Revo opgeheven????

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zoals de meesten mij kennen weten zei dat ik nauwelijks op het af iets achterlaat. Maar vondt het toch wel even belangrijk om mij hierover uit te laten.

Zoals onderaan al aantoont en eerder vermeld is er vuil spel aan tepas gekomen


07.02.11 10:03
06.02.11 19:27
05.02.11 18:35
03.02.11 09:03
03.02.11 09:03


Hierbij zie ik ook niet het nut om nog langer door te gaan. Ik speel dit spel en ik speel het eerlijk als een of ander zielig figuur even me acctje wilt hacken moet ie harder proberen en liefst zo snel mogelijk. Original. gaat op barbaar. In ieder geval ben ik blij dat jullie allemaal zo blij zijn dat revo gevallen is want dat is het inderdaad, denk wel dat ik recht heb dit te zeggen als trouw ex revo lid. En voor het zielig figuur/stam dat hier achter zit je doet het goed met andere mensen hun spelplezier te verderven.

Verder wens ik alle andere spelers en stammen nog veel succes.

5 foutieve aanmeldingen in 5 dagen is niet te bestempelen als een poging tot hacken. misschien een fout van je co kwa inloggen, maar om dat te bespotten als hacken :eek:.

njs, succes met wat je gaat doen dan xD
 

DeletedUser23694

Guest
en hoe wil je dit dan betitelen?

07.02.11 05:27
07.02.11 05:27
06.02.11 05:09
06.02.11 05:09
06.02.11 05:08
06.02.11 05:08
04.02.11 05:03
04.02.11 05:03
03.02.11 18:31
02.02.11 19:09
02.02.11 19:09
02.02.11 19:09
02.02.11 13:34
02.02.11 13:34
02.02.11 13:33
02.02.11 13:33
01.02.11 18:16
01.02.11 18:16
30.01.11 02:55
30.01.11 02:55
28.01.11 19:02
28.01.11 19:02
25.01.11 17:19
25.01.11 17:19
25.01.11 14:34
25.01.11 14:34
25.01.11 14:34
23.01.11 05:05
23.01.11 05:05
23.01.11 02:06
23.01.11 02:06
22.01.11 18:37
22.01.11 18:37
21.01.11 18:31
21.01.11 18:31
21.01.11 18:31
21.01.11 18:31
21.01.11 18:31
21.01.11 18:31
17.01.11 03:38
17.01.11 03:38
14.01.11 22:14
14.01.11 22:14
14.01.11 22:14
13.01.11 18:05
13.01.11 18:05
11.01.11 04:13
11.01.11 04:13
 

DeletedUser

Guest
en hoe wil je dit dan betitelen?

zie ik helaas ook niet als hackpogingen, een hackpoging gebeurd met minstens 10pogingen op die dag (IMO.)

verder, zonder co kan je ook foutieve aanmeldingen hebben, misschien dat mensen dan proberen je te hacken, maar met 2 pogingen kan je het niet als een serieuze hack beschouwen. ik wed dat s1simon dat elke dag heeft.
 

DeletedUser

Guest
Jah ok zal het naar jouw woorden aanpassen dan, onbekenden mensen proberen op jouw account in te loggen. zo beter wijsneus ? Dus iemand heeft zo maar even gem. 4x per dag ofzo proberen in te loggen met een fout ww en dat is niet hacken. Straf
 
Reactiescore
980
lal :D

Laatste foutieve aanmeldpogingen
Datum
05.02.11 03:41
 

DeletedUser

Guest
Volgensmij heeft iedereen foutieve aanmeldingen, en is dat echt niet zo speciaal ;) Kan zijn dat ik het fout heb, maar kan me herinneren dat ik vroeger op MrGrizzly mijn foutieve aanmeldingen ook niet kon plaatsen, en die van Bornix kan ik nu ook niet plaatsen.
 

DeletedUser23694

Guest
Ik ben het zeker niet die 48x foutief heeft aangemeld. Ik heb daarvan 0 van gehad zelfs.
 

DeletedUser44887

Guest
07.02.11 17:35 213.118.250.233 Dit was die mongol die op mn account inlogde,

het zat dus zo;

Netmastah op w13 was gestopt en toen vroeg de leider daar of er nieuwe spelers op het account mochten.
Ik praten met die gasten en het leken mij eerlijke gasten, en zo aardig als ik (soms) kan zijn heb ik toen het WW gegeven.

Ging 1maand goed totdat iemand rond half 6 inlogde en revo. op delete zetten.....

Dusja zielige heumeus hou je altijd.... :(

En stufdoos hou nou is je dikke smoel dicht wijsneus


Ik lees dat het wachtwoord zelf weggegeven is?
Je bent zelf verantwoordelijk voor wie er op je account komt, lijkt mij.. Dit wachtwoord is gewoon op een 'geldige manier verkregen'.


hacken
hack - en [` hekk ` (n)] («Engels) (hackte, h. gehackt) computerterm met behulp van een computer binnendringen in de gegevens van databanken zonder daartoe bevoegd te zijn
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/hacken



Overigens denk ik wel dat er eens gekeken moet worden naar alle foutieve aanmeldpogingen, ik ga er vanuit dat Support daar I.P's van kan opzoeken?
Het is jammer dat dit geflikt wordt..

Hierbij moet ik wel zeggen dat ik denk dat als dit echt uit de hand gelopen was, bijvoorbeeld dat de 'inbreker' nog een account op W14 had gehad, dit je eigen verantwoordelijkheid was geweest.

Bij het Sadejongh account hadden we een nieuwe speler erop geregeld, het account werd al overgehemeld naar het mailadres van de desbetreffende speler. Deze speler kon er niks aan doen dat Razor VI/Gert-Jan al een ander account had..
Kwestie van wie je vertrouwd met je wachtwoord.
 
Reactiescore
980
Ik lees dat het wachtwoord zelf weggegeven is?
Je bent zelf verantwoordelijk voor wie er op je account komt, lijkt mij.. Dit wachtwoord is gewoon op een 'geldige manier verkregen'.

Voor w13, niet bedoelt voor w14. Uiteraard kan je hier misbruik van maken, en helaas is het onmogelijk om te bepalen voor de mods of dit misbruik terecht is of niet. Game/forum mods moeten zich ook privacy regels houden, ze hebben wel toegang tot alles/veel, maar mogen het niet allemaal gebruiken. Doe je het wel, kick van het TW team als ze er achter komen. Daarmee kan je het vergelijken op bepaald punt, en ook daar gaat het mis zoals het hier misschien nu ook mis is gegaan.
 

DeletedUser44887

Guest
Voor w13, niet bedoelt voor w14. Uiteraard kan je hier misbruik van maken, en helaas is het onmogelijk om te bepalen voor de mods of dit misbruik terecht is of niet. Game/forum mods moeten zich ook privacy regels houden, ze hebben wel toegang tot alles/veel, maar mogen het niet allemaal gebruiken. Doe je het wel, kick van het TW team als ze er achter komen. Daarmee kan je het vergelijken op bepaald punt, en ook daar gaat het mis zoals het hier misschien nu ook mis is gegaan.

Klopt, het is simpel gezegd ook oneerlijk.

De vergelijking ging voor mij op, omdat in beide gevallen, in goed vertrouwen de wachtwoorden zelf weggegeven zijn.
Het is gewoon jammer, dat sommige spelers op een oneerlijke manier misbruik maken van andere.

Ik ben geen revo-fan, zal het nooit worden ook.. Ik had jullie liever een jaar geleden al zien vallen.. Maar deze manier is gewoon klote.. Kan me voorstellen dat het ontzettend demotiverend werkt.
Ik hoop dat jullie er bovenop komen..
 
Reactiescore
980
Klopt, het is simpel gezegd ook oneerlijk.

De vergelijking ging voor mij op, omdat in beide gevallen, in goed vertrouwen de wachtwoorden zelf weggegeven zijn.
Het is gewoon jammer, dat sommige spelers op een oneerlijke manier misbruik maken van andere.

Ik ben geen revo-fan, zal het nooit worden ook.. Ik had jullie liever een jaar geleden al zien vallen.. Maar deze manier is gewoon klote.. Kan me voorstellen dat het ontzettend demotiverend werkt.
Ik hoop dat jullie er bovenop komen..

Ik ben ook geen BB fan, maar op zich versla ik liever me tegenstander.

En als ik eerlijk mag zijn, zat de val er al aan te komen. Is niet door dit dat alle problemen niet meer gezien konden worden. Revo liep niet meer geweldig, maar zal ik nog wel is uitleggen. Nu even slapen na deze rare dag :D
 

DeletedUser44887

Guest
Dat het bij Revo. begon te kraken, hadden we al eerder vernomen..

Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat het 'een slap excuus was'.. Het hacken..

Ik geloof nu dat er iemand zo oneerlijk geweest is om op de verkeerde wereld in te loggen.. Ik had jullie liever zien vallen door onze clears en geweldig skillz:D .. Maar hopelijk werkt deze 'frisse start' dan in jullie voordeel.. of de onze:D
 

DeletedUser44159

Guest
Beetje triestig dat dit telkens op deze manier moet gebeuren eerlijk gezegd.
Heb een leuke tijd beleeft in Revo. als een toffe kliek gasten bij elkaar.
Maar ook hier is de sleur in het spel getreden en ben ik gestopt op tw heb vandaag te horen gekregen via mijn broer over dit gezeik.
Dacht ga toch maar eens het af belijken en blijkbaar heeft hij gelijk tja echt klote voor Revo. dit en hoop dat ze het te boven komen.
Dit zal w14 niet ten goede komen vrees ik,in ieder geval wens ik alle spelers op w14 nog veel tw plezier en hoop dat het een beetje eerlijk mag verlopen klop tenminste iedereen op zijn waarde als speler.
Maar denk eraan het blijft een spel(wel ééntje dat tijdrovend is en waar ik enkele toffe gasten heb op leren kennen!!!!!
 

DeletedUser50691

Guest
Voor w13, niet bedoelt voor w14. Uiteraard kan je hier misbruik van maken, en helaas is het onmogelijk om te bepalen voor de mods of dit misbruik terecht is of niet. Game/forum mods moeten zich ook privacy regels houden, ze hebben wel toegang tot alles/veel, maar mogen het niet allemaal gebruiken. Doe je het wel, kick van het TW team als ze er achter komen. Daarmee kan je het vergelijken op bepaald punt, en ook daar gaat het mis zoals het hier misschien nu ook mis is gegaan.

Waarom bleven jullie toen niet van w15 af....???

Daar moest mijn intern toch ook zo nodig op delete zei je zelf die bewuste avond!!!
 

DeletedUser

Guest
Waarom bleven jullie toen niet van w15 af....???

Daar moest mijn intern toch ook zo nodig op delete zei je zelf die bewuste avond!!!

overbodige post, was al opgelost toch? geen oude koeien uit de sloot gaan halen hoor dat hoort niet.
 
Reactiescore
980
Beetje triestig dat dit telkens op deze manier moet gebeuren eerlijk gezegd.
Heb een leuke tijd beleeft in Revo. als een toffe kliek gasten bij elkaar.
Maar ook hier is de sleur in het spel getreden en ben ik gestopt op tw heb vandaag te horen gekregen via mijn broer over dit gezeik.
Dacht ga toch maar eens het af belijken en blijkbaar heeft hij gelijk tja echt klote voor Revo. dit en hoop dat ze het te boven komen.
Dit zal w14 niet ten goede komen vrees ik,in ieder geval wens ik alle spelers op w14 nog veel tw plezier en hoop dat het een beetje eerlijk mag verlopen klop tenminste iedereen op zijn waarde als speler.
Maar denk eraan het blijft een spel(wel ééntje dat tijdrovend is en waar ik enkele toffe gasten heb op leren kennen!!!!!

Revo was een geweldig jaar, zeer jammer dat het geëindigd is. Zaten geweldige gasten in die me respect altijd hebben. Tijd van TW die ik niet snel zal vergeten. Weet wel zeker dat ik nooit meer zo een geweldige stam zal tegenkomen. maarja, aan alle goede dingen komt een eind, nu maar is kijken of er nog iets te maken valt nog. En anders zal er denk ik een hele grote grijze zee te voorschijn komen, wat w14 het er niet leuker opmaakt.

Waarom bleven jullie toen niet van w15 af....???

Daar moest mijn intern toch ook zo nodig op delete zei je zelf die bewuste avond!!!

Impulsieve reactie op jouw actie, en ach. Het was verkeerd, maar gingen tenminste geen 500 clears naar een ex stamgenoot.

Denk je niet dat het schade heeft achter gelaten...??

Tenzij je mentaal bedoelt, nee.

Dat het bij Revo. begon te kraken, hadden we al eerder vernomen..

Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat het 'een slap excuus was'.. Het hacken..

Ik geloof nu dat er iemand zo oneerlijk geweest is om op de verkeerde wereld in te loggen.. Ik had jullie liever zien vallen door onze clears en geweldig skillz:D .. Maar hopelijk werkt deze 'frisse start' dan in jullie voordeel.. of de onze:D

De speler die het hackte was een bekende van w14, anders zou die nooit weten dat ik Howlin was en het AF in de gaten houden. Want die speler erop deed zich eerst nog voor als Mark, en daaruit kwam dit wat Mark dus niet was..
NetMastaH op 07.02.2011 om 18:16 uur Citeren Bewerken Verwijderen
eaton!

Laat hen gewoon zeuren op AF

niet reageren aub



En tot slot ik ga me een hele lange tijd terug trekken van het AF, zo wie zo is het AF al steeds meer moddergooien. Iedereen probeert elkaar maar onder uit te halen. Heb er geen behoefte meer aan, laatste dagen heb ik revo verdedigt op het forum als doel en die zijn nu weg. Tot slot me laatste persoonlijke reactie, wens ik The Omen nog veel succes met het afzeiken en het zoeken naar een spion. Maakt er BB in ieder geval niet populairder op, en waar ze eerst zo tegen waren zit The Omen nu te doen. Wat tegenstrijdig is het niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Revo was een geweldig jaar, zeer jammer dat het geëindigd is. Zaten geweldige gasten in die me respect altijd hebben. Tijd van TW die ik niet snel zal vergeten. Weet wel zeker dat ik nooit meer zo een geweldige stam zal tegenkomen. maarja, aan alle goede dingen komt een eind, nu maar is kijken of er nog iets te maken valt nog. En anders zal er denk ik een hele grote grijze zee te voorschijn komen, wat w14 het er niet leuker opmaakt.



Impulsieve reactie op jouw actie, en ach. Het was verkeerd, maar gingen tenminste geen 500 clears naar een ex stamgenoot.



Tenzij je mentaal bedoelt, nee.



De speler die het hackte was een bekende van w14, anders zou die nooit weten dat ik Howlin was en het AF in de gaten houden. Want die speler erop deed zich eerst nog voor als Mark, en daaruit kwam dit wat Mark dus niet was..
NetMastaH op 07.02.2011 om 18:16 uur Citeren Bewerken Verwijderen
eaton!

Laat hen gewoon zeuren op AF

niet reageren aub



En tot slot ik ga me een hele lange tijd terug trekken van het AF, zo wie zo is het AF al steeds meer moddergooien. Iedereen probeert elkaar maar onder uit te halen. Heb er geen behoefte meer aan, laatste dagen heb ik revo verdedigt op het forum als doel en die zijn nu weg. Tot slot me laatste persoonlijke reactie, wens ik The Omen nog veel succes met het afzeiken en het zoeken naar een spion. Maakt er BB in ieder geval niet populairder op, en waar ze eerst zo tegen waren zit The Omen nu te doen. Wat tegenstrijdig is het niet.

Eaton,

Ik kan hier weer veel woorden aan vuil maken en het imago van BB ging niet omhoog met de woorden die ik de laatste tijd heb gebruikt, dat geef ik eerlijk toe, Maar zoals je zelf weet kan het AF er hard aan toe gaan, dat is een feit. Voor ieder apart om in te vullen hoe te reageren. Excuses als ik je ergens beledigd heb, niet omdat ik jou als persoon haat of iets in die geest maar meer om even wat kwade gezichten te krijgen.

Zal eerlijk bekennen dat ik het beste voor heb met alle spelers, vijand of vriend maakt voor mij niet uit, ik hou alleen van een grote bek op het AF waarin de tegenstander over de zeik gaat. Daar beleef ik nou eenmaal de lol in.

Zal ook eerlijk zeggen dat ik revo. het beste wens, maar ook de leden die niet meer in revo. zitten. En ja, een hack is erg rot, geef ik toe, maar blijf wel bij het punt dat je dan zorgvuldiger met je wachtwoord om moet gaan.

Groet,

Ton
 

DeletedUser50691

Guest
Impulsieve reactie op jouw actie, en ach. Het was verkeerd, maar gingen tenminste geen 500 clears naar een ex stamgenoot.

Geen 500 nee ik kreeg 110 ongeveer binnen toen ik inlogde jullie waren begonnen met het clearen van wicked .sick en daarop gaf me ik me reactie...

en ten 2de ik vind David's zijn ODD toch al zuigen
Ten 3de ik denk van iedereen over de hele wereld dat hij het beste de clears van mij heb gekregen...

Van iemand anders had hij het niet gepikt...xD


Tenzij je mentaal bedoelt, nee.

Ja mentaal ja

want die vriendschap die ik met Sake en David had voelt totaal anders voor me aan momenteel....:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan