Seeyou vertrokken uit R.e.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omdat het kan. Gaan we elke keer als een speler een stam verlaat een apart topic maken? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Geen idee, :(
Waarom moet dit altijd zo bekend worden:confused:
Vind beetje dom dit:S

Meteen te gaan posten:confused:



Love-Seeyou:rolleyes:
 

DeletedUser1684

Guest
Omdat het kan. Gaan we elke keer als een speler een stam verlaat een apart topic maken? :rolleyes:

precies. dan zou het inmiddels wel vol staan met stamwisselingen verlaten van stammen, opgeheven stammen, nieuw opgerichte stammen (waarom ook niet gelijk nieuwe speler? (als dat nog kon).

dus, retouwz, bemoei je met je eigen zaken en laat seeyou doen wat ze moet doen. Dit is háar keuze en der is niemand aan wie ze daar ook maar éen woord aan hoeft over uit te leggen. (dit geld voor iedereen natuurlijk.)

Verdere reacties zijn hier niet nodig (liefst dit topic gelijk verwijderd, niet eens op slot (maarja, ik kan dat niet:()
 

DeletedUser16691

Guest
hij is gwn nieuwsgierig als jullie bezwaar op hebben dan moet je gwn niet in dit topic kijken zo makkelijk is dat :D
 
Reactiescore
151
Om dezelfde reden als barbar the megafiend?
 

DeletedUser16691

Guest
dan kan seeyou wel 100pm's openen als die hier nou zet makkelijker :rolleyes:
 

DeletedUser2426

Guest
Het is een vraag aan See You... en nu wordt het een vraag aan iedereen.. en al zou IEDEREEN het weten en hij niet doet ie toch echt iets verkeerd :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik snap stuff15 zijn probleem niet heb je der problemen mee hou gewoon je mond?;) is waarscheinelijk niet aan jouw gericht en zo kom je nog net zo snel te weten ,

Niet geinterseert ?

hou je mond;)

stomme spammers;)
 

DeletedUser659

Guest
waarom moeten spammers altijd voor iedere stamverlating een heel topic aanmaken? denk je dat het iemand iets interesseert wat ene seeyou uitspookt of ene stuff of ene yero:rolleyes: hooguit een paar man die daar zelf zitten maar thats it. dit is al de 100e topic over een stamverlating zo onderhand:S
 

DeletedUser1684

Guest
juustem. als je iets niet weet, wil dat niet zeggen dat je het wél moet weten. sommige dingen zijn niet voor jou en zullen dat nooit worden. Probeer dat te accepteren en je begint al een speler te worden die het spelletje snapt. Zo niet, ga dan lekker second life spelen ofzo, zodat je je met het leven van een ander kan bemoeien. Hier hoeft dat niet, dus dóe dat ook niet retouwz.

Dit is het grootste onzin threat dat ik deze week weer heb gezien (misschien een nieuw item voor de tw w1 awards? wie meeste onzinnige topics heeft geopend?
 

DeletedUser

Guest
Amen. Zullen we nu gewoon allemaal ons mond gaan houden en als je echt dringende vragen hebt een pm naar de desbetreffende persoon te sturen. Aan hem/haar dan de keus te antwoorden.

Nu verzoek ik een mod om een slotje.
 

DeletedUser

Guest
idd dit gezeur word wel erg irritant.

misschien kan er beter gewacht worden totdat seeyou om een slotje vraagt?

het is btw .Re. en niet R.e.;)
 

DeletedUser

Guest
waarom moeten spammers altijd voor iedere stamverlating een heel topic aanmaken? denk je dat het iemand iets interesseert wat ene seeyou uitspookt of ene stuff of ene yero:rolleyes: hooguit een paar man die daar zelf zitten maar thats it. dit is al de 100e topic over een stamverlating zo onderhand:S

die paar man die daar al zitten hoeven het niet te weten die horen het wil via de stam zelf alleen de spammers hoeven het te weten...
 

DeletedUser

Guest
alhoewel ik ook benieuwd ben als in de waarom van dit alles, lijkt me idd een topic niet de manier om erachter te komen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan