Scripts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik lees hier vaak dat vele scripts niet mogen, maar evenvaak hoor ik van spelers dat ze die toch gebruiken.
HOE kan men controleren welke scripts je gebruikt? Want er staan straffen op, maar hoe gebeurt de controle dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je exact weet wat er op je examen gaat komen, leer je toch ook alleen maar dat? Dus als je weet hoe de controle ineen steekt, dan kan je je gaan focussen daarop. Laat scripts voor wat ze zijn en speel gewoon TW fair.

Kijk, het is een spel van geduld en strategie, dus niet wie het beste scripts kan maken, die ook nog eens onder de controle kan uitkomen... :cool:
Dus vandaar dat ze het geheim houden en is het nou zo leuk om een spel te verzieken met zulke dingen...?? :eek::(

(dit was een aanvulling op de citaat, dus geen afkraking)
 

DeletedUser

Guest
ik speel al maanden zonder scripts, dus ik heb geen zin om dat even te vergooien :)
welke zijn WEL toegelaten dan? En hoe gaan ze controleren dewelke zijn toegestaan en welke niet...

Geheimzinnig doen kan iedereen... er is geen enkel topic duidelijk hierover...
 

DeletedUser11856

Guest
Even geduld tot er een admin de tijd heeft om te reageren, tot die tijd moet je het met mijn verklaring doen.

We kunnen het controleren, dit gebeurd dan ook. Hoe we dit doen, is niet van belang en zeker niet slim om te gaan vertellen.

Sorry dat ik het verpest voor je, maar het is NIET te controlleren.. Zie mn eerste post in dit topic
Ik ben zelf programmeur en webmaster, dus ga mij niet vertellen hoe dit allemaal in elkaar zit :)
 

DeletedUser

Guest
al dagen een welles-nietes spelletje, zonder duidelijkheid.
iScripters haalde al goede elementen aan opdat het niet kan gecontroleerd worden (het feit dat héél veel spelers scripts gebruiken zonder sanctie voedt deze theorie!)

Kortaf zeggen dat je wel kan controleren zonder bijkomende uitleg is hetzelfde als stellen dat ik door muren kan kijken maar je er geen verdere vragen bij hoeft te stellen. Je moet enkel maar oppassen dat je nooit wat verkeerd doet achter die muur... Benieuwd wie mij gaat geloven...

Alles wijst nu op een angstpolitiek van de tw-crew, dat leden het niet gaan doen uit angst dat het toch te controleren zou zijn.
Enkele experts hebben hier al gezegd dat het niet mogelijk is, het lijkt mij aan de crew om aan te tonen hoe dit toch zou kunnen.
En doe aub niet mysterieus. We zitten in een php-omgeving, met simpele POST en GET commands, en een database... Lijkt mij voor velen niets geheim aan...
 

DeletedUser

Guest
Scripts kunnen op verschillende manieren worden gedetecteerd :) Hoe zal ik niet vertellen, want dat zorgt voor een wedloop tussen technieken om scripts op te sporen, en opnieuw om de opsporing te omzeilen.

Ook moet je geen spel spelen als je het volledig wil automatiseren. Wat is de fun daar dan aan?
 
Reactiescore
2.496
We hebben wel degelijk onze methodes om scripts op te sporen,

Hier worden ook regelmatig mensen voor geschorst, Niet dat ik er veel van ken, hé jullie kennen er vast meer van dan ik
Maar ik weet ook wel dat de duitse developpers niet dom zijn.
En dat onze opsporingsmethodes voor scriptjes werken.

Als jij van mening bent dat onze opsporingsmethodes niet werken, tjah gebruik dan je scripts tot je tegen de lamp loopt en alles verliest.

Wij geven niet vrij op welke manier we overtreders zoeken en bestraffen.
De reden daarvoor is al meermaals aangehaald in dit topic.

mvg
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan