Ryuhou de meisjes versierder

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Profiel
Geslacht: mannelijk
Woonplaats: Avalon
Profielbeeld

Persoonlijke tekst
Servant Status

Saber

Master: Ryuhou
Sex: Female
Color: Blue
Alignment: Neutral Good
Height: 154 cm
Weight: 42 kg


Noble Phantasm: S
Strength: A
Magic Resistance: A++
Endurance: A
Agility: B
Instinct: A
Mana: A+
Mana Burst: A
Luck: B
Charisma: A++

Breast: 73 cm
Waist: 53 cm
Hip 76 cm



Nou allemaal, dit was een gedeelte van het profiel van hem.
Hij is hoogstens 12 en is opzoek naar sex:eek:
 

DeletedUser

Guest
zucht noob.

In dit geval betekent ''Sex'' zijn geslacht.


Now get lost!!
 

DeletedUser

Guest
je loopt achter. dit wordt de nieuwe generatie. de idioten. sinds kort zijn alle kinderen van 12 zo.
voor de rest snapte ik je niet helemaal.
P.S. hij ziet er engels uit?
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn de stats van één of ander phantasy figuur. Heeft niks met dit kereltje te maken en al helemaal niks met seks.
 

DeletedUser657

Guest
je loopt achter. dit wordt de nieuwe generatie. de idioten. sinds kort zijn alle kinderen van 12 zo.
voor de rest snapte ik je niet helemaal.
P.S. hij ziet er engels uit?

daar heb je een punt. ze kunnen zoveel willen, maar de vraag is krijgen ze het. veel meiden die ik ken zijn al op hun 12de, OntMaagd!

Nieuwe generatie, denk wel dat er wat wordt tegen gedaan.
 

DeletedUser

Guest
pff dit is gewoon zon japans stripfiguurtje. manga heet het geloof ik. zal wel zn final fantasy poppetje zijn. boeiiieeeend.
 

DeletedUser412

Guest
O'mijn God Remy, je zet jezelf echt voor schut:eek:


Gooi hier maar een slotje op:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat doet het hier eigenlijk? :D
Propaganda aan het voeren voor 'de versierder' ? :cool: ;)
 

DeletedUser

Guest
daar heb je een punt. ze kunnen zoveel willen, maar de vraag is krijgen ze het. veel meiden die ik ken zijn al op hun 12de, OntMaagd!

Nieuwe generatie, denk wel dat er wat wordt tegen gedaan.

Uit vrij recent wetenschappelijk onderzoek (2002)* naar seksualiteit onder jongeren uit Vlaanderen, blijkt dat van de 146 ondervraagden die wel eens seks hebben gehad, dit de leeftijd was waarop ze ontmaagd werden:
Code:
0-12    0.00%
13      0.68%
14      6,85
15      15,07
16      26,03
17      24,66
18      17,12
19      6,16
20      3,42
21+    ~

Je kunt zeggen dat deze gegevens niet helemaal te vertalen zijn naar de Nederlandse jeugd, aangezien de steekproef niet erg groot is (146 jongeren), het onderzoek bijna 5 jaar oud is (31 mei 2002) en de jeugd uit Vlaanderen niet precies de jeugd uit Nederland is. Toch zijn er grote overeenkomsten en blijkt ook uit ander onderzoek (onder de Nederlandse jeugd) dat twaalf een leeftijd is waarop zeer weinig meisjes ontmaagd zijn (heb even geen link)

* link onderzoek
 

DeletedUser

Guest
Pff gozer, als er staat magic resistance, denk je dan aan rl?
 

DeletedUser

Guest
Misschien voelt ie zich wel aangetrokken tot magic resistance :p Je weet maar nooit met dit soort lui :)
 

DeletedUser

Guest
ooit gehoord van common sense??

ten eerste vind ik dat het zeggen dat iedereen 12 is wel HEEL gemakkelijk... dr zijn inderdaad VEEL spelers die rond die leeftijd liggen, maar die kunnen geen engels... daarbij komt dat er WERELDWIJD enorm veel mensen zijn die anime kijken/gamen etc... dus om te zeggen dat dat zielig is of w/e is nu niet bepaald een intelligente opmerken... helemaal als je het zegt puur omdat je het zelf niet leuk vind of omdat je jezelf "beter" vind dan die mensen.. het zegt meer over jezelf dan over hun...

en jah inderdaad Saber is een character uit een anime serie/spel (Fate/stay night)

ik zou zeggen... voor de mensen die dat nog niet kunnen... leer een woordje engels als je commentaar wil leveren op engelse dingen....
 

DeletedUser

Guest
In Ryohou's profiel staat een heleboel geblaat over Saber; een dame uit de anime serie Fate/Stay night. (danjal merkte dit al op)

Fate/stay is wel leuk, en ik ben zelf ook een anime fan, maar als de iemand de borstomvang van een geanimeerd karakter weet, heb je met een veel te ver doorgedraaide fan te maken.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik wat gemist...? o_O

*Mandril, de stats van de chars wordt 1 voor 1 in de spel verteld.*
Hoewel je erg op de details moet letten..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser659

Guest
wtf waar gaat dit over? een vrouw is een meisjes versierder die toch een jonge is en dan weer een stripfiguur is:eek: eerm:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan