Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser49029

Guest
ja maar vlutje helpt wel opstandig... als jullie er SPQR aan toe voegen vind ik dat je er ook vlutje aan moet toevoegen.
 

DeletedUser52513

Guest
SPQR is niet toegevoegd omdat ze een BG met .C hebben, ze zijn toegevoegd vanwege:
- de clusterfucks en poging tot clusterfucken bij Opstandig en Xanthippus
- hun ligging, namelijk in het noorden

en misschien een heel klein beetje dat ze een bg hebben met .C:eek:, maar ging vooral om de Cfs en ligging :p
 

DeletedUser66036

Guest
Vlutje was toch juist de verbinding tussen BOK en Quiem? Dat de rest van zijn stam ofwel een verrader is, ofwel van w27 is weggepest is toch nog geen reden om vlutje buiten beschouwing te laten? Bok is er niet meer nee, maar vlutje wel. Of nouja, nog even en hij is er niet meer...
 

DeletedUser52513

Guest
Vlutje was toch juist de verbinding tussen BOK en Quiem? Dat de rest van zijn stam ofwel een verrader is, ofwel van w27 is weggepest is toch nog geen reden om vlutje buiten beschouwing te laten? Bok is er niet meer nee, maar vlutje wel. Of nouja, nog even en hij is er niet meer...
[BoK] was bg, niet vlutje
 

DeletedUser

Guest
Vlutje was toch juist de verbinding tussen BOK en Quiem? Dat de rest van zijn stam ofwel een verrader is, ofwel van w27 is weggepest is toch nog geen reden om vlutje buiten beschouwing te laten? Bok is er niet meer nee, maar vlutje wel. Of nouja, nog even en hij is er niet meer...

Er was inderdaad wat onenigheid tussen bepaalde spelers, want uiteindelijk helaas niet goed kwam. Tevens werkt quiem al tijden niet meer met BOK samen, alleen ik als invidu spreek vlutje regelmatig!

Door de meningsverschillen is het gebied daar stukke zwakker geworden waar jullie nu van profiteren; ibelose stopt (dus amper on) Heb nog dagje ze vv gedaan en toen was er niks spectaculairs van jou Tostiman:p
Of te wel vlutje heeft binnen aantal dagen een totaal andere ligging gekregen, die natuurlijk niet echt lekker is;)

Dorpen zijn voor het oprapen..

Dus om vlutje te betrekken bij de stats is dus in mijn opinie onzin.
 

DeletedUser66036

Guest
@ mijn prestaties

Die zijn er niet. Er was een aanval gepland op -]EF[-, dat bestond uit ibelose en vlutje. Ibelose bleek redelijk inactief, wat voor mij handig uitkwam. Ik zeg ook niet dat ik iets spectaculairs heb gedaan, maar het lijkt me ook niet nodig om uberhaupt fatsoenlijk te timen, als er toch niks met mijn treinen gedaan wordt.

Vlutje daarentegen was gewoon een actieve speler, en volgens mij de schakel tussen Quiem en Bok. Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind het dan een beetje raar om hem, als hij door zijn stam verlaten is, maar jullie heeft geholpen, in de steek te laten. Gezien het feit dat vlutje zijn cluster had verbonden en nog steeds probeerde te verbinden met Quiem, lijkt het mij dat hij beste maatjes met jullie was. Dat tweede cluster was namelijk niet te verdedigen tegen alle spelers die er lagen. (Terrordanny, SF., .C) Jullie groeide mooi naar elkaar toe voor een samenwerking, maar helaas...
Sympathieke speler trouwens, vlutje.

Laat het bovenstaande maar zitten, ik had je post niet goed gelezen. Maar weet je heel zeker dat de samenwerking met vlutje voorbij was? :p
Hij was namelijk uit alle macht zijn cluster aan het verbinden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vlutje en ik zijn goede vrienden. Dat wilt niet zeggen dat quiem dat ook is. Ik hielp vlutje en zo ook andersom.
En inderdaad het was de bedoeling om naar elkaar te groeien, want nou niet meer het doel is. ;)

Maar wel spijtig dit, want vlutje had niet zoveel dorpen hoeven te verliezen..:(
 

DeletedUser66036

Guest
Hoe bedoel je? Dat het verkeerd is gegaan? Afgezien van het feit dat hij veel reeksen clears heeft proberen te blokken met 1 defdorp per clear, had hij het niet zonder veel verlies kunnen doen lijkt me. Met z'n allen tegen 1, en nog eens zo'n ligging....
 

DeletedUser

Guest
Hoe bedoel je? Dat het verkeerd is gegaan? Afgezien van het feit dat hij veel reeksen clears heeft proberen te blokken met 1 defdorp per clear, had hij het niet zonder veel verlies kunnen doen lijkt me. Met z'n allen tegen 1, en nog eens zo'n ligging....

Jullie aanvallen stellen niks voor, maar dan ook echt niks!:D Tuurlijk is het verkeerd gegaan, hij verliest toch veel dorpen..
Maar dan heeft andere redenen, ook al heeft hij rot ligging met dit soort aanvallen moet hij inprincipe geen dorpen verliezen, wat dus wel gebeurd.

Komt door meerdere omstandigheden..

Maarja geluk voor jullie pech voor ons :p
 

DeletedUser52513

Guest
lol, schamen ze zich voor hun naam :eek:
nu heten ze ineens Pure :p
Eigenschappen
Stamnaam: Pure Perfection
Tag: Pure.
 

DeletedUser52513

Guest
dat wel :p

tijd voor stats :D

huidige stats
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: .C

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 224
Kant 2: 346
Verschil: 122

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,917,175
Kant 2: 3,263,200
Verschil: 1,346,025

chart

voor de oorlog:
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: .C

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 144
Kant 2: 325
Verschil: 181

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,242,066
Kant 2: 3,094,461
Verschil: 1,852,395

chart
 

DeletedUser

Guest
bij de aanval van vlutje en opstandig waarbij the bonecrusher veel dorpen verloor waren er ook omstandigheden waarom dit zo vlot ging, dat is jammer zo'n omstandigheden maar daar is niks aan te doen en bij elke kant zijn er wel zo'n gevallen.
 

DeletedUser

Guest
er waren ook omstandigheden bij smokey en psyko ;P trekt t weer een beetje gelijk he :)
 

DeletedUser66036

Guest
Ohja, nu je het zegt, de samenwerking tussen vlutje en Quiem was behoorlijk recent eigenlijk... TBC...
 

DeletedUser

Guest
aanval op TBC ook best recent hoor zeker nog geen maand geleden + deels aanleiding tot massa op vlutje
 

DeletedUser52513

Guest
Ohja, nu je het zegt, de samenwerking tussen vlutje en Quiem was behoorlijk recent eigenlijk... TBC...


Vlutje had niks met Quiem, Opstandig had wat met vlutje maar dat betekent niet dat het gelijk een BG van de stam is

Vlutje en ik zijn goede vrienden. Dat wilt niet zeggen dat quiem dat ook is. Ik hielp vlutje en zo ook andersom.
En inderdaad het was de bedoeling om naar elkaar te groeien, want nou niet meer het doel is. ;)

Maar wel spijtig dit, want vlutje had niet zoveel dorpen hoeven te verliezen..:(
 

DeletedUser

Guest
Ok dat is duidelijk nu dat vlutje enkel iets had met opstandig, maarjah de conclusie wordt snel gemaakt dat het wel zo is he :p maar veel veranderd het nu ook weer niet :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan