[Speeltopic] Ronde #001 | The Detective | Yarkwood

DeletedUser73558

Guest
Ik had teveel geld voor wat alles kostte. Daarnaast was de bedoeling dat de slager 15 ladingen bij mij kocht. Wat elke keer met een vrachtwagen moest. Daarna moest hij zijn vlees ook verkopen, wat ook met een vrachtwagen moest. Dat betekende dat wij 30 keer moesten rijden met de vrachtwagen om zijn doelstelling te halen.
Daarnaast moest ik enkel 3x iets verkopen. Had genoeg geld om dat met gemak voor elkaar te krijgen. Toen kreeg ik daarna de drone erbij, die ik voor minstens 30.000 moest kopen, maar dat was geen probleem want ik had daarna nog genoeg geld over :p
Buiten dat ik de drone kon sturen, had het verder geen doel, enkel richting de criminelen. Ik zat dus op een plek dat voornamelijk ondersteuning was!
 

DeletedUser65921

Guest
Het begint me te dagen :D
Ook waarom er nooit overvallen ofzo gepleegd werden.

Was best stom want ik moest dagelijks iets doen en dat bleef maar aanslepen.
 

DeletedUser63354

Guest
Het begint me te dagen :D
Ook waarom er nooit overvallen ofzo gepleegd werden.

Was best stom want ik moest dagelijks iets doen en dat bleef maar aanslepen.

We hebben wel degelijk overvallen gepleegd om bepaalde 'items' te bemachtigen (Quechua, mijn doelstelling was gewoon dikke bullshit natuurlijk :D:D:D)
Maarja, een sleutel bij de bakker, toen weer een beeldje bij CI (die wilden we omkopen, maar dat pakte ook niet helemaal goed uit :p), toen kwamen we aan de drugs waar we ziek veel geld mee verdienden.
Toen weer wat overvallen gedaan & een huiszoeking aan mijn adres waar ik mijn bivakmuts vergeten was weg te stoppen :p Gelukkig had ik al snel een waterdicht plan opgezet waardoor Chris geen enkele reden had om mij als crimineel te zien :p Ik zat redelijk safe erna.
 

DeletedUser

Guest
Ik moest raden wie die criminelen waren.

Maar niemand kwam maar wat verdacht bij me doen. Leken allemaal legit aankopen denk ik ?

En ik moest veel money maken :p

Had mijn vesten wat duurder moeten verkopen daarvoor. Sommige mensen boden ook ziek veel ^^
 

DeletedUser65921

Guest
Ik had toch als doel om zo weinig mogelijk geld van mijn 400k over te houden, kwam me goed uit dat ik veel moest betalen :D
 

DeletedUser

Guest
Op zich betaalde jij niet zo veel hoor :p

ik begon met 5k fzo, en moest naar 25/50 ?
 

DeletedUser65921

Guest
Ik dacht als ik zelf omhoog ga bieden gaat me dat misschien tegen werken.
Wist ik veel wat voor dubbele bodems er in die opdrachten zaten.
 
Bovenaan