Regelgeving Fake/farm scripts

DeletedUser41761

Guest
Ik vind zelf dat het gewoon niet kan afschaffen dat jullie dit doen omdat 10000 mensen zonder pa nee stemmen snap ik gewoon niet zei gebruiken het toch niet dus wat .... ze nou

Mvg,
Fs
 

DeletedUser

Guest
Idd, wat een zielige kindertjes die mensen die zonder pa nee zeggen.
Ik vind dat dit er gewoon bij hoort.
 

DeletedUser41761

Guest
Ik heb zelf ook onder aanval gelegen van 5k aanvallen is idd niet te doen zonder pa maarja groot acc beheren is zoieso niet zonder pa mogelijk. Dus het beeld is ontzettend vertekend....

Edit:

Mooi dat ik heb geoefend om het zonder scripts te doen :p

En idd het gaat veel spelers kosten heel veel betalende spelers houden ze geen rekening mee dus ....
 

DeletedUser

Guest
Er zijn ook een redelijk aantal spelers met Pa die nee stemmen.
 

DeletedUser2626

Guest
De manier waarop deze enquete is gedaan is wel zeer oneerlijk, mja ze hadden ook geen enquete kunnen houden.
Helaas, mja dan maar weer old-school farmen. :cool:
 

DeletedUser11309

Guest
Ik ben het hier totaal mee eens. Akkoord, de enquête stemde voor afschaffing, maar je moet dit ook kunnen relativeren.

En ik speel nu op een account van 5Mio punten dat in stammenoorlog is, als ik fakes wil sturen ben ik nu uren en uren bezig.. Da's gewoon onmogelijk. Door de afschaffing hiervan is de mogelijkheid om TW te spelen terwijl je toch nog een actief buitenleven hebt gewoon verloren gegaan.. :s.

En verder is een enquête ook maar een enquête, en hebben de mensen die voor zijn niet de kans gekregen om hun standpunt te verdedigen en andersom.

En als laatst, nog iets wat me opviel aan de enquête.. Er stonden in de enquête alleen maar voordelen voor het afschaffen ervan:

- Er stond dat het eerlijker zou zijn voor personen in de verdediging.

Terwijl er GEEN argumenten gegeven werden voor scripts.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ook niet logisch. De scripts zijn gewoon overal en voor iedereen verkrijgbaar en het spaart enorm veel tijd uit. Kom je er niet uit? Dan kun je gewoon op het forum mensen vragen om je te helpen. Farmen is niet leuk. Het is saai, maar een noodzakelijk kwaad.... zelfs met gebruik van scripts! Nu kan ik dus 3x per dag 100 dorpen gaan aanklikken... dat is toch niet leuk meer mensen...

De vraagstelling van de enquete vond ik ook erg suggestief. Mensen die zich verdiepen in het spel worden benadeeld ten opzichte van eendagsvliegen. Ik vraag me af of die mensen ook een premium account hebben... Ik ga in ieder geval ernstig twijfelen of dit spel voor mij nog wel de moeite waard is op deze manier. Ben vast niet de enige.
 

DeletedUser710

Guest
Mja, wat wil je .. Faken kost dagen nu.. :s. TW is en blijft voor mij maar een spel en zoveel tijd wil ik er gewoon niet in steken..

Het kan best hoor... In wereld 1 speelde ze ook met een paar miljoen punten zonder al die scriptjes. Gewoon wat minder faken.
 

DeletedUser

Guest
Wauw, geweldig!!! -.-

Mja, uitslag stond al vast vooraf uiteraard, een nog negatievere uitleg over fakescripts in die enquete was haast onmogelijk. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Als je 24/24 onder aanval ligt zelfs zonder fake scripts is het alles behalve gemakkelijk en zeer vermoeiend als je daar 400% aanvallen meer moet taggen is het zo goed als onmogenlijk om te verdedigen. Als je kunt faken als zot hoef je ook geen treintjes meer te sturen kun je gewoon aparte edels sturen en die vallen dan niet op tussen al de fakes.
 

DeletedUser11309

Guest
Wauw, geweldig!!! -.-

Mja, uitslag stond al vast vooraf uiteraard, een nog negatievere uitleg over fakescripts in die enquete was haast onmogelijk. :cool:

Agree, degene die de enquête heeft opgesteld, was vast wel objectief (Sarcasme)
 

DeletedUser

Guest
met zen alle een boze PM naar innogames sturen ja!
mss helpt dat wel
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook dat ze dit aan hun inkomen gaan merken.
Veel goede spelers die het lopende band werk met binnenkomende fakes helemaal zat waren, kunnen nu weer zin in spelen krijgen.
Dit omdat ze nu weer leuk kunnen spelen, ipv van noobs die hun tw carriere van tooltjes af laten hangen, bezig te moeten houden.

Al met al word TW er weer een stuk boeiender van.
 
Bovenaan