Scripts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik lees hier vaak dat vele scripts niet mogen, maar evenvaak hoor ik van spelers dat ze die toch gebruiken.
HOE kan men controleren welke scripts je gebruikt? Want er staan straffen op, maar hoe gebeurt de controle dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je exact weet wat er op je examen gaat komen, leer je toch ook alleen maar dat? Dus als je weet hoe de controle ineen steekt, dan kan je je gaan focussen daarop. Laat scripts voor wat ze zijn en speel gewoon TW fair.

Kijk, het is een spel van geduld en strategie, dus niet wie het beste scripts kan maken, die ook nog eens onder de controle kan uitkomen... :cool:
Dus vandaar dat ze het geheim houden en is het nou zo leuk om een spel te verzieken met zulke dingen...?? :eek::(

(dit was een aanvulling op de citaat, dus geen afkraking)
 

DeletedUser

Guest
ik speel al maanden zonder scripts, dus ik heb geen zin om dat even te vergooien :)
welke zijn WEL toegelaten dan? En hoe gaan ze controleren dewelke zijn toegestaan en welke niet...

Geheimzinnig doen kan iedereen... er is geen enkel topic duidelijk hierover...
 

DeletedUser11856

Guest
Even geduld tot er een admin de tijd heeft om te reageren, tot die tijd moet je het met mijn verklaring doen.

We kunnen het controleren, dit gebeurd dan ook. Hoe we dit doen, is niet van belang en zeker niet slim om te gaan vertellen.

Sorry dat ik het verpest voor je, maar het is NIET te controlleren.. Zie mn eerste post in dit topic
Ik ben zelf programmeur en webmaster, dus ga mij niet vertellen hoe dit allemaal in elkaar zit :)
 

DeletedUser

Guest
al dagen een welles-nietes spelletje, zonder duidelijkheid.
iScripters haalde al goede elementen aan opdat het niet kan gecontroleerd worden (het feit dat héél veel spelers scripts gebruiken zonder sanctie voedt deze theorie!)