Ride! vs Ants

DeletedUser

Guest
Grote mond wel :)

maar gaat er ook echt iets gebeuren van uit feniks kant, of gebeurt er al iets?

ja hoor momenteel is nonkeltje aan de buurt. maar zou jij eventjes je os willen weg trekken want dat bespaart je zo de moeite om je troepen weer op te bouwen
 

DeletedUser10597

Guest
Er bestaat ook nog zoiets als vv's doorgeven :D

maak een nieuw acc aan gras, mischien komt die vv opeens wel bij jouw..



ontopic, goed dat ants en ride fuseren, als je die ligging ziet....ze kunnen nu hele kontinenten naar de border sturen, dus goed gedaan!:D
 

DeletedUser

Guest
oww ik weet ni hier en daar een lekje ofzo of toevallig is gehoord

Nou ja als ik nog ondersteuning had staan daar, wat niet zo is, zou ik hem graag terug halen.....

Helaas behoort dit op het moment niet tot de mogelijkheden :(
 

DeletedUser

Guest
mvschuppen altijd hier met je grote mond ...
ga TW spelen, dan leer je het misschien in plaats van hier beetje zitten lullen ...
neem een keer een dorp over en kom dan stoer doen ... of weet je ... je kan er ook in een keer een paar doen :rolleyes::eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
vraag maar aan je co

nonkel zei:
big wolf op 29.10. om 23:52 uur
beste,
is het de bedoeling dat je nu nonkel ondersteunt.
dacht dat we nap hadden. nonkel valt leden van feniks aan.
dus doe ik ook al eens iets.
had dit niet verwacht van je.
gr
bw

arieta vandaag om 08:44 uur
Beste wie?

arieta vandaag om 09:21 uur
Afkorting NAP is Niet AanvalsPact

Ik heb alleen ergens in deze afkorting het ondersteuningsgedeelte gemist misschien?

big wolf vandaag om 09:23 uur
ja dacht dat we vrienden waren. als nap ben je niet verplicht om nap-stam te ondersteunen.
het is idd je vrijheid om het te doen.

arieta vandaag om 09:28 uur
Dat is inderdaad mijn vrijheid, zeker gezien het feit wij ook een NAP met ride! hebben. Wellicht dat Arieta zelf nog wat vriendelijke gevoelens naar Feniks voelt, ik heb dit tekort gelukkig niet :)

big wolf vandaag om 09:29 uur
oke dan weet ik waar ik sta, als jij op account zit:)

arieta vandaag om 09:30 uur
Ik mag er zowieso vanuit gaan dat je weet waar je staat, zelfs op dit uur van de dag. Indien je daar over twijfelt zou ik een psycholoog opzoeken...

big wolf vandaag om 09:39 uur
het lukt nog net zonder, denk ik:)


weet je het zeker arieta?
 

DeletedUser

Guest
ik heb in me 1tje al 19 dorpen gepakt, dit was in 3 dagen, jullie niet eens in 1 maand 18 dorpen pakken..

en ik sta al een tijdje op jullie forum voor massa attack, de dorpen staan vol, dus wanneer komen jullie??

toon je hier weer aan dat order/ofwelkprustnaamnuook het niet aan kon zonder spionen zie m-m spion maar ja xD aan welke kant meer dubbelspion
 

DeletedUser

Guest
Hehehe lekker hoor, mijn eigen berichtjes terugzien :cool:

Maar jullie hebben echt fout, gisteren stond er geen ondersteuning meer bij nonkeltje van mij....
 

DeletedUser

Guest
anyway je snapt nu wel waarom je die verdenkingen over je heen kreeg neem ik aan
 

DeletedUser

Guest
maak een nieuw acc aan gras, mischien komt die vv opeens wel bij jouw..



ontopic, goed dat ants en ride fuseren, als je die ligging ziet....ze kunnen nu hele kontinenten naar de border sturen, dus goed gedaan!:D

Haha noob, ik ben groter dan jij ooit geweest bent .. Dus stop ermee:D
 
Bovenaan