Show je cluster

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
En vanwaar die onvriendelijkheid t.o.v. wat overenthousiast? Anders gezegd, waarom zou z'n mond gesnoerd moeten worden dan? Het AF blijft van iedereen en zeker van spelers die W34 spelen. Jij bent ook zo moeten beginnen, wat respect is wel op z'n plaats.

Mwah hij doet of hij heel wat is. En ik zeg er wat van. Heel veel vinden het maar zeggen het niet;)

Hij is al langer als w34 actief op het AF dus dat maakt ook weer niet uit. Maar voor jou zal ik vriendelijker zijn tegen hem:)
 

DeletedUser66265

Guest
Mwah hij doet of hij heel wat is. En ik zeg er wat van. Heel veel vinden het maar zeggen het niet;)

Hij is al langer als w34 actief op het AF dus dat maakt ook weer niet uit. Maar voor jou zal ik vriendelijker zijn tegen hem:)

volgens mij ben je vergeten hoe jij vroeger op het af was:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Mwah hij doet of hij heel wat is. En ik zeg er wat van. Heel veel vinden het maar zeggen het niet;)

Hij is al langer als w34 actief op het AF dus dat maakt ook weer niet uit. Maar voor jou zal ik vriendelijker zijn tegen hem:)

Achzo? Ik zie hier namelijk veel mensen die tegen hem posten. Wat ook niet meer dan logisch is mits hij wat impulsief is en geen 2x nadenkt voor hij iets zegt. Meer is het namelijk ook niet :)

Bedankt martin!

Waar zie jij hem pretenderen dat hij heel wat is? Dat maak jij ervan. Hij geeft gewoon zijn mening weer, zonder al teveel na te denken weliswaar, maar dat is niet slecht toch? Iedereen is in de fase geweest waar hij/zij bij moet leren.

Heb geen zin met jou een discussie te voeren, maar hier leg je ze wel heel erg bloot.. :p 'Langer dan W34', dat is nog steeds relatief beperkt. Wat dus niet bepaald veel meerwaarde geeft aan je argument.

Goed, we zeveren via PM wel wat verder want nu wordt het wat afgezaagd..

O.T.: iemand met een cluster dat kan competeren met dat van Chronus?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Discussie gesloten:p

O.T.: iemand met een cluster dat kan competeren met dat van Chronus?

2wno13l.png
 

DeletedUser

Guest
Die van die Chronus is toch een kleinkleinklein tikkeltje mooier :biggrin:
 

DeletedUser65664

Guest
uhm van vms is toch mooier:)
Heerlijk front, baas als je zoiets kan onderhouden.

Chronus is ook mooi echter, ligt die wel enorm safe en kan er hem niks gebeuren. Dus als ik op basis van de cluster ergens op mocht spelen. Dan kies ik die van vms.
 

DeletedUser71618

Guest
Ieders cluster is weer een stuk veranderd! Hoe zien ze eruit jongens? Wie durft met trots te claimen dat hij een van de mooiste clusters heeft? :)

showmap.php
 

DeletedUser66265

Guest
Ik ben heel effe acc naam kwijt, maar het acc van tmomc (boven chronus) heeft volgens mij ook nog wel een interessante ligging/cluster.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
VMS natuurlijk hehe:cool:
 

DeletedUser63804

Guest
Ja Raving George heeft een interessante ligging , bijna 180 graden front
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan