Scroll timen

DeletedUser

Guest
Ik weet al wat er wordt bedoeld.
Dat zijn van die muizen waar je door te scrollen auto naar het volgende scherm kunt gaan toch ?
 

DeletedUser26945

Guest
Ik weet al wat er wordt bedoeld.
Dat zijn van die muizen waar je door te scrollen auto naar het volgende scherm kunt gaan toch ?

Niet bepaald...Maar ik heb bv bij een verzekering voor m'n laptop onder andere ook een muis gekregen, deze kreeg software meegeleverd en dus (voor zover ik weet) is het dan niet mogelijk. Op m'n desktop heb ik een g5, gamersmuis met uitgebreide software van logitech. Daar kan ik iedere knop naar eigen smaak een functie geven. (bv scrollen rechter en linkermuisknop, klikken door scrollen of op boven/links/rechts op het scrollwieltje te duwen etc.)
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald...Maar ik heb bv bij een verzekering voor m'n laptop onder andere ook een muis gekregen, deze kreeg software meegeleverd en dus (voor zover ik weet) is het dan niet mogelijk. Op m'n desktop heb ik een g5, gamersmuis met uitgebreide software van logitech. Daar kan ik iedere knop naar eigen smaak een functie geven. (bv scrollen rechter en linkermuisknop, klikken door scrollen of op boven/links/rechts op het scrollwieltje te duwen etc.)

Behalve dus scroll knop instellen op klikken :D
 

DeletedUser12930

Guest
jeej, nu heb je touch beeldschermen, hiermee krijg ik een edeltrein in 100MS of minder

legaal of illigaal?

(word gwn gedaan met 4 schermen naast elkaar, en je hebt 5 vingers :) )
 

DeletedUser26945

Guest
jeej, nu heb je touch beeldschermen, hiermee krijg ik een edeltrein in 100MS of minder

legaal of illigaal?

(word gwn gedaan met 4 schermen naast elkaar, en je hebt 5 vingers :) )

legal, je mag toch je pc gebruiken:eek:

die beperking op timen is er niet en je gebruikt gewoon je pc;)
 

DeletedUser

Guest
jeej, nu heb je touch beeldschermen, hiermee krijg ik een edeltrein in 100MS of minder

legaal of illigaal?

(word gwn gedaan met 4 schermen naast elkaar, en je hebt 5 vingers :) )

LOL gewoon de klassieke 4 schermpjes naast elkaar en een roffel op je touchscreen geven. maar dan nog is het onder de 300ms moeilijk.
 

DeletedUser

Guest
in mijn ogen heb je absoluut niks fout gedan het staat niet in de regels

het is slechts gebruik maken van mensenlijke inteligentie
 

DeletedUser14063

Guest
Nee, je hebt er alleen vrijweinig aan... :p

Dat bedoelen ze niet met autoklikker ;)

ging om het idee dat ik dan een bericht zou kunnen versturen binnen zoveel miliseconden. zal dan ook wel weer een bot zijn :p

__

en ja met selecteren is het bij mij ook een ramp. maar met schietspellen is het zwaar relaxed. ik schiet op single sneller als op burst/auto xD
 

DeletedUser15483

Guest
Waarom scroll timen als je gewoon ook kan timen? Oefen even en je behaalt ook zo'n resultaten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan