roma at war 1PA

DeletedUser

Guest
aan zn profieltext te zien zit hij ook nog op de basisschool dus ach
 

DeletedUser

Guest
hij kan nog altijd trug naar hier komen ik zet ook soms mijn favoriet op mijn profiel in de tussentijd :p
 

DeletedUser

Guest
omg omdat ik vast een tijdelijke instel ben ik een ripper? omg doe niet zo zielig de uiteindelijke winnaar krijgt ze puntje wel hoor.


basisschool? tja je mag denken wat je wil
maar kom maar is langs dan als je denkt dat weer ik op zit ook maar iets met de basisschool
te maken heeft ...

lol hij heeft anders wel een
lelijk plaatje op zijn profiel ik had een vele mooiere voor hem gemaakt

en srry ik vind jouwe niet mooier puur
omdat ik niks met sesamstraat heb en ik sesamstraat niet echt grappig vind jij wel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
omg omdat ik vast een tijdelijke instel ben ik een ripper? omg doe niet zo zielig de uiteindelijke winnaar krijgt ze puntje wel hoor.


basisschool? tja je mag denken wat je wil
maar kom maar is langs dan als je denkt dat weer ik op zit ook maar iets met de basisschool
te maken heeft ...



en srry ik vind jouwe niet mooier puur
omdat ik niks met sesamstraat heb en ik sesamstraat niet echt grappig vind jij wel?

Wat doe jij zielig?
Volgens mij zit je dus echt wel op een basisschool, of die school waar jij op zit zit vol met kleine kindjes.
 

DeletedUser

Guest
Allemaal ophef om niets dus... Al had je het best wel even mogen vragen rome :). Wie heeft er gewonnen??
 

DeletedUser

Guest
ik zei tog dat hij het tijdelijk instelde
alweer heb ik gelijk :eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat doe jij zielig?
Volgens mij zit je dus echt wel op een basisschool, of die school waar jij op zit zit vol met kleine kindjes.

ga is even iemand anders lastig vallen ;) alvast bedankt...

winnaar ben ik nog aan het kiezen..
en ja jij had gelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Je oma? >.>

Kinderachtige reactie ftw. :cool:

ik hoop dat je bedoelt dat je eigen reactie kinderachtig is? :confused:

nouja ik ga niet meer woorden verspillen aan zo'n persoon ;)
p.s. de winnaar is het plaatje van Combined met de glimlach onder de muts ;)
zeg maar naar welk acc ik je punt moet sturen :)

reden voor deze keuze: was het enige plaatje die me deed glimlachen ;)
 

DeletedUser

Guest
En dan voer je mijn plaatje in voor tijdelijk. Dat zie ik als misbruik. Maarja, wie ben ik.
 

DeletedUser

Guest
En dan voer je mijn plaatje in voor tijdelijk. Dat zie ik als misbruik. Maarja, wie ben ik.

ok stuur mij even pm ok? dan volgende keer dat ik pa koop geef ik jouw wel 1 punt ja? dus even mij pm sturen hier dan vergeet ik het niet :)
 

DeletedUser

Guest
Ok, ik zou deze link ergens bij mezelf neerzetten + de hele text citeren op word zodat ik het ook onthoudt :) Hier komt de pm.
 
Bovenaan