DeletedUser49029
Guest
ja maar vlutje helpt wel opstandig... als jullie er SPQR aan toe voegen vind ik dat je er ook vlutje aan moet toevoegen.
[BoK] was bg, niet vlutjeVlutje was toch juist de verbinding tussen BOK en Quiem? Dat de rest van zijn stam ofwel een verrader is, ofwel van w27 is weggepest is toch nog geen reden om vlutje buiten beschouwing te laten? Bok is er niet meer nee, maar vlutje wel. Of nouja, nog even en hij is er niet meer...
Vlutje was toch juist de verbinding tussen BOK en Quiem? Dat de rest van zijn stam ofwel een verrader is, ofwel van w27 is weggepest is toch nog geen reden om vlutje buiten beschouwing te laten? Bok is er niet meer nee, maar vlutje wel. Of nouja, nog even en hij is er niet meer...
Hoe bedoel je? Dat het verkeerd is gegaan? Afgezien van het feit dat hij veel reeksen clears heeft proberen te blokken met 1 defdorp per clear, had hij het niet zonder veel verlies kunnen doen lijkt me. Met z'n allen tegen 1, en nog eens zo'n ligging....
Ohja, nu je het zegt, de samenwerking tussen vlutje en Quiem was behoorlijk recent eigenlijk... TBC...
Vlutje en ik zijn goede vrienden. Dat wilt niet zeggen dat quiem dat ook is. Ik hielp vlutje en zo ook andersom.
En inderdaad het was de bedoeling om naar elkaar te groeien, want nou niet meer het doel is.
Maar wel spijtig dit, want vlutje had niet zoveel dorpen hoeven te verliezen..![]()