Scouten niet volledig.

DeletedUser

Guest
Wanneer ik iemand verken. krijg ik niet de gebouwen te zien, maar alleen troepen en grondstoffen. Ik heb geen verkenners verloren. Wat zie ik over het hoofd?
 

DeletedUser16122

Guest
Jij bent nutteloos.
- Geen hoofdletters
- Geen punten / comma's
- Dit topic is NOOIT verplaatst geweest.
- De 'crew' heeft echt wel belangrijke(re) dingen te doen, en misschien dat ze wel bezig zijn het uit te zoeken?

Als je iemand gaat verbeteren, doe het dan goed.

Verder wist ik niet dat dit topic verplaatst is. Overheen gekeken denk ik, maar dat is nog geen reden dat die berichtjes niet gewoon van een andere wereld kunnen komen.
Ik ben misschien niet de enige die er overheen heeft gekeken:eek:.
 

DeletedUser14425

Guest
om dit soort dingen te vermijden speel ik dus het leifste met het 3 lvl systeem ... daar heb je de verkenner gewoon op lvl 2 of 3 nodig wil je de gebouwen kunnen zien ...

verder zpu ik persoonlijk nooit die verrekijker gebruiken bij de ridder want als je gaat scouten dan gaat die ridder gewoon tegen de troepen evchten dus helpt het niks ... want waarschijnlijk gaat hij dan dood ... ik gebruik bij de ridder altijd die Lichte cav. ding (in de aanval) of zwaard (in de verdediging) ...
 

DeletedUser

Guest
ReM-Designs
het eerste bericht komt uit wereld 11
het 2de niet daar bestaat nog 0 edellmannen en in het 2 staat een edelman op het rapport
het is gewoon een bepaald aantal troepen dat je moet sturen en of moeten overleven,
voor hoeveel info je krijgt uit een scout

level systeem is er ook niet opwereld 11
je klaagt dat iedereen hier maar wat post en niet te goed de berichten leest
denk dat die raad voor u ook wel van toepassing is

komt rechtstreeks uit hulp
Verkennen
Met Verkenners kun je informatie uit vijandelijke dorpen inwinnen, over bijvoorbeeld de troepensterkte en de gebouwlevels uit het vijandelijke dorp. Tegelijkertijd beschermen Verkenners jouw eigen informatie tegen vijandelijke Verkenners. Ze zijn dus een belangrijk deel van ieder leger.

Met een Verkenner aanvallen
Je kunt Verkenners met andere eenheden op een aanval sturen, of gewoon zonder eenheden. In beide gevallen zullen ze informatie winnen, afhankelijk van de hoeveelheid Verkenners die in het vijandelijke dorp staan. Omdat Verkenners het eerst aanvallen in een gevecht, maakt het niet uit of je troepen meestuurt of niet voor de Verkenners.

Als er Verkenners overleven, zal je verschillende gegevens te weten komen. Benodigdheid Ontdekte Informatie
Eén of meer Verkenners overleven Je ontdekt het aantal troepen in het dorp.
50% van de Verkenners overleeft Je ontdekt hoeveel grondstoffen er in het dorp aanwezig zijn.
70% van de Verkenners overleeft Je ontdekt de gebouwen en hun levels in het dorp.
90% van de Verkenners overleeft Je ontdekt de troepen die buiten het dorp staan.


Het overleven/sterven van Verkenners
Als iemand met enkel Verkenners aanvalt, zal er worden berekend hoeveel Verkenners van de aanvaller sterven. De verdediger verliest nooit Verkenners tenzij de aanvaller ook aanvallende eenheden meestuurt. Op aanvallende Verkenners hebben het moraal en het geluk geen invloed; op de verdedigende Verkenners hebben de Muur en de Nachtbonus geen effect. Ook het level van beiden doet er niet aan toe. Voor iedere aanvallende Verkenner, heeft de verdediger twee Verkenners nodig om ze af te slaan. Als iemand dus aanvalt met 485 Verkenners, heeft de verdediger 970 Verkenners nodig om geen informatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16122

