Registraties W19 sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?p=3860696#post3860696

Het gaat over dit gedeelte:

Sluiten voor nieuwe registraties

Het sluiten van werelden voor nieuwe registraties gebeurt op basis van de leeftijd van de wereld en hoe ver een wereld gevorderd is. We zullen ongeveer een week voordat een wereld sluit een aankondiging plaatsen op de hoofdpagina en een mededeling sturen naar de betreffende wereld.

Je kan deze wereldinstelling verwachten ongeveer nadat de wereld volgebouwd is met dorpen (300.000 dorpen) of nadat er minder dan 1500 spelers zijn op een wereld.


W19 telt op dit moment:

1437 bruno007 S.O. 0 0 0

En tot rang 1264 heeft iedereen 0 punt.

We kunnen dus wel concluderen dat hier de registraties gaan sluiten en dat we toch langzamerhand in het laatste stadium gaan komen.
 

Deleted User - 44652

Guest
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?p=3860696#post3860696

Het gaat over dit gedeelte:

Sluiten voor nieuwe registraties

Het sluiten van werelden voor nieuwe registraties gebeurt op basis van de leeftijd van de wereld en hoe ver een wereld gevorderd is. We zullen ongeveer een week voordat een wereld sluit een aankondiging plaatsen op de hoofdpagina en een mededeling sturen naar de betreffende wereld.

Je kan deze wereldinstelling verwachten ongeveer nadat de wereld volgebouwd is met dorpen (300.000 dorpen) of nadat er minder dan 1500 spelers zijn op een wereld.


W19 telt op dit moment:

1437 bruno007 S.O. 0 0 0

En tot rang 1264 heeft iedereen 0 punt.

We kunnen dus wel concluderen dat hier de registraties gaan sluiten en dat we toch langzamerhand in het laatste stadium gaan komen.

"Dat laatste stadium" kan nog 3 tot 4 jaar duren ;). Wereld 1 sloot half 2008 geloof ik, iets nadat ik er begon.
 

DeletedUser

Guest
"Dat laatste stadium" kan nog 3 tot 4 jaar duren ;). Wereld 1 sloot half 2008 geloof ik, iets nadat ik er begon.

Je vergeet alleen even dat wereld 1 op snelheid 1 draait en W19 op snelheid 2... Op w19 een maximum aantal spelers zit en W19 zowiezo veel minder spelers kent dan W1. Wel aub de feitjes kennen voordat je me de les gaat lezen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
toen ik startte had w19 nog 4800 spelers :eek:

iig jammer dat hij dicht gaat, had het leuk gevonden als de wereld veel groter was :(
 

DeletedUser

Guest
Niets nieuw en schokkend toch? Dit wist je toch al een tijd dat w19 vrij snel gespeeld zou zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 44652

Guest
Je vergeet alleen even dat wereld 1 op snelheid 1 draait en W19 op snelheid 2... Op w19 een maximum aantal spelers zit en W19 zowiezo veel minder spelers kent dan W1. Wel aub de feitjes kennen voordat je me de les gaat lezen.

Naja het gaat me er meer om dat er nog onverwachtse dingen kunnen gebeuren, zelfs op de laatste momenten. Kijk naar w10, op w3 veranderde het laatste moment ook een hoop, vlak voordat het gespeeld was. Nu weet ik ook niet hoe de snelheden daar zijn, en idd niet hoe deze wereld verder in elkaar zit.
 

DeletedUser

Guest
Als c66 of Ctrl. valt (Als een van deze beide partijen dus verliest na deze oorlog) is w19 denk ik gauw gespeeld.
 

DeletedUser26555

Guest
Naja het gaat me er meer om dat er nog onverwachtse dingen kunnen gebeuren, zelfs op de laatste momenten. Kijk naar w10, op w3 veranderde het laatste moment ook een hoop, vlak voordat het gespeeld was. Nu weet ik ook niet hoe de snelheden daar zijn, en idd niet hoe deze wereld verder in elkaar zit.

w10R was puur het feit dat de coalitie kata's stuurde

nu verraad ik men eigen :p

dus nu zit er een groot bb gat in het midden die de stammen mogen edelen
 

DeletedUser63514

Guest
vind het jammer als hij zou dicht gaan :s

kan er niet gewoon bbdorpen aan de rim komen? (a)
 

DeletedUser

Guest
gewoon heel .ba. en c66 op dell gaan

dan heb je ook een grote bb zee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan