S.Inc back in business. Prepare for trolls and pwnage.

DeletedUser58227

Guest
Tuurlijk niet.
Sowieso is het maar de vraag of je dat positief kunt opvatten aangezien je dik hebt gefaald. En wat te redden viel is door vv'ers gedaan ondanks dat je zelf gewoon online was :eek:

Succes aan S.Inc! :)
 

DeletedUser60153

Guest
Tuurlijk niet.
Sowieso is het maar de vraag of je dat positief kunt opvatten aangezien je dik hebt gefaald. En wat te redden viel is door vv'ers gedaan ondanks dat je zelf gewoon online was :eek:

Succes aan S.Inc! :)

S. hij heeft zelf ook verdomt veel werk verzet. En we hebben enkel gevv't op tijden dat hij er niet was...
 

DeletedUser58227

Guest
Lijkt me sterk aangezien ik met hem op Skype zat te praten en er ondertussen een vv'er op het account zat ;)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk aangezien ik met hem op Skype zat te praten en er ondertussen een vv'er op het account zat ;)
Dat was toen net de eerste dag ? toen hebben de vv'ers inderdaad hun werk gedaan.Ik heb wel gewerkt op mijn account S.f je dat nu wilt geloven of niet.
 

DeletedUser58227

Guest
Oh soms zul je misschien wel ff wat geprutst hebben maar dat was al de 2e dag. ;)
Je hebt gewoon gefaalt, het bleek maar weer dat je stoere gedrag weer niets was en je gewoon een noobje bent. Dat hier stoer over wilt komen door wel ff een paar spelers in te maken enzo.
 

DeletedUser

Guest
Oh soms zul je misschien wel ff wat geprutst hebben maar dat was al de 2e dag. ;)
Je hebt gewoon gefaalt, het bleek maar weer dat je stoere gedrag weer niets was en je gewoon een noobje bent. Dat hier stoer over wilt komen door wel ff een paar spelers in te maken enzo.
Wie doet er hier nu stoer ?:rolleyes:
Wie kwam mij uitlachen na de stab?
Zielig ventje ben je .
 

DeletedUser60153

Guest
Oh soms zul je misschien wel ff wat geprutst hebben maar dat was al de 2e dag. ;)
Je hebt gewoon gefaalt, het bleek maar weer dat je stoere gedrag weer niets was en je gewoon een noobje bent. Dat hier stoer over wilt komen door wel ff een paar spelers in te maken enzo.

Nou S. zou ik je het vertellen?
Als ik de vv heb en ik heb nu net inzicht in wat er aan zit te komen en Jasper komt online dan lijkt het me logisch dat ik nog even blijf zitten.
 

DeletedUser58227

Guest
Je zou wel ff naar me toe jumpen & me inmaken enzo jah. Dat noem ik stoer gedrag zeker nadat je kei hard wordt ingemaakt.
Over stabs kun je maar beter niet janken aangezien je mij hebt gestabt :p en ja dat heb je zelf nog toegegeven voordat je dat ook nog gaat ontkennen.

Sukkel.
 

DeletedUser

Guest
Je zou wel ff naar me toe jumpen & me inmaken enzo jah. Dat noem ik stoer gedrag zeker nadat je kei hard wordt ingemaakt.
Over stabs kun je maar beter niet janken aangezien je mij hebt gestabt :p en ja dat heb je zelf nog toegegeven voordat je dat ook nog gaat ontkennen.

Sukkel.

gemeld wegens belediging:)
 

DeletedUser58227

Guest
gemeld wegens belediging:)

Goh zeg, je moet me weer eens aangeven omdat ik iets zeg wat niet in jouw straatje past qua taalgebruik.
Jij zult nooit een keer het woord sukkel in de mond nemen :rolleyes:

Ach, ik snap je frustraties wel, je flikt dit nu volgensmij al voor de 2e of 3e keer. Telkens kom je weer met domme reacties aanzetten die ik met gemak ontkracht, sommige zoals jou weten daar niet goed mee op te gaan en gaan dan zielig supportjes sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan