Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Deze zijn allemaal van deze en vorige week van Tiranu. Niet tijdens een massa ofzo maar wel leuke rapportjes:)

upload_2018-6-7_0-57-55.png

upload_2018-6-7_0-58-12.png

upload_2018-6-7_0-58-39.png

upload_2018-6-7_0-59-25.png
 
Reactiescore
1.585
Deze zijn allemaal van deze en vorige week van Tiranu. Niet tijdens een massa ofzo maar wel leuke rapportjes:)


Met deze foto's ben je de situatie wel heel erg aan het verheerlijken hoor... de clears die laatst grotendeels kapot liepen en amper def meepakten laat je er verstandig uit. Helaas bewaren we niet alle rapportjes om er op te geilen anders hadden we ook nog iets leuks kunnen delen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Met deze foto's ben je de situatie wel heel erg aan het verheerlijken hoor... de clears die laatst grotendeels kapot liepen en amper def meepakten laat je er verstandig uit. Helaas bewaren we niet alle rapportjes om er op te geilen anders hadden we ook nog iets leuks kunnen delen.

De goed geblockte clears zijn ook niet interessant om te zien voor de AFers ;).

Het is normaal dat de leukste rappjes worden gedeeld.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Met deze foto's ben je de situatie wel heel erg aan het verheerlijken hoor... de clears die laatst grotendeels kapot liepen en amper def meepakten laat je er verstandig uit. Helaas bewaren we niet alle rapportjes om er op te geilen anders hadden we ook nog iets leuks kunnen delen.

Wij hadden VVDD van 855k. Hoeveel geblockte clear rapporten wil je van jezelf zien:p Moet je voor de grap ook nog is bij optellen hoeveel PP jullie die dag hebben gebruikt en hoeveel wij, maakt het nog leuker;) En zoals Joachim hierboven al zei: Wat is er nou leuk aan die rapporten. We moeten @Hopeful op een goede manier vermaken.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
Dodgefouten horen erbij, en dat zijn de mooie rapportjes om te zien, net als backtimes en dergelijke.

Je mag van mij best rapportjes posten van succesvolle blocks, weet de rest meteen hoe je front gestackt staat ;)
 
Reactiescore
1.585
Wij hadden VVDD van 855k. Hoeveel geblockte clear rapporten wil je van jezelf zien:p Moet je voor de grap ook nog is bij optellen hoeveel PP jullie die dag hebben gebruikt en hoeveel wij, maakt het nog leuker;) En zoals Joachim hierboven al zei: Wat is er nou leuk aan die rapporten. We moeten @Hopeful op een goede manier vermaken.

nou nou... 1 dorpje maar die wij overigens van jullie afgepakt hebben ^^ was het zeker waard.

Vgm zijn niet alle rapporten recent maar het kan aan mij liggen, kan ze nergens terug vinden. Overigens zijn de laatste 2 waar jullie naam niet bijstaat door jullie mb in de nacht gedaan :oops:

Wij zullen ook een mapje gaan maken met leuke rapportjes.

Wordt vervolgt!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77629

Guest
Nogmaals, reageer niet zo gefrustreerd.

Al zijn die aanvallen door zijn MB verstuurd het zijn wel leuke rapportjes, en dat willen mensen zien. Het zou mij men reet roesten of ijko of zijn MB het heeft gestuurd.
 
Reactiescore
2.039
nou nou... 1 dorpje maar die wij overigens van jullie afgepakt hebben ^^ was het zeker waard.

Vgm zijn niet alle rapporten recent maar het kan aan mij liggen, kan ze nergens terug vinden. Overigens zijn de laatste 2 waar jullie naam niet bijstaat door jullie mb in de nacht gedaan :oops:

Wij zullen ook een mapje gaan maken met leuke rapportjes.

Wordt vervolgt!

Vervolgd lol
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vgm heeft Royboyz meer gedaan aan PM's dan deffen :eek:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Meest overschatte speler:
Royboyz waardeloze speler vind ik dit, ga er geen verdere woorden aan vuil maken.

Ik denk dat een van zijn stamgenoten al tijdje geleden heeft aangegeven hoe goed hij hem vind:p
 

DeletedUser69389

Guest
Wie is Jomanda? Foto? Met de foto's (van Sara) die "Alyssa" gebruikte zou ik trouwens best een leuke nacht willen hebben hoor ;)
Jomanda, echte naam Johanna (Joke) Wilhelmina Petronella Damman (Deventer, 5 mei 1948), is een Nederlandse die beweert een genezend medium te zijn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jomanda

m1nxb3cagrr7_wd640.jpeg
 
Bovenaan