[RP] Bemanning Gezocht!

DeletedUser32020

Guest
GEZOCHT:
Sterke, avontuurlijke mannen en vrouwen voor bootreis naar een nieuwe wereld.
Ik, kapitein van La Desperazione heb onlangs een onbekend eiland ontdekt, en ik ben op zoek naar extra bemanning om het eiland te verkennen en koloniseren.

Wat heeft het eiland te bieden
Bij mijn eerste bezoek heb ik een kaartje getekend met de belangrijke plaatsen op het eiland:
11grqq9.png


Boot:
Hier is mijn vorige boot op het eiland gecrashed, we hebben een vlot gebouwd, maar er ligt nog genoeg hout om te gebruiken.

Kamp:
Ons kamp van de vorige keer

Grot:
Aan de voet van de vulkaan ligt een diepe grot, maar niemand is er in geweest, dus wat daar ligt is nog een raadsel.

Oude Tempel:
Op het eiland staat een tempel van een oude beschaving, vermoedelijk uit Zuid Amerika, er is niet veel van over maar er liggen nog potten, urnen, stenen en andere handige voorwerpen.​


Beloning:
Natuurlijk gaan jullie niet voor niets mee, op het eiland zijn veel oude schatten bewaard gebleven, je krijgt een geweldig avontuur en natuurlijk een aantal nieuwe vrienden! (en vijanden)


Lijstje:
Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[B]Beschrijving van jezelf:[/B]
[B]Waarom wil je mee?[/B]
[B]Voorbeeldverhaaltje:[/B]
[B]Toevoegingen.[/B]



Ik hoop dat mensen zin hebben in een nieuwe RP :)
Big Bear
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het wel leuk, mag ik nog wat info over personages op het eiland?
 

DeletedUser61365

Guest
Naam: Maarten
Leeftijd: 15
Beschrijving van jezelf: Grote sterke man die in zijn vorige leven een sterke piraat is geweest. Is niet bang voor een vecht partijtje.
Waarom wil je mee? Ben arm en moet mijn oma terug betalen. Zoek dus naar geld

Toevoegingen.
Ik zou graag in het kraaiennest willen zitten! Heb weliswaar maar 1 oog maar dat mag toch niet baten?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32020

Guest
UPDATE:
Vanaf nu moet je bij je inschrijving ook een kort voorbeeld verhaaltje schrijven.
 
Bovenaan