[SFP] VS asif en foe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
denk dat het wel een eigen pagina waard is want

[SFP] slaat terug :eek:
 

DeletedUser15947

Guest
Hier is al een topic over.. Waar je zelf al zo´n 200 berichten hebt geplaatst. Dus ik snap niet waar dit topic voor dient.
 

DeletedUser

Guest
We wachten geduldig af:confused:

ik krijg in ieder geval zware aanvallen binnen:D

Bevel Doel Herkomst Aankomst Aankomst in
Aanval x siedost morgen om 01:35 uur 4:16:38
Aanval x siedost morgen om 03:24 uur 6:06:32
Aanval x siedost morgen om 03:56 uur 6:37:56
Aanval x siedost morgen om 04:26 uur 7:08:04
 

DeletedUser

Guest
Hier is al een topic over.. Waar je zelf al zo´n 200 berichten hebt geplaatst. Dus ik snap niet waar dit topic voor dient.

nou ik zal het anders zeggen wij willen die oorlog zo graag aangaan dat we een eigen site best zullen kunnen gebruiken want het spel is nu pas aan het beginnen
 

DeletedUser15947

Guest
Dan maak je eigen site, ik vind alleen een 2de topic op het algemene forum zwaar onnodig. Zo goed zijn jullie nu ook weer niet hoor..
Maak maar een topic aan op jullie interne stammenforum, of 100 voor mijn part, want de enige die dit boeiend vindt is [SFP] en Almkerk ook wel :p
 

DeletedUser

Guest
Idd, naar mijn zeggen is hier al genoeg gezeur over :)
SFP is niet wat, en zal nooit wat worden :D maargoed weet niet hoe de situatie nu is, maar verwacht er eigenlijk ook weinig van.. Alleen maar praatjes... acties? Ho maar..

De tijd dat ik nog speelde lag ik op de rand Asif/SFP.. maar helaas nooit een goede aanval zien binnenkomen.. Alleen maar denigrerende/dreigende praat maar verder? ...
uiteindelijk maar gestopt, want het was echt een saaie wereld :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan maak je eigen site, ik vind alleen een 2de topic op het algemene forum zwaar onnodig. Zo goed zijn jullie nu ook weer niet hoor..
Maak maar een topic aan op jullie interne stammenforum, of 100 voor mijn part, want de enige die dit boeiend vindt is [SFP] en Almkerk ook wel :p

en ik ken nog iemand, iemand die zijn mond niet kan houden en dus de heletijd hier moet posten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dit topic heeft gewoon geen nut , het is niet omdat jullie nu 10 dorpen hebben gepakt van één van onze spelers (in de nacht toen hij in bed lag) dat jullie hoog van de toren moeten blazen , nu doen jullie of het een oorlog is omdat jullie 10 dorpen hebben gepakt. de echte oorlog is nog lang niet aan de gang jullie doen niks en wij zien jullie niet als prioriteit we pakken gewoon wat dorpen van jullie af meer niet , geen grote georganiseerde aanvallen dus ja :confused:.sluit dit topic gewoon , het slaat op niks.


mvg marnick (standardboy)
 

DeletedUser

Guest
Idd, naar mijn zeggen is hier al genoeg gezeur over :)
SFP is niet wat, en zal nooit wat worden :D maargoed weet niet hoe de situatie nu is, maar verwacht er eigenlijk ook weinig van.. Alleen maar praatjes... acties? Ho maar..

De tijd dat ik nog speelde lag ik op de rand Asif/SFP.. maar helaas nooit een goede aanval zien binnenkomen.. Alleen maar denigrerende/dreigende praat maar verder? ...
uiteindelijk maar gestopt, want het was echt een saaie wereld :)

morgen zullen we de stats hier neer zetten en zullen we zien of wij alleen maar praatjes hebben :eek:


dit topic heeft gewoon geen nut , het is niet omdat jullie nu 10 dorpen hebben gepakt van één van onze spelers (in de nacht toen hij in bed lag) dat jullie hoog van de toren moeten blazen , nu doen jullie of het een oorlog is omdat jullie 10 dorpen hebben gepakt. de echte oorlog is nog lang niet aan de gang jullie doen niks en wij zien jullie niet als prioriteit we pakken gewoon wat dorpen van jullie af meer niet , geen grote georganiseerde aanvallen dus ja :confused:.sluit dit topic gewoon , het slaat op niks.


mvg marnick (standardboy)

ojee als jij wat zegt ben ik gelijk onder de indruk

en praatjes als prioriteit enzo moet jij niet in je mondt nemen heel w6 weet dat asif k52 probeerd in te vluchten want jullie verliezen nu overal terein :eek:
 

DeletedUser

Guest
Side 1: -FOE- -FOA-

Side 2: [SFP]

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 2,014
Kant 2: 1,579
Verschil: 435

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 53
Kant 2: 18
Verschil: 35

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 16,798,406
Kant 2: 14,780,409
Verschil: 2,017,997

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 508,156
Kant 2: 141,717
Verschil: 366,439

image.php
 

DeletedUser15947

Guest
Het begint met een w:p

Als het eindigt op Arfiej moet ik met toch even komen weren ;) Als je jouw nutteloze posts met de mijne vergelijkt krijg je een 20:1 verhouding (almkerk:warfiej).

En Metzurga, ik ben degene die dat andere topic schoon probeerde te houden, ik heb nog steeds geen pm van je ontvangen dus ik neem aan dat je me toch maar gelijk hebt gegeven?
 

DeletedUser

Guest
is het nu zo moeilijk om in het start bericht te zeggen waar het over gaat
 

DeletedUser

Guest
morgen zullen we de stats hier neer zetten en zullen we zien of wij alleen maar praatjes hebben :eek:

Nouja dan zal er wel heeeeel wat veranderd zijn in de maand (??) die ik nu weg ben van w6 .
Al die tijd heb ik nog bij jou in de buurt gelegen flex, maar NOOIT wat van je/JULLIE gehoord :) Maar ik ben benieuwd :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1: -FOE- -FOA-

Side 2: [SFP]

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 2,014
Kant 2: 1,579
Verschil: 435

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 53
Kant 2: 18
Verschil: 35

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 16,798,406
Kant 2: 14,780,409
Verschil: 2,017,997

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 508,156
Kant 2: 141,717
Verschil: 366,439

image.php


haha ja van een maand maar iedereen wist dat wij in het begin zogen, als we naar de laatste week kijken zien we toch duidelijk verschill! :)

Side 1: [SFP] [SFP]²

Side 2: -ASIF- -FOE-

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 457
Kant 2: 513
Verschil: 56

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 14
Verschil: 3

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 4,203,800
Kant 2: 4,540,941
Verschil: 337,141

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 170,831
Kant 2: 133,180
Verschil: 37,651

image.php
 

DeletedUser

Guest
Nouja dan zal er wel heeeeel wat veranderd zijn in de maand (??) die ik nu weg ben van w6 .
Al die tijd heb ik nog bij jou in de buurt gelegen flex, maar NOOIT wat van je/JULLIE gehoord :) Maar ik ben benieuwd :D


je hoeft niks te horen we zien het op het speel veld nu
en dat zal gezellig worden want bepaalde mensen weten dat ik het spel wel ken spelen

maar niet iedereen is er nog die weet of ik het ken
bijvoorbeeld logica en smokeybacon

waar zijn hun nou dan :eek:
 

DeletedUser

Guest
je hoeft niks te horen we zien het op het speel veld nu
en dat zal gezellig worden want bepaalde mensen weten dat ik het spel wel ken spelen

maar niet iedereen is er nog die weet of ik het ken
bijvoorbeeld logica en smokeybacon

waar zijn hun nou dan :eek:

Leer eerst eens normaal typen. Serieus, heb er 5 minuten over gedaan om dit te begrijpen. Maar dat terzijde..

Ik weet niet waar zij zijn? Maar waarom heb je dan al die maanden niets laten zien dat je 'zo goed' bent :( De enige waar ik af en toe wat van hoorde was masjoke, maar toen hij was gestopt was er vrijwel geen actie meer.. ( op een aantal dreig/sarcastische berichtjes van mergurza na :eek: )

Maargoed, ASIF ik wens jullie allemaal veel succes :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nog steeds geblocked die 2? :D

wordt wel leuk voor jullie daar, als er plots +-250 bb dorpen liggen :)
 

DeletedUser

Guest
nog steeds geblocked die 2? :D

wordt wel leuk voor jullie daar, als er plots +-250 bb dorpen liggen :)
wow inderdaad, ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden.. Heb aardig lang met ze samengespeelt etc :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan