Scripts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik lees hier vaak dat vele scripts niet mogen, maar evenvaak hoor ik van spelers dat ze die toch gebruiken.
HOE kan men controleren welke scripts je gebruikt? Want er staan straffen op, maar hoe gebeurt de controle dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11856

Guest
ja maar kijk naar zijn naam wat wil 3x raden wat hij doet :p

(kan zij dat ik er helemaal naast zit hoor,viel me gewoon op)

Je zit er idd helemaal naast :) Ik ben zelf een programmeur, vandaar mn naam. Ben admin op 4 grote gameservers, dus hou niet zo van valsspelertjes :)
 

DeletedUser

Guest
Je zit er idd helemaal naast :) Ik ben zelf een programmeur, vandaar mn naam. Ben admin op 4 grote gameservers, dus hou niet zo van valsspelertjes :)

Ik ben zelf ook informaticus, ook op paar fora admin en hou er ook niet van.
Maar ik wens natuurlijk, indien ik niet valsspeel, dat anderen dat ook niet doen, vandaar mijn vraag over controle.

Als het niet te controleren valt, vanwaar het nut om dit in de regels te zetten?
Kan een admin hier eens antwoorden?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zelf ook informaticus, ook op paar fora admin en hou er ook niet van.
Maar ik wens natuurlijk, indien ik niet valsspeel, dat anderen dat ook niet doen, vandaar mijn vraag over controle.

Als het niet te controleren valt, vanwaar het nut om dit in de regels te zetten?
Kan een admin hier eens antwoorden?

ja ik ook wel geen informaticus zoals jij het mooi zegt maar ik ben ook programmeur |en| admin/moderator op verschillende fora's

verder ben ik hier geen admin dus kan ik hier er ook niet op antwoorden :D
 

DeletedUser4796

Guest
Het is misschien niet direct te controleren, maar vaak wel achteraf.
Zonder scriptje vraag je met elke muisklik een nieuwe pagina aan of stuur je een standaard berichtje "voeg gebouw x toe aan de bouwrij" oid.

Met een scriptje vraag je alle informatie apart op. grotere kaart: vraagkaart(x1,y1,x2,y2)