[Profiel] .Scofield

DeletedUser78780

Guest
1) De tekst

Mag gewoon Michael (in het klein misschien) en dan eronder .Scofield

Iets in deze aard misschien?
104430_large

2) De designers hebben de vrije hand hier

3) Thema is Prison Break, misschien een foto van Michael Scofield achter een tralies, of soort van ontsnapping of Gevangenis.

4) Hoeft niet.

5) Niet echt een deadline wereld is toch al begonnen, als ik een mooie zie kies ik het wel.

6) Prijs 100 pp

7)
5zcL826.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
338
1. De tekst:
(Als er tekst op moet kan je dat hier aangeven)
2. Kleurencombinatie(s)
(Welke kleuren je erop zou willen. Of geef de designers hier de vrije hand)
3. Thema:
(Bijv. anime, game, ridders of monsters. Geef een zo uitgebreid mogelijke uitleg van je wens, zodat de designers hierop kunnen ingaan.)
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
(Wil jij er een plaatje in? Geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij. Voor renders kun je kijken op Planetrenders. Voor overige plaatjes biedt Google mogelijk uitkomst.)
5. Deadline:
(Wanneer wil je uiterlijk een plaatje hebben? Of kies je als je een mooie ziet?)
6. Prijs/gift:
(Je kunt voor je plaatje een prijs geven (tussen de 0-400 PA). Dit hoeft niet!).
7. Favoriet tot nu toe:
(Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het mooist vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht)

Grapjas.
 

DeletedUser78780

Guest
1. De tekst:
(Als er tekst op moet kan je dat hier aangeven)
2. Kleurencombinatie(s)
(Welke kleuren je erop zou willen. Of geef de designers hier de vrije hand)
3. Thema:
(Bijv. anime, game, ridders of monsters. Geef een zo uitgebreid mogelijke uitleg van je wens, zodat de designers hierop kunnen ingaan.)
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
(Wil jij er een plaatje in? Geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij. Voor renders kun je kijken op Planetrenders. Voor overige plaatjes biedt Google mogelijk uitkomst.)
5. Deadline:
(Wanneer wil je uiterlijk een plaatje hebben? Of kies je als je een mooie ziet?)
6. Prijs/gift:
(Je kunt voor je plaatje een prijs geven (tussen de 0-400 PA). Dit hoeft niet!).
7. Favoriet tot nu toe:
(Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het mooist vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht)

Grapjas.

1) De tekst

Mag gewoon Michael (in het klein misschien) en dan eronder .Scofield

Iets in deze aard misschien?
104430_large

2) De designers hebben de vrije hand hier

3) Thema is Prison Break, misschien een foto van Michael Scofield achter een tralies, of soort van ontsnapping of Gevangenis.

4) Hoeft niet.

5) Niet echt een deadline wereld is toch al begonnen, als ik een mooie zie kies ik het wel.

6) Prijs 100 pp

7)
5zcL826.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan