Sagrada Familia lijdt toch onder AVE-tunnel

DeletedUser66999

Guest
2q3olyu.jpg


Nadat M. , in samenwerking met OVI, AoL had weggeblazen vormen de Mercenaries nu een duo met C.N.1.
Het moment waar velen op zaten te wachten is aangebroken:
eindelijk iemand die het durft op nemen tegen de (te)lang durende regering van Sagra.

Ondanks de laffe daad van een enkeling werden er al meer dan 80 dorpen veroverd aan de zijde van de uitdagers.
Mocht The Fast geen info verkocht hebben in de hoop een plaatsje te krijgen in de huidige nummer 1 stam
zou dit getal vele malen hoger kunnen liggen (het zelfde geld voor de 45mil+ ODA die werd binnen gehaald)
Het mol verhaal (dat 3 dagen na het versturen van de massa aan het licht kwam) kreeg zeer snel een staartje,
het duurde dan ook maar enkele uren voordat de leiding van M. de mol had ontmaskerd.
The Fast werd onmiddellijk ontslagen en werd tot op heden niet verwelkomt in Sagra
Laat dit een les zijn voor andere spelers die met dit soort gedachten zitten.

Beste Sagrada's,

Deze casual is nog niet echt spannend. Geen goede oorlogen, minimale activiteit.
Hier willen wij graag verandering in brengen. Jullie zijn op dit moment de nummer 1 van casual 2.
Wij denken dat jullie ons een uitdaging, activiteit en vooral een mooie oorlog kunnen leveren.

Bij deze verklaren de Mercenaries, de Sagrada Familia de oorlog.

Wij hebben gehoord dat we volgens Kyro. een ongeschreven nap hebben.
Met deze oorlogsverklaring hopen wij duidelijkheid te geven.

Wij wensen jullie veel succes.
Moge het een eerlijke maar vooral mooie oorlog worden.

- Namens M.

De nodige statistiekjes:
Statistieken
ODA
ODD
puntenstijging


Verklaring titel
AVE-tunnel
In 2010 leek de bouw van de Sagrada Família in gevaar te komen door de aanleg van de Spaanse hogesnelheidslijn, VE genoemd.
De tunnel, die voor de AVE onder Barcelona gegraven moest worden,loopt namelijk precies onder de fundamenten van de Sagrada Família door.
Omdat de opdracht voor de tunnel aan dezelfde bouwcombinatie gegund is die bij de aanleg van de AVE,
ten zuiden van Barcelona, grote grondverzakkingen heeft laten ontstaan, vreesde men het ergste.
Er gingen dan ook steeds meer stemmen op om hetzij het contract te herzien, hetzij het tracé te heroverwegen, of beter nog:
Beide gelijktijdig te wijzigen.

44564_large
 

DeletedUser62436

Guest
Succes gewenst aan Sagra! Laat het een mooie oorlog worden. Met veel activiteit en mooie massa's.
Op moment pakken wij al lekker door, al zeker 80+ Veroverde dorpen en dat blijft stijgen ^^
 

DeletedUser77124

Guest
Succes aan sagra gewenst! Moge het een mooie oorlog worden!
 
Reactiescore
4
het is maar hoe je het bekijkt ... als er een NAP is ga je niet vooruit alles stacken ... dus onvoorbereid de oorlog in .. maar komt vast nog wel goed
 

DeletedUser77389

Guest
2q3olyu.jpg


Nadat M. , in samenwerking met OVI, AoL had weggeblazen vormen de Mercenaries nu een duo met C.N.1.
Het moment waar velen op zaten te wachten is aangebroken:
eindelijk iemand die het durft op nemen tegen de (te)lang durende regering van Sagra.

Volgens mij zijn jullie een paar stammen vergeten die gewoon lekker mee vechten met C.N.1 ;)

Maar hierbij wens ik iedereen veel succes!

Mvg
Steenzot
 

DeletedUser25759

Guest
succes aan allen
dat het een eerlijke en plezante oorlog zal worden
 

DeletedUser62436

Guest
het is maar hoe je het bekijkt ... als er een NAP is ga je niet vooruit alles stacken ... dus onvoorbereid de oorlog in .. maar komt vast nog wel goed

Onvoorbereid de oorlog in? XD Lol jullie hadden het aanvals plan op dannych. En daar hebben jullie goed gebruik van gemaakt ook. Jullie konden hem netjes overal precies goed volstacken. Vandaar zijn mooie dag award ook.
En daarbij, er was GEEN nap. Dat jullie dat idee hadden is echt jullie fout. Slaat nergens op dat jullie dat dachten en waar jullie dat vandaan hadden is mij echt een raadsel.
 

DeletedUser62436

Guest
2q3olyu.jpg


Nadat M. , in samenwerking met OVI, AoL had weggeblazen vormen de Mercenaries nu een duo met C.N.1.
Het moment waar velen op zaten te wachten is aangebroken:
eindelijk iemand die het durft op nemen tegen de (te)lang durende regering van Sagra.

Volgens mij zijn jullie een paar stammen vergeten die gewoon lekker mee vechten met C.N.1 ;)

Maar hierbij wens ik iedereen veel succes!

Mvg
Steenzot

Wat dat betreft zijn we select aan jullie kant ook vergeten :D
 

DeletedUser70174

Guest
Complimenten voor het verhaal, zit leuk in elkaar!
Wat betreft de dorpen, de speler in kwestie heeft zelf gezondheidsredenen waardoor hij niet online kon komen.
Toen wij in konden grijpen was het leed al geschied.

Uiteraard wordt hier actie op ondernomen :)
 

DeletedUser62436

Guest
En niet te vergeten de stats die wij eerst op C.N.1 hadden :D zo negatief staan wij helemaal niet :D

Daar hebben wij niks mee te maken, toen waren wij hen Bg nog niet.
Zo negatief tegenover cn1 zullen jullie wellicht niet staan. Helaas voor jullie komt M. nu jullie dorpen claimen ^^
 

DeletedUser62436

Guest
Complimenten voor het verhaal, zit leuk in elkaar!
Wat betreft de dorpen, de speler in kwestie heeft zelf gezondheidsredenen waardoor hij niet online kon komen.
Toen wij in konden grijpen was het leed al geschied.

Uiteraard wordt hier actie op ondernomen :)

Daarom wordt er nog steeds niks gedaan op het acc?:p
 

DeletedUser77124

Guest
Complimenten voor het verhaal, zit leuk in elkaar!
Wat betreft de dorpen, de speler in kwestie heeft zelf gezondheidsredenen waardoor hij niet online kon komen.
Toen wij in konden grijpen was het leed al geschied.

Uiteraard wordt hier actie op ondernomen :)

Dat zegt iedereen altijd als ze massaal dorpen verliezen... :rolleyes:
 

DeletedUser73650

Guest
Succes aan beide partijen, al stem ik uiteraard voor m'n eigen stam.

Verder wil ik er aan toevoegen dat er sinds het afgelopen bondgenootschap geen sprake is geweest van een NAP.
 

DeletedUser70174

Guest
Succes aan beide partijen, al stem ik uiteraard voor m'n eigen stam.

Verder wil ik er aan toevoegen dat er sinds het afgelopen bondgenootschap geen sprake is geweest van een NAP.

Dat is niet helemaal waar.

Als ik me niet vergis had Toto een PGB met verschillende leden uit M.
Naar wat ik heb gelezen/ gehoord is dat niet op een fatsoenlijke manier afgesloten.

Er was dus geen BG of NAP tussen de stammen maar wel tussen wat spelers!
 

DeletedUser76756

Guest
Succes aan beide stammen!

Maar is het niet een beetje naïef om te denken dat een persoonlijke NAP een vrijbrief is dat je veilig bent?
Ik vind het in ieder geval behoorlijk naïef. Zeker omdat er genoeg verhalen zijn van onderlinge NAP's/BG's die niet gerespecteerd worden in een oorlog.
 

DeletedUser70174

Guest
Succes aan beide stammen!

Maar is het niet een beetje naïef om te denken dat een persoonlijke NAP een vrijbrief is dat je veilig bent?
Ik vind het in ieder geval behoorlijk naïef. Zeker omdat er genoeg verhalen zijn van onderlinge NAP's/BG's die niet gerespecteerd worden in een oorlog.

Het ging hier niet om een NAP maar om een BG. Daar hecht ik een stuk meer waarde aan.
Ik verwacht van mijn stamleden dat BG's enz gerespecteerd worden. Mochten deze problemen opleveren, wil ik dat weten. Dan zet ik niet een vv'er op het account en laat de aanvallen alsnog sturen.

Het maakt niet uit, ik begrijp het uit jullie kant ook wel, maar ik vind het niet eerlijk als je zegt dat er totaal geen verhoudingen waren.
En tot slot, verhalen uit het verleden zijn een vrijbrief of BG's met voeten te treden? Dat is dan een andere manier van spelen dan ik wil! En dat hebben we ook bewezen door te tippen over je mol...
 

DeletedUser77124

Guest
Het ging hier niet om een NAP maar om een BG. Daar hecht ik een stuk meer waarde aan.
Ik verwacht van mijn stamleden dat BG's enz gerespecteerd worden. Mochten deze problemen opleveren, wil ik dat weten. Dan zet ik niet een vv'er op het account en laat de aanvallen alsnog sturen.

Het maakt niet uit, ik begrijp het uit jullie kant ook wel, maar ik vind het niet eerlijk als je zegt dat er totaal geen verhoudingen waren.
En tot slot, verhalen uit het verleden zijn een vrijbrief of BG's met voeten te treden? Dat is dan een andere manier van spelen dan ik wil! En dat hebben we ook bewezen door te tippen over je mol...

Voor zover de leiding van M. weet zijn deze er niet. Althans niet recent. Heb je bewijzen van deze BG's?
 
Bovenaan