ridder items

  • Topicstarter ruimtelijke ordening
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lol, als je aan de rim wou beginnen had je beter direct gestart en wnr je de richting kon kiezen opnieuw beginnen waar je wou beginnen, dan had je er nu al min. dan 2 nrml. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol, als je aan de rim wou beginnen had je beter direct gestart en wnr je de richting kon kiezen opnieuw beginnen waar je wou beginnen, dan had je er nu al min. dan 2 nrml. ;)

Mwah ik speel voornamelijk W6 voor mijn grote vriend Darkness :p
 

DeletedUser

Guest
Mwah ik speel voornamelijk W6 voor mijn grote vriend Darkness :p

Lol, ik wist dat darkness hier begon, is darknessymo daar nu ook begonnen eigenlijk?

Als hij de mededeling niet heeft gelezen is het mss omdat ik hem al had gelezen, lol. :p (srr:eek:)
 

DeletedUser

Guest
dikke mazzel goeie wapens niemand kan mij meer verslaan

mwahahaha
 

DeletedUser

Guest
Nieuw item

Tijdens een zwerftocht in de omgeving heeft je ridder dit item gevonden:

Vascos scepter

Bij nader inzien blijkt het item dit effect te hebben:

Een edelman verlaagt de toestemming van het aangevallen om tenminste 30 punten. Bovendien wordt de gevechtskracht van je troepen om 30% tijdens de aanval en 20% in de verdediging verhoogt.

In de wapenkamer kan je je ridder mit items equiperen.


Jammer dat dit niet waar is. Het is voor mij in ieder geval een prut item, ik werk nog lang niet richting adelshoeve...
 

DeletedUser

Guest
srry dat ik het vraag ( ik ben noob )
wat is farmen

Constant soldaten naar een (leeg(staand)) dorp sturen om grondstoffen te jatten zodat je zelf sneller groeit. Ook handig in wereld 6 om items voor je ridder op een veiligere manier te bemachtigen.

Tip: speervechters kunnen lekker veel buit dragen.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat dit niet waar is. Het is voor mij in ieder geval een prut item, ik werk nog lang niet richting adelshoeve...


ik vind t wel handig, k ben nu al bezig met mn 7e dorp, en daar heeft die scepter toch wel goed bij geholpen... (net als bij die andere dorpen ;) )
 

DeletedUser

Guest
ik heb carols mongester en singaal vuur maakt toch niet uit dat ik het vertel
want stop ermee op w6 ga naar w7 :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan