Revo. verklaart de oorlog aan ARR!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Re: Revo. verklaardt de oorlog aan ARR!

hahahaha wil jij zeggen dat ik zero zou hebben bedrogen .....denk het niet en dat weten velen en voor mij is dit voldoende .

Ik had je antwoord verkeerd opgenomen ik dacht dat je bedoelde dat solid die dorpen ging nemen en je bedoelde met wij hebben die hulp graag aangenomen dat je onder een hoedje speelde met solid ......dit verbaasde mij omdat jullie begin intrede in arr nogal wat stof heeft doen opwaaien bij enkele oud arr spelers.

Maar om zero nu af te breken en als vluchters te beschouwen ben ik niet akkoord mee, je weet even goed dat helft van stam niet draaide .

Ben eerlijk gezegt het zero verhaal wat beu aan het worden, die is gevallen en niet gevlucht zoals al gebeurd is met meerdere stammen op w14 en nog zal gebeuren .

Ik hou gewoon van eerlijkheid , dus daarom sorry dat ik je antwoord verkeerd heb ingeschat .

ja idd, half zero draaide niet; maar die mensen die niet actief waren gingen wel naar arr.
ikzelf ben niet in de tussenstam uitgenodigd, wrs om de reden dat ik met een 4tal arr spelers oorlog had en jullie zo op een minder goed blaadje kwamen te staan bij arr. degene die achterbleven in zero waren leden die oftewel geinternd werden, oftewel te klein waren oftewel in een ander cluster lagen ( het cluster van burk en augurk). zero werd niet helemaal ongedaan gemaakt om de inactieve leden eruit te kicken, maar om het gros sneller bij arr te krijgen. of ben je vergeten dat verscheiden spelers die os hadden staan bij watereyes en die naar ice cold mochten, direct werden geedelt door jullie, van backstabben gesproken.
 

DeletedUser38672

Guest
Re: Revo. verklaardt de oorlog aan ARR!

ja idd, half zero draaide niet; maar die mensen die niet actief waren gingen wel naar arr.
ikzelf ben niet in de tussenstam uitgenodigd, wrs om de reden dat ik met een 4tal arr spelers oorlog had en jullie zo op een minder goed blaadje kwamen te staan bij arr. degene die achterbleven in zero waren leden die oftewel geinternd werden, oftewel te klein waren oftewel in een ander cluster lagen ( het cluster van burk en augurk). zero werd niet helemaal ongedaan gemaakt om de inactieve leden eruit te kicken, maar om het gros sneller bij arr te krijgen. of ben je vergeten dat verscheiden spelers die os hadden staan bij watereyes en die naar ice cold mochten, direct werden geedelt door jullie, van backstabben gesproken.


Daar ben je volledig mis in !!!

De leden die mee gingen naar arr waren spelers die actief waren en ik van in het begin mee speelde , burk en augurk wilden een aantal spelers niet mee hebben en ook omdat het anders teveel leden gingen komen in tussenstam zoals jij omschrijft maar was eigenlijk bedoeling deze stam te behouden .

Nadat ik een diplomatie aan arr heb gevraagt aan theted en solid , had solid gevraagt over te komen .

Wat betreft de vier leden die arr niet mee wilde hebben heb ik nooit aan toegegeven , alhoewel sommige het wel zouden hebben gewild , de reden dat ik jullie niet mee wilde hebben was door je uitspraak eerder : zero is niks zonder de ex A4A leden dus als je met 4 ex leden de beste bent waarom zou ik je dan meenemen, ook was in zero na je plan de oorlog je probleem niet meer heb je zelf gezegt.

De bedoeling van Ice Cold was weer een stam maken van de leden die in GFH en IN fenniks hebben gezeten ......meer was het niet .

Ook hebben we os later maar terug getrokken die bij enkele zero leden stond nadat ze ons beginnen aanvallen zijn zoals sir swingalot.

En als we echt oorlog wilde ontvluchten hadden we allang watereys ontslaan en moesten we zeker niet naar arr maar dat hebben we nooit gedaan .

Er moest een oplossing komen om verder te gaan en met niet actieve spelers gaat dat niet .


Maar hoor je nu slijmen .....alhoewel je arr maar al te graag wilde edelen .[/I]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Revo. verklaardt de oorlog aan ARR!

Daar ben je volledig mis in !!!

De leden die mee gingen naar arr waren spelers die actief waren en ik van in het begin mee speelde , burk en augurk wilden een aantal spelers niet mee hebben en ook omdat het anders teveel leden gingen komen in tussenstam zoals jij omschrijft maar was eigenlijk bedoeling deze stam te behouden .

Nadat ik een diplomatie aan arr heb gevraagt aan theted en solid , had solid gevraagt over te komen .

Wat betreft de vier leden die arr niet mee wilde hebben heb ik nooit aan toegegeven , alhoewel sommige het wel zouden hebben gewild , de reden dat ik jullie niet mee wilde hebben was door je uitspraak eerder : zero is niks zonder de ex A4A leden dus als je met 4 ex leden de beste bent waarom zou ik je dan meenemen, ook was in zero na je plan de oorlog je probleem niet meer heb je zelf gezegt.

De bedoeling van Ice Cold was weer een stam maken van de leden die in GFH en IN fenniks hebben gezeten ......meer was het niet .

Ook hebben we os later maar terug getrokken die bij enkele zero leden stond nadat ze ons beginnen aanvallen zijn zoals sir swingalot.

En als we echt oorlog wilde ontvluchten hadden we allang wat watereys ontslaan en moesten we zeker niet naar arr maar dat hebben we nooit gedaan .

Er moest een oplossing komen om verder te gaan en met niet actieve spelers gaat dat niet .


Maar hoor je nu slijmen .....alhoewel je arr maar al te graag wilde edelen .[/I]

1) sirwinssalot had geen os van jullie, hij had al zijn def bij watereyes staan, die is hem dan ook beginnen backstabben, samen met takema als ik mij niet vergis
2) iedereen actief? ik kan genoeg namen geven van mensen die niet actief waren, en ja ze hadden misschien geen geel bolletje, maar ze waren hoogstens tussen de soep en de pattatten online.
3) zou ik wel kunnen zeggen, de oorlog tegen de stam pat( een kleine flopstam) werd amper vooruitgang in geboekt, er waren maar een 10 tal mensen actief op het forum. ik maakte het off plan, in de stam werd er alleen maar geinternd, ik was een van de enige die dorpen vijandig afpakte (die van arr) in totaal zo een 70tal dorpen. ik heb tal van keer aan de leiding gevraagd of ik moest stoppen met arr te edelen, maar ik mocht doordoen indertijd.arr was toen mijn enige front. ook met de vv van watereyes(die kreeg toen een mass) kon ik zien hoe goed jullie het deden, alle clears stonden nog in de aangevallen dorpen, de front dorpen waren niet of minimaal gestacked etc. dan zie je genoeg
4) en tog wel raar dat arr mij toch liet joinen
 

DeletedUser38672

Guest
1) sirwinssalot had geen os van jullie,

stond os van mij , boschmuis, en van maartje !!!!

Watereys hebben verschillende spelers meegeholpen, dan was het ook niet mogelijk voor die spelers om deel te nemen aan de oorlog en die hebben zelfs in de nacht de vv gedaan !!!

3) zou ik wel kunnen zeggen, de oorlog tegen de stam pat( een kleine flopstam) werd amper vooruitgang in geboekt

Heb ik van gehoord , ik speelde dan niet meer en daar heb ik inderdaad gehoord dat maar enkele meededen .

ook met de vv van watereyes(die kreeg toen een mass) kon ik zien hoe goed jullie het deden, alle clears stonden nog in de aangevallen dorpen, de front dorpen waren niet of minimaal gestacked etc. dan zie je genoeg

Als steeds maar aantal spelers altijd maar actief zijn die steekt het na een tijdje tegen , ook werden dorpen watereys niet terug opgebouwd en genoeg verschoven met os deed steeds de vv en die heeft er vele uren ingestopt.

4) en tog wel raar dat arr mij toch liet joinen

Ja toch normaal ook, je kent het spel en speelt goed dus waarom niet , maar heeft voor de nodige opschuding gezorgt binnen arr, zelfs zo groot dat enkele spelers gingen stoppen ....dus zo gelieft ben je :)
 

DeletedUser

Guest
stond os van mij , boschmuis, en van maartje !!!!
iedereen die sirwin kende weet dat hij niet is begonnen met backstabben, takema en watereyes zijn begonnen, dan heb ik hem de toestemming gegeven om alles aan te vallen wat ice cold was
Watereys hebben verschillende spelers meegeholpen, dan was het ook niet mogelijk voor die spelers om deel te nemen aan de oorlog en die hebben zelfs in de nacht de vv gedaan !!!



Heb ik van gehoord , ik speelde dan niet meer en daar heb ik inderdaad gehoord dat maar enkele meededen .



Als steeds maar aantal spelers altijd maar actief zijn die steekt het na een tijdje tegen , ook werden dorpen watereys niet terug opgebouwd en genoeg verschoven met os deed steeds de vv en die heeft er vele uren ingestopt.
die vv's deden alleen maar taggen ( dom want er waren veel aanvallen die langer als de edellooptijd liepen en die dus niet getagd hoefde worden) ze zouden beter hun tijd steken in het verschuiven van alle def naar het front. ik heb genoeg rapportjes gezien van safe-zone dorpen die voor de 4k speer en zwaard hebben en die dan weggecleard waren. ik kreeg de vv een half uur in mijn handen en heb toen nog wat gepropeerd. raar dat die dorpen die ik toen gestacked had niet zijn overgenomen tijdens de eerste aanvalsgolven


Ja toch normaal ook, je kent het spel en speelt goed dus waarom niet , maar heeft voor de nodige opschuding gezorgt binnen arr, zelfs zo groot dat enkele spelers gingen stoppen ....dus zo gelieft ben je :)
dat weet ik wel, maar vraag nog eens iets aan die speler over mij en je zult horen dat ik een van de enige was die hem osste. :)
 

DeletedUser33231

Guest
Uhhhh misschien ideetje voor een nieuwe threat???

Bitch lap slapping for pro's ?
 

DeletedUser

Guest
Moge de beste winnen..

:rolleyes:

mod edit : geen gepaste foto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geachte Wereld 14

Dit topic wordt gesloten.

Effe uitleg :

On-topic = Over 1 onderwerp praten
Off-Topic = Over iets anders beginnen dat er niet toe doet in een topic zoals deze.

Leer dat eens ;)

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan