Ridderitems

DeletedUser14103

Guest
Ik heb ook de vasco's scepter gekregen, maar wanneer ik dat uitprobeer in de simulator, verlies of dood ik evenveel troepen alsof ik zonder scepter zou aanvallen

en ik stuur mijn ridder mee in de simulator...

Hoe komt dit? een bug? Want andere items werken wel in de simulator?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het ook in de simulator gegooid, je hebt gelijk dat het geen verschil maakt.
Geen idee hoe het komt:confused:
 

DeletedUser13346

Guest
sceptor= verlaagd toestand met minstens 30%
en anders is dat 25%..
 

DeletedUser7025

Guest
Scepter verlaagt alleen de toestemming. Dat van de troepen die je meestuurd versterken met 30% ofso iets klopt niet.
 

DeletedUser14103

Guest
Scepter verlaagt alleen de toestemming. Dat van de troepen die je meestuurd versterken met 30% ofso iets klopt niet.

omg ook wel handig
major bug zo lijkt me!!!

Best dat ik dit te weten kom op het forum want ik zou anders er geen nut inzien om mijn ridder met iets anders te equiperen dan de scepter, als hij voor alle troepen de aanval met 30% verhoogd... wat dus niet waar blijkt te zijn nu
 

DeletedUser

Guest
Scepter verlaagt alleen de toestemming. Dat van de troepen die je meestuurd versterken met 30% ofso iets klopt niet.

Hadden ze me daar eventjes mooi mee te pakken :cool: Ik vond hem al zo sterk ogen. Weer iets geleerd dus :) Kunnen ze beter eventjes snel veranderen, voorkomt misverstanden.

Ik zit nu pas op 96%, van mijn eerste wapen nota bene :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5025

Guest
Hadden ze me daar eventjes mooi mee te pakken :cool: Ik vond hem al zo sterk ogen. Weer iets geleerd dus :) Kunnen ze beter eventjes snel veranderen, voorkomt misverstanden.

Ik zit nu pas om 96%, van mijn eerste wapen nota bene :p

Duurt wel erg lang voordat je je 1e wapen hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook de vasco's scepter gekregen, maar wanneer ik dat uitprobeer in de simulator, verlies of dood ik evenveel troepen alsof ik zonder scepter zou aanvallen

en ik stuur mijn ridder mee in de simulator...

Hoe komt dit? een bug? Want andere items werken wel in de simulator?

26.03.08 16:18
Beste supportteam

is het mogelijk dat mijn Vascos scepter geen effect heeft? of is dat alleen zo in de simulator? sommige mensen zeggen ook dat die extra 30% en 20% niet werken...


mvg


destroyer of hope
BeNnOo. 27.03.08 17:57
Beste Destroyer Of Hope,

Dit heeft pas effect als je ridder hiermee is uitgerust en met je edelman is meegestuurd in de aanval.

Met vriendelijke groeten,



ajb :)
 

DeletedUser

Guest
stel je voor je rust je ridder uit met een item, wat gebeurt daarmee als ie dood gaat? (ja, ik weet het, noob, maar ik speel dan ook op w5 he, heb je dit niet!)::p
 

DeletedUser

Guest
stel je voor je rust je ridder uit met een item, wat gebeurt daarmee als ie dood gaat? (ja, ik weet het, noob, maar ik speel dan ook op w5 he, heb je dit niet!)::p

je blijft je item behouden, GETEST door mezelf XD
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij klopt dit wel, maar zit er een fout in de simulator. (niet zeker)

Bericht
26.03.08 16:18
Beste supportteam

is het mogelijk dat mijn Vascos scepter geen effect heeft? of is dat alleen zo in de simulator? sommige mensen zeggen ook dat die extra 30% en 20% niet werken...


mvg


destroyer of hope
BeNnOo. 27.03.08 17:57
Beste Destroyer Of Hope,

Dit heeft pas effect als je ridder hiermee is uitgerust en met je edelman is meegestuurd in de aanval.

Met vriendelijke groeten,

Ben (BeNnOo.)
Support tribalwars.nl


lees dan is he dude
 

DeletedUser

Guest
Carols morgenster

Verhoogt de schaden door rammen om 100%.


hahah... daar heb ik veel aan :rolleyes:
 
Bovenaan