Guest
ReM-Designs
het eerste bericht komt uit wereld 11
het 2de niet daar bestaat nog 0 edellmannen en in het 2 staat een edelman op het rapport
het is gewoon een bepaald aantal troepen dat je moet sturen en of moeten overleven,
voor hoeveel info je krijgt uit een scout

level systeem is er ook niet opwereld 11
je klaagt dat iedereen hier maar wat post en niet te goed de berichten leest
denk dat die raad voor u ook wel van toepassing is

komt rechtstreeks uit hulp
Verkennen
Met Verkenners kun je informatie uit vijandelijke dorpen inwinnen, over bijvoorbeeld de troepensterkte en de gebouwlevels uit het vijandelijke dorp. Tegelijkertijd beschermen Verkenners jouw eigen informatie tegen vijandelijke Verkenners. Ze zijn dus een belangrijk deel van ieder leger.

Met een Verkenner aanvallen
Je kunt Verkenners met andere eenheden op een aanval sturen, of gewoon zonder eenheden. In beide gevallen zullen ze informatie winnen, afhankelijk van de hoeveelheid Verkenners die in het vijandelijke dorp staan. Omdat Verkenners het eerst aanvallen in een gevecht, maakt het niet uit of je troepen meestuurt of niet voor de Verkenners.

Als er Verkenners overleven, zal je verschillende gegevens te weten komen. Benodigdheid Ontdekte Informatie
Eén of meer Verkenners overleven Je ontdekt het aantal troepen in het dorp.
50% van de Verkenners overleeft Je ontdekt hoeveel grondstoffen er in het dorp aanwezig zijn.
70% van de Verkenners overleeft Je ontdekt de gebouwen en hun levels in het dorp.
90% van de Verkenners overleeft Je ontdekt de troepen die buiten het dorp staan.


Het overleven/sterven van Verkenners
Als iemand met enkel Verkenners aanvalt, zal er worden berekend hoeveel Verkenners van de aanvaller sterven. De verdediger verliest nooit Verkenners tenzij de aanvaller ook aanvallende eenheden meestuurt. Op aanvallende Verkenners hebben het moraal en het geluk geen invloed; op de verdedigende Verkenners hebben de Muur en de Nachtbonus geen effect. Ook het level van beiden doet er niet aan toe. Voor iedere aanvallende Verkenner, heeft de verdediger twee Verkenners nodig om ze af te slaan. Als iemand dus aanvalt met 485 Verkenners, heeft de verdediger 970 Verkenners nodig om geen informatie

Dat bedoel ik!

Komt toch niet uit wereld 11.:rolleyes:
 

DeletedUser15806

Guest
Dat bedoel ik!

Komt toch niet uit wereld 11.:rolleyes:

Het probleem is alleen op W11.. Iemand had dit niet door en poste een bericht van een andere wereld om te laten zien dat die de gebouwen gewoon zag;) Het zou handig zijn als de mods vertellen waarom we op W11 geen gebouwen zien, of het gewoon verhelpen.;)
 

DeletedUser9420

Guest
probleem is inderdaad opgelost.
En dat er niet meteen gereageerd werd, ach, ook de crew heeft een prive leven... :D

*slotje dan maar...
 

DeletedUser

Guest
ehmm... dat is niet van deze wereld maar ind ik heb ook het probleem net al mijn troepen verloren omdat ik de muur niet zag die ineenkeer op lvl 10 of hoger blijkt te staan uit de simulator
 

DeletedUser

Guest
Niemoiscool6666 is echt een farmer!
Hij stuurde altijd 1 scout mee, soms is die info niet eens goed.
Nu stuurt hij er altijd 2 mee.

Hij zei een keer tegen mij dat er 10k van elke gs in dat dorp stond.
Viel hij aan met verkenners, zat er al gauw 70k in :S
Dus 1 verkenner kan ook valse info geven ;)
 
Bovenaan