Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Uhm ja en nu?
Is dit de reactie uit Red?
Lekker Rikkert

Nee lees maar terug over de context in die citaat. RBC had beloofd destijds dat Feather samen met de zieke clusterfuck op DEL zou gaan en dat is tot op hedendag niet gedaan. Dit wat Calamity nu doet is precies wat Feather in het verleden ook heeft gedaan. Toen was het goed met alleen maar dorpje teruggeven dus zullen we nu ook toch maar doen of zullen we ff net zoals Adios ff lang wachten?

Ik spreek namens mezelf en niet uit Red overigens.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Laat dit duidelijk zijn:

Dit was een geheimendorp, is toch iets anders dan random een bb in een cluster edelen ;).
Besides, ik had geen plannen met het dorp. Ik zou het hebben afgestaan, gekata'ed, terug omtoveren in bb, whatever.

En ja, de CF van Adios ligt er nog steeds en er worden dingen aan ons beloofd en is nog steeds niet gebeurd, maar ik heb geduld.
 

DeletedUser76765

Guest
Zou 'm ook zo pakken. Door RBC kom je toch niet heen zoals tot op heden te zien is. Hoe je het ook wendt of keert, het blijft een clusterfuck. Maar gewoon doen waar jij je goed bij voelt toch.
 

DeletedUser79168

Guest
ik stem in voor oorlog zonder regels want hoe we het nu draaien of keert cala houdt zicht toch aan niks lekker irritant doen en grote man uithangen en denken dat die altijd gelijk heeft
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
ik stem in voor oorlog zonder regels want hoe we het nu draaien of keert cala houdt zicht toch aan niks lekker irritant doen en grote man uithangen en denken dat die altijd gelijk heeft

Jullie begonnen met CF’en en dingen beloven en niet nakomen?
 

DeletedUser78126

Guest
Dus omdat een speler feather cf't bij jullie. Cf'en jullie bij RBC?
Dat vind ik dan enigsinds onlogisch. Cf dan bij Feather. Das toch zijn fout niet die van RBC. Rbc probeert het alleen op te lossen.

En zoals ik hoor. Waren er afspraken over bb dorpen. een bb dorp is een bb dorp. Of er nou een geheim in zit of niet.
 
Reactiescore
853
Dus omdat een speler feather cf't bij jullie. Cf'en jullie bij RBC?
Dat vind ik dan enigsinds onlogisch. Cf dan bij Feather. Das toch zijn fout niet die van RBC. Rbc probeert het alleen op te lossen.

En zoals ik hoor. Waren er afspraken over bb dorpen. een bb dorp is een bb dorp. Of er nou een geheim in zit of niet.
Niet helemaal mee eens, cf's stamgerelateerd imo. Maar de afspraak was dat het dorp leeg zou zijn, niet uitgebouwd zou worden en bb zou worden wanneer de mb op delete ging. Dat is de gemaakt afspraak waar jullie mee akkoord gingen dus moet je nu niet moeilijk komen doen he ;)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dus omdat een speler feather cf't bij jullie. Cf'en jullie bij RBC?
Dat vind ik dan enigsinds onlogisch. Cf dan bij Feather. Das toch zijn fout niet die van RBC. Rbc probeert het alleen op te lossen.

En zoals ik hoor. Waren er afspraken over bb dorpen. een bb dorp is een bb dorp. Of er nou een geheim in zit of niet.

Dat zeg ik niet. Calamity maakt hier gewoon een statement dat CF’en dus blijkbaar voor Adios normaal is als dat dorp nog zo lang ligt. Hoezo bij Feather? Zijn toch beide Adios leden? Op te lossen volgens jou is dus lange tijd wachten? