DeletedUser58227
Guest
Wie ging er langs je heen dan?
Wie ging er langs je heen dan?
Lol. Dat is gewoon een correcte Nederlandstalige zin hoor.
Het is geen correcte Nederlandstalige zin.
Het is "vanuit mijn kant".
@.Sensation, het ligt aan hem
Is het niet eerder "Ook felicitaties van mij" of "Ook Felicitaties langs mijn kant"?
Volgens mij kunnen beiden hoor. Misschien enkel niet in Nederland. Maar deze zin lees/ hoor ik wel vaker. Je hoort toch ook vaak: " Ook felicitaties met het behalen van je diploma langs mijn vader zijn kant", bijvoorbeeld?
Maarja, NL en België verschillen op dat vlak. 't Is ook gewoon algemeen bekend dat Nederlanders er qua grammatica niets van bakken, met hun overvloed aan wat, hun, of me. Geen echt betrouwbare bron ofzo
De meeste nederlanders boeit het ook geen klote op het grammatica vlak
Wauw, het is al erg als er op het propaganda forum van tw gemierenneukt wordt over grammatica
Komt doordat de meeste op het juiste niveau zitten zonder al die regels te kennen, ik hoor btw bij die groep
Heb je echt een test nodig om dat te zien?
Ik kan je zo zeggen op havo haalde ik een 1 voor grammatica toets terwijl ik wél geleerd had nou dan is het echt slecht gesteld met mijn grammatica hoor
Al weer een jaar geleden dat dit topic werd gestart. Het was ook het einde van het spelen van TW voor mij. Mis het soms, maar geen zin om weer opnieuw te beginnen.
Gelukkig niet, want een wereld als w21 zou een reden zijn om terug te komen op tw... en heb daar eigenlijk helemaal geen zin in