S.Inc vs. de #1 stam

DeletedUser

Guest
*Even opmerking van te voren, alle screenshots staan in spoilers omdat ik zelfs met Paint faal om ze zonder die witte balk te krijgen


Tijdens het fappen door keek ik weer eens naar TW, en zag een oranjerood bericht in mijn berichtenbox. Het bevatte dit bericht:

2i74g0p.jpg

Hoewel ik hevig geschrokken was natuurlijk, bekeek de opponent. Hier moest snel gehandeld worden, dat was duidelijk.
Een paar kliks vanaf mijn dubbelaccount The Secret Reunion later lag het vredesverzoek op de mat.

2dre2x2.jpg
Tot mijn verbazing werd dat afgewezen. Gelijk had ik door dat het serious business was (voor Nic: dat het serieus was). Natuurlijk moest ik mijn stamgenoten op de hoogte stellen:

v2twt3.jpg

Toch was ik bang dat de vijandige stamleider ergens verkeerd had geklikt en ik wou een 2e vredesaanbod sturen. Hier werd duidelijk dat we ook TW zelf tegen hadden, rode letters met de tekst ‘Omdat jullie anders te hard ownen is dit niet mogelijk. Groetjes, het TW-team.’ kwamen tevoorschijn. Nuja, de echte tekst was misschien een klein beetje anders (‘Je moet minimaal 24 uur wachten voor een nieuw vredesaanbod te versturen.’) maar dat is bijzaak.
Er was dus echt een oorlog aan de gang: (screenshot is net pas genomen, vandaar de tijdsduur)

2j60g0o.jpg

Wij waren natuurlijk niet voorbereid op deze oorlog. Met de volgende pm informeerde ik dus naar de mogelijkheid om een NAP:
Aegon vandaag om 18:26 uur
Hoi,

Laat me beginnen dat ik niet weet wie verantwoordelijk is voor die verklaring, gezien de speler op het stamprofiel niet in de stam zit. Daarom schrijf ik u aan.

Een kwartier geleden viel mij ineens op dat wij ineens in oorlog zijn. Omdat wij een vredelievende stam zijn, vond ik dit erg vreemd. Ik dacht dat het weer een foutje was, dus het vredesaanbod vanaf mijn dubbelaccount [player]The Secret Reunion[/player] was snel verzonden.

Maar nadat dit, op brute manier, binnen een minuut afgewezen werd, begonnen er toch vragen in me op te komen. Goedgelovig als ik ben wou ik een 2e vredesaanbod sturen, omdat je natuurlijk altijd misgeklikt kunt hebben bij het 1e.

Helaas moet er 24 uur tussen vredesaanbiedingen zitten, dit was dus niet mogelijk. Toen besefte ik me dat we hier met een echte oorlog te maken hebben, deze zou immers meer dan een dag duren. De moet zonk me in de schoenen, ik moest me namelijk verantwoorden tegenover mijn stamleden.

Natuurlijk waren we niet op dit geschil voorbereid. We willen dan ook vragen om in ieder geval het een eerlijke oorlog te laten worden en vragen een NAP van één week exact aan, zodat wij onze voorbereidingen kunnen treffen. We hopen dat u eervol blijft en ons een eerlijke kans gunt.

Laat iets weten, ik ben benieuwd.


Hoogachtend,
Aegon, ook spelend onder
The Secret Reunion

Deze pm bleef echter voor een hele tijd ongelezen. Van die tijd maakten wij dankbaar gebruik om wat plannen op te zetten. Enkelen werden wat overmoedig en dachten gelijk aan te kunnen vallen:

307nd5v.jpg

Zoals jullie zien hoopte ik op die aangevraagde NAP. Deze is er echter niet gekomen en lucje10 begon olie op ’t vuur te gooien, in de hoop dat we overhaast fouten gingen maken. Echter bleef de rust, door mij en mij alleen, nog behouden. We moesten ons klaarmaken voor de strijd.



Het motief was natuurlijk overduidelijk. S.Inc was de beste mogelijke tegenstand van D.K.H., de zou dus ooit uit de weg geruimd moeten worden. Nu S.Inc al in oorlog is met Plague (als objectieve toeschouwer moet ik zeggen dat het S.Inc erg goed af gaat, helaas ook een paar dorpjes verloren (door pech, buiten de schuld van S.Inc zelf) maar dat hoort erbij. Nu heeft D.K.H. dat echter als een teken van zwakte opgevat en dacht ons nu makkelijk op te kunnen rollen.

Dan nu wat info over de vijand:
2r2rer4.jpg
Ze staan erg indrukwekkend op de 1e plek, met een ruime voorsprong op de nr 2. Ze hebben wel 62 leden, maar volgens mij werken ze erg gedisciplineerd samen, zodat dat geen probleem is. Dat ze erg aanvallend spelen bewijst deze top 5 van de ODA-ranglijst:
11lo6yh.jpg

Hier een kaartje van de 2 betrokken stammen:
nl21


Wij zijn echter niet bang voor zo’n grote overmacht, het eerste treintje is de deur al uit en loopt op lucje10:
wm0d9u.jpg


Maar niet alleen op Lucje worden troepen gestuurd. Blijkbaar zijn ze toch wel bang van ons:

Speler Actie Datum/Tijd
lucje10 Verlaten 18th August 2011 - 22:13
guidodebom Verlaten 18th August 2011 - 21:13
specialattack Verlaten 18th August 2011 - 20:13
de rare11282 Verlaten 18th August 2011 - 19:13
jodycool Verlaten 18th August 2011 - 19:13
jodycool Toegetreden 18th August 2011 - 17:13
warre1234 Verlaten 18th August 2011 - 11:12


Dat resulteerde in:
image.php



Toch wensen wij onze vijand veel succes toe! Moge S.Inc winnen!
Verder wil ik afsluiten met iets wat zomaar een quote van een bepaald S.Inc-lid had kunnen zijn:
‘Niet neuken met S.Inc!’


Groetjes,
Jullie favoriete forumposter


p.s.: Wie is er naar de ranglijst gegaan om te kijken? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan