[Inschrijftopic] Schaakkampioenschap!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Schaakkampioenschap

158b.jpg


Hoe gaat het in zijn werking?

Je mag onderling bepalen op welke site je wilt gaan spelen. De winnaar en verliezer zullen mij allebei een berichtje hier via het AF sturen wat de uitslag is. De winnaar mag zelf weten of die daarna nog een potje wilt doen of niet (word ook in het bericht naar mij vermeld). Het toernooi heeft max 20 kandidaten. De deelnemers mogen zelf hun tijd bepalen wanneer ze zullen spelen, maar je moet sws 1 x in de 2 dagen spelen en wanneer je dat niet doet zal je een minpunt krijgen. De puntentelling is als volgt: winnaar 3 punten verliezer 1 punt (voor het mee doen). Er zijn ook registratie kosten aanwezig. De inschrijf kosten bedragen maar liefst 50pp en de helft daarvan gaat naar de winnaar van het toernooi.

Hoe kan je jezelf inschrijven?

Hier onder je AF naam neerzetten + Skype naam!

Vragen?

Je kan mij op Skype bereiken (kijk icoontje onder mijn naam) of hier via het AF
 
Reactiescore
111
En de andere helft van de PP? :eek: :rolleyes:
 
Reactiescore
1.015
Overigens is dit ook geen toernooi, want een toernooi heeft rondes. Dit is gewoon een doorlopende 'competitie'.
 

DeletedUser

Guest
Overigens is dit ook geen toernooi, want een toernooi heeft rondes. Dit is gewoon een doorlopende 'competitie'.

Onjuist. Ook dit is een toernooi en juist gebruikelijk in de schaaksport. (zie het kandidaten toernooi). Dit type toernooi heet een Round-Robin
 
Reactiescore
1.015
Onjuist. Ook dit is een toernooi en juist gebruikelijk in de schaaksport. (zie het kandidaten toernooi). Dit type toernooi heet een Round-Robin

Ik schaak al 16 jaar waarvan 9 competitief. Ik weet dus heus wat ik zeg en in een toernooi is er altijd loting en dan elke ronde daarna is het tegen iemand rond je in het klassement. Dit is gewoon spelen als je zin hebt, geen round robin ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik schaak al 16 jaar waarvan 9 competitief. Ik weet dus heus wat ik zeg en in een toernooi is er altijd loting en dan elke ronde daarna is het tegen iemand rond je in het klassement. Dit is gewoon spelen als je zin hebt, geen round robin ;).

Wil je dat ik er een toernooi van maak?
 
Reactiescore
1.015
Ignore me, hou het format zoals je zelf voor ogen had. 't Is enkel geen 'toernooi', maar ik zal in het vervolg wel niks zeggen :p.
 

DeletedUser

Guest
Ik schaak al 16 jaar waarvan 9 competitief. Ik weet dus heus wat ik zeg en in een toernooi is er altijd loting en dan elke ronde daarna is het tegen iemand rond je in het klassement. Dit is gewoon spelen als je zin hebt, geen round robin ;).

Ik schaak al meer dan 12 jaar, waarvan ik al meer dan 4 jaar competitieleider en toernooien indeel dus ik weet echt wel waar ik over praat. Waar jij het over hebt is een Zwitsers toernooi, maar je hebt ook round-robin en keizer en nog vele andere varianten zoals afvalsystemen etcetera.
 
Reactiescore
1.015
Ik schaak al meer dan 12 jaar, waarvan ik al meer dan 4 jaar competitieleider en toernooien indeel dus ik weet echt wel waar ik over praat. Waar jij het over hebt is een Zwitsers toernooi, maar je hebt ook round-robin en keizer en nog vele andere varianten zoals afvalsystemen etcetera.

Dan nog zit je mis. Ik zeg dat dit niet echt een toernooi is. Elke variant heeft de 1ste ronde met loting en van daaruit verder afhankelijk van het systeem. Goed, veel nut heeft het niet om hierover te discussiëren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70435

Guest
Meeste hier spelen tw niet meer en hebben dus geen pp :rolleyes:
Sowieso snap ik niet waarom je inschrijfgeld vraagt, vraag dan gewoon of iemand wil sponsoren en anders zonder prijs.
 
Reactiescore
111
1. Tim19. Skype staat gekoppeld
2.
3.
4.
5.
6.
 

DeletedUser

Guest
Deze kan dicht inprincipe, want maak morgen wel ff nieuw topic met geen inschrijfkosten en dan wel een toernooi en geen competitie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan