Rune-dorpen zijn gespawned!

Reactiescore
603
Liefste forumgenoten,

De rune-dorpen zijn al een paar dagen gespawned!
Hoe behoud jouw stam de dorpen? wat is de beste strategie? gaan jullie volop
voor de rune-dorpen of ligt de focus op het uitbreiden van de wereld?
Wie ligt er dicht bij een rune-dorp?

Laat het ons weten! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Ze zijn erg lelijk op de kaart is me tot nu toe opgevallen :(
 
Reactiescore
1.367
Leuke dorpies
 

DeletedUser74005

Guest
Moet je die ALLEMAAL in je bezit hebben? Want dan is het in principe gewoon 100%dom overwinningsvoorwaarde..
 
Reactiescore
1.367
Nee, je moet 60% van de runedorpen hebben in elk van de vier continenten waar de runedorpen in gespawnd zijn. Maarja dan moet je nogsteeds bijna heel de wereld hebben om te winnen

Dit dus...

Als het nou 60% van alles was DAN werd het leuk.
Nu is het gewoon een gimmick
 
Reactiescore
2.508
Is er al een stam die ontdekt dat je deze wereld met meerdere clusters moeten spelen ipv één cluster? Ik vind dit Rune systeem opzich leuk bedacht, het stimuleert de ontwikkeling van nieuwe tactieken.
 
Reactiescore
1.367
Is er al een stam die ontdekt dat je deze wereld met meerdere clusters moeten spelen ipv één cluster? Ik vind dit Rune systeem opzich leuk bedacht, het stimuleert de ontwikkeling van nieuwe tactieken.

Nee. Je moet 60% hebben in alle continenten dus je kunt niet meerdere clusters doen.

Mocht het 25%/continent zijn of enkel 51% totaal dan was het interresant
 
Reactiescore
2.508
Als je met 4/5 spelers dominant kan zijn in elk continent pak je eerder de winst dan vanuit het westen naar het oosten edelen als geheel. Met een ledenlimiet van 20 is dit easy te doen.
 
Reactiescore
603
Als je met 4/5 spelers dominant kan zijn in elk continent pak je eerder de winst dan vanuit het westen naar het oosten edelen als geheel. Met een ledenlimiet van 20 is dit easy te doen.
Als het altijd zo gemakkelijk gaat zoals dat jij het uitlegt.. ;);)
 
Reactiescore
2.508
Dat moet je afdwingen, maar helaas maken andere ook plannen idd
 
Reactiescore
1.367
Als je met 4/5 spelers dominant kan zijn in elk continent pak je eerder de winst dan vanuit het westen naar het oosten edelen als geheel. Met een ledenlimiet van 20 is dit easy te doen.

Dan heb je dus in de 4 uithoeken van een wereld 5 mensen each. Vervolgens heb je in het midden een groep die tegen je samenwerkt (zoals nu de wereld tegen 404) Je hebt wel wat safe maar veel kun je er niet mee doen aangezien de vijand makkelijk van 13m op jou groepje van 2.5m gooit. Door de ligging kunnen enkel je buren van je groepje op tijd bij je komen maar die worden ook gefaked/aangevallen. Succes daarmee
 
Reactiescore
91
Ach echt een andere tactiek dan werelddominantie is er niet, zal gewoon langer duren.
 
Reactiescore
2.508
Dan heb je dus in de 4 uithoeken van een wereld 5 mensen each. Vervolgens heb je in het midden een groep die tegen je samenwerkt (zoals nu de wereld tegen 404) Je hebt wel wat safe maar veel kun je er niet mee doen aangezien de vijand makkelijk van 13m op jou groepje van 2.5m gooit. Door de ligging kunnen enkel je buren van je groepje op tijd bij je komen maar die worden ook gefaked/aangevallen. Succes daarmee

Voor een uitdaging moet je niet weglopen. Het lijkt mij wel eens leuk om te doen om die manier. Alleen jammer dat ik voorlopig de tijd niet zal hebben. Je kunt inderdaad de weg kiezen om te clusteren en geleidelijk alles te pakken, maar dit is wel slomer dan wanneer je met 4 groepjes je vol op de stenen focust. Als je wat sleutel account is elk continent dit laat doen met een goede bezetting is dit de effectiefste manier, ook de moeilijkste, maar wel de uitdagendste en in mijn ogen leukste.
 
Reactiescore
91
Zou een leuk concept zijn op de speedwereld, maar zo'n situatie met groepjes ga je nooit op een natuurlijke wijze kunnen creëren op gewone werelden. Of het moet al gebeuren via rekrutering, maar dat vind ik persoonlijk wel tegen het principe van het spel ingaan.
 
Reactiescore
1.367
Voor een uitdaging moet je niet weglopen. Het lijkt mij wel eens leuk om te doen om die manier. Alleen jammer dat ik voorlopig de tijd niet zal hebben. Je kunt inderdaad de weg kiezen om te clusteren en geleidelijk alles te pakken, maar dit is wel slomer dan wanneer je met 4 groepjes je vol op de stenen focust. Als je wat sleutel account is elk continent dit laat doen met een goede bezetting is dit de effectiefste manier, ook de moeilijkste, maar wel de uitdagendste en in mijn ogen leukste.

Lijkt me ook wel leuk maar dan zou je vooraf al met een premade dat moeten bespreken
 
Reactiescore
2.508
Zeker en vast een premade is noodzakelijk hiervoor met de mogelijkheid op een paar recruits.
 

DeletedUser76090

Guest
Je hoeft dus geen 100% vd wereld te bezitten, 98% is voldoende.
 
Bovenaan