beter ben dan jij, maar wel een pak slimmer dan jij denkt. Als ik je zou fucken zou je het pas door hebben als het e laat is.

Het enigste waar ie beter is in is farmen en dit enkel omdat Moarten en misschien nog meer Moraalbrekers van hem in hun buurt niet farmen omdat Psycho die grondstoffen nodig heeft. Hoe bedoel je gebruik maken van andermans middelen?
 

DeletedUser11706

Guest
Ik denk dat Elec. sws de oorlog aan ging en of dat aparte stats waren of die met hippo en amen maakt volgens mij geen verschil uit?

csS2k.png

csRRZ.png


Daarbij is bovenstaande pm volgens mij toch van een hippo'er afkomstig en niet van iemand uit amen. Denk ook niet dat er ooit contact tussen de leiding van Amen en Elec. is geweest, hooguit wat individuele pm's tussen wat spelers uit Elec. & amen. Dus ik zou hier niet durven spreken van bondgenoten noch een samenwerking tussen meerdere stammen enkel omdat ze dezelfde vijand hebben en dezelfde stats delen:confused:

Mag ik daar uit concluderen dat Elec. dan mee doet puur om de stats van de oorlog tegen Amen/Hippo! te beïnvloeden?
 

DeletedUser59368

Guest
En dat zeg jij? Zeker de leukste thuis ;) Ik ga hier niet roepen dat ik IG beter ben dan jij, maar wel een pak slimmer dan jij denkt. Als ik je zou fucken zou je het pas door hebben als het e laat is.

Fight! Fight! Fight! :D:p
 

DeletedUser

Guest
Mag ik daar uit concluderen dat Elec. dan mee doet puur om de stats van de oorlog tegen Amen/Hippo! te beïnvloeden?

:confused: Ik zou niet weten wat dat uitmaakt of Faith. nu apart met Elec & hippo/amen een oorlog heeft of met Amen/hippo en elec samen maakt voor Faith. geen verschil of wel? en om de stats te beïnvloeden, hoe bedoel je? dat er meer dorpen winst/verlies in die oorlog komen? denk dat het geen verschil uitmaakt of de stats los stonden of bij elkaar gevoegd :p Maar dat komt mssh omdat het mij persoonlijk geen moer uitmaakt. Stats zijn relatieve dingen, als je de kennis/gegevens achter dorpen winst/verlies niet weet slaat het kant noch wal.

Om even een voorbeeld te noemen stel er stopt een speler in je stam of hij/zij is erg inactief ->> vijand pikt dorpen weg, dat komt allemaal in de stats te staan, maar dat betekent vervolgens niet dat die vijand nu opeens super goed is, of dat jullie nu super slecht zijn, het zegt dus eigenlijk niks als je geen weet hebt van de situatie.
 

DeletedUser74435

Guest
Het enigste waar ie beter is in is farmen en dit enkel omdat Moarten en misschien nog meer Moraalbrekers van hem in hun buurt niet farmen omdat Psycho die grondstoffen nodig heeft. Hoe bedoel je gebruik maken van andermans middelen?

Mag ik jou beste Patjuhh erop wijzen dat Moartn Mb was van Account met 4 pros? Dat ik die als mb erfde om het zo te verwoorden? Mijn 2 mb's zaten in Zero. jumper deed zelden iets en liet ik zijn eigen gang gaan. Ik heb al zijn dorpen gekregen puur doordat ik hem toen spaarde. Moartn is een topspeler, eigenlijk exact de persoon die het team psycho volledig maakt. Zoals je weet zijn wij ook bezig ons front met Zero te verstevigen aangezien jullie het omgekeerde al begonnen zijn....

Nu Moartn farmde degelijk meer dan de meeste van jullie ... Ik heb dacht ik een rover of 3 gehaald dat hij ook 40 mil haalde. En het is niet dat ik hem misbruik ofzo. Ik heb weinig dorpen van Nero genomen maar heb bijvoorbeeld ook veel lege dorpen van Nero die ik kon edelen aan hem gegeven. Als je jou MB helpt groeien, help je jezelf groeien. Moartn en Psycho mag je als 1 acc beschouwen, iets wat velen zelfs in mijn stam niet zien, heb een zwak cluster volgens velen, alleen diee velen weten niet dat hij mijn mb is.

Nu Moartn is geen mb meer, hij is meer dan dat. Dat we nu een fusie gaan regelen is jammer voor Zero maar dat konden jullie al lang voorspellen. Moartn als speler zelf is de perfecte uitbreiding om 100% te zijn. En ik heb enorm maar dan ook enorm veel respect voor die gast. Wat hij al neit heeft gedaan en doet, chapeau voor hem. Maar als ik ooit 1 woord hoor over hem, dat jullie hem afkraken ofzo want dat verdient hij niet, dan kom je tegenover mij te staan. Ik ben niet een heilige, maar respect voor mijn mb wat hij doet ...
 

DeletedUser74228

Guest
Van Moartn wisten we idd altijd al ;) Hij is ook gewoon eerlijk geweest dus vandaar dat we hem die prestatie gunnen. Dus ga niks zeggen over respect.. En over dat farmen heeft Moartn zelf gezegd.

De rede dat Patjuhh en ik zo reageren is omdat jij begint te roepen dat je zo je edelrichting kan veranderen. Zelfs nu dreig je ook weer ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74435

Guest
Van Moartn wisten we idd altijd al ;) Hij is ook gewoon eerlijk geweest dus vandaar dat we hem die prestatie gunnen. Dus ga niks zeggen over respect.. En over dat farmen heeft Moartn zelf gezegd.

De rede dat Patjuhh en ik zo reageren is omdat jij begint te roepen dat je zo je edelrichting kan veranderen. Zelfs nu dreig je ook weer ;)

Sorry, ik voel me ook aangevallen door Zero momenteel.
BB's overnemen aan mijn front??

Verder heeft moartn zelf gezegt te stoppen met farmen. Zelf verplicht ik hem niets.
Enkel eens gevraagt eens niet te farmen omdat ik voor rover zou gaan.
 

DeletedUser11706

Guest
Hoogdringend tijd om nog 'n clustertje te posten. Hier wordt meer gediscussieerd dan iets anders.

Oranje = Elec.
Geel = KoffieKan.
Roze = Amen

5CpBvnw.png
 

DeletedUser74435

Guest
Geel: I am psycho
Oranje: Moartn (Mb/fusiepartner)

Blauw: Faith.
Groen: Nero
Roze: Zero

Knipsel.jpg
 

DeletedUser11706

Guest
Mooi clustertje. Jammer van Elec. daar rechts.

Wordt aan gewerkt, heb een overeenkomst kunnen sluiten met de originele speler op smunk, dorpen worden overgenomen en terug op barbaar gezet. Blijkbaar kwam die clusterfuck door 1 of andere arrogante VV.

Dus uiteindelijk is smunk zelf niet zo'n lage speler. ;)
 
Bovenaan