schuilplaats

DeletedUser

Guest
Is er een mogelijkheid om meer schuilplaatsen te bouwen? Nu gaat er wel erg veel verloren tijdens een overval.
 

DeletedUser

Guest
Nee, lvl 10 in een dorp is toch echt de max!

En volgende keer dit posten @ vragenforum. ;)
 

DeletedUser

Guest
je hebt niks aan een schuilplaats is maar 2000 ga die je na een aanval houd :(
 

DeletedUser

Guest
als je aangevallen word kan je van die 2000 tog weer muur en speer of zwaard maken ;) of boog
ligt eraan met wat de aanvaller aanvalt eh :cool:
 

DeletedUser5025

Guest
Wat heb je aan meerdere schuilplaatsen?
Geef mij maar meer houthakkers/leemgroeves/ijzermijnen.
 

DeletedUser

Guest
In het begin, als je nog minder dan 1500 punten hebt heb je nog wat aan je schuiplaats, maar als je dorp 10000 punten heeft zijn 2000 grondstoffen niks:p
 

DeletedUser

Guest
je hebt niks aan een schuilplaats is maar 2000 ga die je na een aanval houd :(

Nou, dat zeg je nu wel, maar je kan na een clear (als al je gs weg zijn) toch nog je muur naar lvl 5 brengen ofso... ;)
Niet dat ik hem max, maar je uitspraak: "Je hebt er niks aan", vind ik wel wat overdreven... :p
 

DeletedUser

Guest
Is er een mogelijkheid om meer schuilplaatsen te bouwen? Nu gaat er wel erg veel verloren tijdens een overval.


Ex travian speler? ;)

Nee het is niet mogelijk en gelukkig maar, anders zouden sommige spelers heel hun dorp ermee volzetten.
 

DeletedUser

Guest
Ex travian speler? ;)

Nee het is niet mogelijk en gelukkig maar, anders zouden sommige spelers heel hun dorp ermee volzetten.

Precies, denk aan die zielige farmers die je dorp binnenwandelen voor een beetje eten voor hun families...
Stel ze komen met lege handen thuis, hoe zouden ze daar op reageren...

DENK JE NIET AAN DE MEDEMENS???? :p;):cool:
 

DeletedUser5481

Guest
als je aangevallen word kan je van die 2000 tog weer muur en speer of zwaard maken ;) of boog
ligt eraan met wat de aanvaller aanvalt eh :cool:

Al sje aangevallen wordt om gefarmd te worden en je verliest kun je net zo goed over nieuw beginnen...
 

DeletedUser

Guest
dat is waar :)
maar ze plunderen bij mij niks ;)
ik ben tog eerder met hun farmen :D
 
Bovenaan