Semper vs Grace!

DeletedUser

Guest
Dit topic moest er een keer van komen :)

user_image.php
VS
user_image.php


De stammen zijn alweer een tijdje in oorlog, maar omdat Grace! opgeheven werd hebben ze de oorlog opnieuw verklaard.

28.05.
02:01 Grace! heeft de stam de oorlog verklaard.

614079.jpg


Het verleden van deze stammen:

De stam Semper bestaat al vanaf bijna het begin van deze wereld en heeft al vanaf toen conflicten met de voormalige topstam ODA. Spelers van het voormalige ODA zitten nu in Semper en Grace!. ODA was een sterke stam, maar nadat de leider een tijd inactief was ging het mis. Er ontstonden interne problemen en na een tijd al in oorlog met Semper te zijn stapte .Duck Sauce uit de stam.

Vanaf daar ging het bergafwaarts. Vanaf dit moment werd er al in de stam besproken hoe ODA verder moest. De speler ChillinLikeakrillin lag aan het front met Semper. Deze spelers ( Sieb en ik ) hadden vaak in ODA gevraagd of er iets tegen Semper gedaan kon worden, maar omdat er op verschillende fronten oorlogen waren kwam hier niks van. Na dit vaak gevraagd te hebben en het steeds werd uitgesteld heeft ChillinLikeaKrillin besloten om Semper te joinen. Vanaf dat moment gingen steeds meer spelers uit ODA. Sommigen gingen achter .Duck Sauce aan naar Grace! en sommigen achter ChillinLikeaKrillin aan om Semper te joinen.

Op hetzelfde moment gaat het niet zo goed in Exire. Deze stam zit ook met interne problemen en valt ook. Verschillende spelers van Exire joinen ook Grace!. Hierdoor werden er 2 stammen gevormd op w25.

De oorlog:

nl25



Er zijn verschillende aanvallen op elkaar geweest voor de eerste oorlogverklaring. Deze oorlog stelde niet veel voor. Echter heeft Grace! hier wel wat dorpjes te pakken.

Stats van de eerste oorlog:

614096.jpg


Nadat Grace! opgeheven werd en daarna weer ''tot leven kwam'', werd de oorlog opnieuw door Grace! aan Semper verklaard.
Hierna volgde er een geslaagde massa van Grace! op IFailLikeBad. Deze speler verloor 32 dorpen, maar was na een paar verloren dorpen al inactief. Dit accepteerde wij als Semper niet en deze speler werd hierom gekicked. Na deze actie van Grace! konden wij van Semper natuurlijk niet stil zitten. Wij opende de aanval op .Duck Sauce. Deze aanval was en is ook een succes waardoor er 20 dorpen zijn veroverd van .Duck Sauce. De aanval op .Duck Sauce is nog steeds bezig.

De voorlopige stats van deze oorlog:

614108.jpg


Ik wens beide partijen succes in deze oorlog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Onmogelijk: wij hebben op z'n minst 5 dorpen gepakt van deoxine :p
en het is hier te veel werk om al je grammatica-fouten uit te halen dus ga ik dat niet doen!
 

DeletedUser

Guest
Onmogelijk: wij hebben op z'n minst 5 dorpen gepakt van deoxine :p
en het is hier te veel werk om al je grammatica-fouten uit te halen dus ga ik dat niet doen!

je liegt dat je barst... En die dorpen waren niet tijdens deze oorlogen :p
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je het topic aanmaakt, ook al staan jullie achter. Lekker objectief :)
 

DeletedUser

Guest
Gohja, achterstaan zou ik het niet noemen ..
Wij hebben in totaal ook al meer dorpen van jullie gepakt en ik zie ifaillikebad niet echt als een semper-speler maar eerder als een ondeskundige fout van onze leiding ^^
 

DeletedUser

Guest
Iedere keer als een speler van jullie dorpen verliest onslaan jullie hem? Dat beinvloed de statt:(
 

Deleted User - 487936070

Guest
Gohja, achterstaan zou ik het niet noemen ..
Wij hebben in totaal ook al meer dorpen van jullie gepakt en ik zie ifaillikebad niet echt als een semper-speler maar eerder als een ondeskundige fout van onze leiding ^^

We zullen zien of er nog meer fouten zijn gemaakt;)
 

DeletedUser24338

Guest
Weg met Grace! :) Als Semper dat niet flikt doen wij het uiteindelijk wel. :D
 
Bovenaan