[Ingevoerd] Reeks ideeën

Goede ideeën?

  • Ja

    Stemmen: 146 93,0%
  • Nee

    Stemmen: 11 7,0%

  • Totaal aantal stemmers
    157

DeletedUser34078

Guest
Killer gast zei:
Even ter mededeling: Alle ideeën zullen afzonderlijk worden beoordeeld door ons als team, en, als ze worden doorgegeven, wordt dat per idee gedaan.

Beste forumgangers,

ik speel nu al een dikke 2,5 jaar tribalwars en denk wel dat ik van mezelf kan zeggen dat ik het spel vrij goed ken. Ik leer elke dag nog bij, en ook vallen me af en toe zaken op die beter/anders kunnen. Ik vond het eens tijd om alle ideeën die in m'n hoofd gestockeerd zaten neer te typen en met jullie te delen. Ik hoor dan ook graag jullie mening en zeker of mijn ideeën volgens jullie realiseerbaar zijn. Sommige ideeën heb ik hier al eens geplaatst, maar doe dat nu nog eens om m'n lijstje compleet te maken.

Aanpassing awards:

Eerst en vooral zou ik het graag eens hebben over de manier waarop de awards ingedeeld worden in kleuren, aantallen, en levels.
De Kleuren: Hout, brons, zilver en goud. Waarom zijn die er? De kleur van de kader van de award kunnen spelers ook zien, daarom hoeft die toch niet persé vermeldt te worden? Verder vind ik het totaal overbodig en beperkt het jullie ook in jullie max aantal levels, namelijk 4. Weg met het benoemen van die kleuren.
De levels: 1, 2, 3 en 4 zijn de levels die te behalen vallen per blijvende award (dus niet de dagelijkse awards). Deze levels hangen samen met de aantallen van de award waar ik dadelijk toe kom. Verdere uitleg over de levels hier onder.
De aantallen: Ik zal als voorbeeld de Rover-award nemen. Hiervan zijn de te behalen Kleuren, levels en aantallen (zoals alle blijvende awards) de onderstaande:
(Hout - Level 1) 500 grondstoffen
(Brons - Level 2) 10.000 grondstoffen
(Zilver - Level 3) 1.000.000 grondstoffen
(Goud - Level 4) 100.000.000 grondstoffen

Ziet er zo uit op dit moment:
1286471821-850.jpg