Ride! vs _TBR_

DeletedUser

Guest
omg...weten jullie nu nog steeds niet waar hij uithangt?

Tis echt niet moeilijk hoor, ik dacht eigk dat het vrij algemeen bekend was...:S
 

DeletedUser

Guest
Ach ja Anoli. Was inderdaad algemeen bekend hoor, dus was ook geen geheim. Dus TBR denken dat ze slim zijn omdat ze het weten nu, maar iedereen wist het eigenlijk al lang;)

Congratz dus TBR!;)
 

DeletedUser

Guest
lol tis dat ze allemaal leegstaan :p

en het is dat appie edels genoeg heeft om ze met bosjes tegelijk binnen te halen. Wees eens serieus man :)


wij hebben er deze week al meer van jullie dan jullie van ons ...
maar volges mij zijn wij wel stukkie minder avd verloren ;) ...
en lol ... ze staan wel leeg, edel ze dan ook ;), want met 3 dorpen ben je er nog niet hoor ...

en btw, als je zegt dat je -300- nooit meer zal vergeten, dit is bullshit, je vecht al een flink tijdje tegen de principes van -300- momenteel, dus volgens mij ben je -300- al lang weer vergeten ...
 

DeletedUser

Guest
wij hebben er deze week al meer van jullie dan jullie van ons ...
maar volges mij zijn wij wel stukkie minder avd verloren ;) ...
en lol ... ze staan wel leeg, edel ze dan ook ;), want met 3 dorpen ben je er nog niet hoor ...

en btw, als je zegt dat je -300- nooit meer zal vergeten, dit is bullshit, je vecht al een flink tijdje tegen de principes van -300- momenteel, dus volgens mij ben je -300- al lang weer vergeten ...

og heb je henk ook weer.

van wie hebben jullie dan dorpen gepakt in _TBR_?

en waren volgens mij 8 dorpen wat in totaal zijn overgenomen vind ik toch knap op moraal waar je gek van wordt. plus zo hoge looptijden.
 

DeletedUser2522

Guest
wij hebben er deze week al meer van jullie dan jullie van ons ...
maar volges mij zijn wij wel stukkie minder avd verloren ;) ...
en lol ... ze staan wel leeg, edel ze dan ook ;), want met 3 dorpen ben je er nog niet hoor ...

en btw, als je zegt dat je -300- nooit meer zal vergeten, dit is bullshit, je vecht al een flink tijdje tegen de principes van -300- momenteel, dus volgens mij ben je -300- al lang weer vergeten ...

Wees up-to-date. 3 is al achterhaald :)

En wat ga je nu zitten zeveren over principes van -300-? Als er mensen niet meteen vandoor gingen bij -300- zal ik er zeker bij gezeten hebben. Wat deed jij nu weer? Oja je ging maar meteen weg.

Maar wees on-topic en zever over -300- in een IGM of via berichten hier. Dan kan je me eens de 'principes' van -300- uitleggen. Jij was toch de 'grote' Baba toen e?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
og heb je henk ook weer.

van wie hebben jullie dan dorpen gepakt in _TBR_?

en waren volgens mij 8 dorpen wat in totaal zijn overgenomen vind ik toch knap op moraal waar je gek van wordt. plus zo hoge looptijden.

ja jos weinig aan te doen e :d
maar ik vind het lief van je dat je zo af en toe is een lid blij maakt hoor! :)
ik had overlaatst het geluk toen je me 200 (of was het 250?) aanvalletjes schonk waardoor ik paar miljoentjes in verslagen tegenstanders steeg :)
maar goed, looptijden + moraal, tis idd vrij vervelend!

en kga je moeten teleursten jos, ik lig niet langer in K44, heb wat dorpjes zitten weggeven daar zodat ik terug wat edeltjes had :)
maar je mag me altyd komen opzoeken in K42 fzo? Daar heb je keuze zat!
 

DeletedUser2522

Guest
ja jos weinig aan te doen e :d
maar ik vind het lief van je dat je zo af en toe is een lid blij maakt hoor! :)
ik had overlaatst het geluk toen je me 200 (of was het 250?) aanvalletjes schonk waardoor ik paar miljoentjes in verslagen tegenstanders steeg :)
maar goed, looptijden + moraal, tis idd vrij vervelend!

en kga je moeten teleursten jos, ik lig niet langer in K44, heb wat dorpjes zitten weggeven daar zodat ik terug wat edeltjes had :)
maar je mag me altyd komen opzoeken in K42 fzo? Daar heb je keuze zat!

Dus volgens jou ben je beter als je niets doet tegen je vijand (dan krijgt hij tenminste geen Defpunten erbij) maar in plaats daarvan gaat lopen naar een verder continent? Ö
 

DeletedUser

Guest
Dus volgens jou ben je beter als je niets doet tegen je vijand (dan krijgt hij tenminste geen Defpunten erbij) maar in plaats daarvan gaat lopen naar een verder continent? Ö

ik ga lopen? :p
naah verre van ;)

en nee dan ben je niet beter
maar josboy, no offence, je ligt er met dorpen die er op MAX 10 uur waren...
allé, zo zou ik het dan é king john, als ik dan noob ben omdat ik de vijand liever niet de tijd geef om hun dorpen bomvol te zetten dan ben ik maar noob :rolleyes:
 

DeletedUser2522

Guest
ik ga lopen? :p
naah verre van ;)

en nee dan ben je niet beter
maar josboy, no offence, je ligt er met dorpen die er op MAX 10 uur waren...
allé, zo zou ik het dan é king john, als ik dan noob ben omdat ik de vijand liever niet de tijd geef om hun dorpen bomvol te zetten dan ben ik maar noob :rolleyes:

heb nergens gezegd dat je noob bent ^^ Vind dat ook niet.

Maar ik durf te betwijfelen dat je meer dorpen per se veroverd als je 10 uur loopt. Op tien uur kun je ook veel volzetten. :)

Maar josboy is de tacticus(een van de) in TBR. Hij zal het wel beter uitleggen :)
 

DeletedUser

Guest
ja jos weinig aan te doen e :d
maar ik vind het lief van je dat je zo af en toe is een lid blij maakt hoor! :)
ik had overlaatst het geluk toen je me 200 (of was het 250?) aanvalletjes schonk waardoor ik paar miljoentjes in verslagen tegenstanders steeg :)
maar goed, looptijden + moraal, tis idd vrij vervelend!

en kga je moeten teleursten jos, ik lig niet langer in K44, heb wat dorpjes zitten weggeven daar zodat ik terug wat edeltjes had :)
maar je mag me altyd komen opzoeken in K42 fzo? Daar heb je keuze zat!

ja maar wat is dit nu :eek: jij bent niet meer lief. weglopen voor mij:p maarja je zit ook niet meer in order dus boeiend:rolleyes:.

njah die 250 waren voor fun^^ kregen stof op hun kop:p.

k42 laat ik maar over aan mensen in die buurt ik hou mij tot k55 k45 k44.
is ook keuze genoeg:D
 

DeletedUser2626

Guest
ja maar wat is dit nu :eek: jij bent niet meer lief. weglopen voor mij:p maarja je zit ook niet meer in order dus boeiend:rolleyes:.

njah die 250 waren voor fun^^ kregen stof op hun kop:p.

k42 laat ik maar over aan mensen in die buurt ik hou mij tot k55 k45 k44.
is ook keuze genoeg:D

wat laat je over aan mensen in de buurt van 42K?
 

DeletedUser

Guest
ja maar wat is dit nu :eek: jij bent niet meer lief. weglopen voor mij:p maarja je zit ook niet meer in order dus boeiend:rolleyes:.

njah die 250 waren voor fun^^ kregen stof op hun kop:p.

k42 laat ik maar over aan mensen in die buurt ik hou mij tot k55 k45 k44.
is ook keuze genoeg:D


ja ik hoopte dat je mee ging komen maar je hebt er nogal moeilijk mee e ;)
jep kzit niet langer in Order, zeer juist! Weeral een noob minder die jullie kunnen aanvallen dan e ;)

nja kvond et wel leuk van je hoor, hadk nog is iets te doen toen ;)

Nja niemand in K42 op cafeole na met 1 dorpie! :s
Is te simpel om aan te beginnen! :(
 

DeletedUser

Guest
ja ik hoopte dat je mee ging komen maar je hebt er nogal moeilijk mee e ;)
jep kzit niet langer in Order, zeer juist! Weeral een noob minder die jullie kunnen aanvallen dan e ;)

nja kvond et wel leuk van je hoor, hadk nog is iets te doen toen ;)

Nja niemand in K42 op cafeole na met 1 dorpie! :s
Is te simpel om aan te beginnen! :(

ja heel moeilijk:( was bijna vergeten kom je er weer mee:(.

njah noobs zijn er genoeg:D we zullen zien:p

k42 weet ik feel wie daar zitten.:p
 
Bovenaan