Regelwijzigingen

DeletedUser

Guest
Geloof me, er zijn echt manieren dat je makkelijk én legaal een trein in < 60ms kan timen. (heb de methode zelfs nog nagevraagt bij de support ;))

ik ben zeker heel benieuwd naar de methode. Als je wil kan je het me in een PM uitleggen :)
 

DeletedUser21929

Guest
ik ben zeker heel benieuwd naar de methode. Als je wil kan je het me in een PM uitleggen :)

je kunt een PM van me verwachten zometeen. Ik ga het natuurlijk niet aan iedereen hier uitleggen. Dan help ik mn tegenstanders ook nog eens :D
 

DeletedUser25273

Guest
Spelers die zo "pro"/ goed zijn dat ze in 150ms kunnen timen, die kunnen zeker ook in 150-200ms timen. Ik zie het probleem niet.
Voor spelers die "per ongeluk" een keer in minder dan 150ms timen, is het natuurlijk jammer, dat ze dan een keer een trein moeten afbreken, maar zo vaak komt het bij de minder goede timers niet voor.

En als je zo goed bent met timen, dat het je steeds in 150ms lukt (wat ik niet geloof, zonder illegale dingen of lags te gebruiken), dan is het zeker ook geen probleem nog 1-2 offs tussen je adels te timen (offs uit een andere dorp van de adels, met een andere looptijd natuurlijk).

Als de lagg veroorzaakt wordt door slecht functionerende hardware of internet wat niet goed werkt, dan heeft een speler dus pech in jouw ogen, dan stuurt hij/zij de edeltjes maar omdebeurt weg, zodat de edels in meerdere seconden landen en altijd gesniped kunnen worden. Want 150_200 ms timen, zo exact lukt alleen als er instelbare autoclickers gebruikt worden, precies wat jullie dus proberen tegen te gaan en nu dus legaal is geworden met jullie regelgeving, aangezien het niet controleerbaar is voor jullie. Chapeaux, er is weer goed nagedacht over de regelgeving. Loop gewoon niet op de muziek vooruit en wacht op versie 6, voorkomt een hoop ellende.
 
Bovenaan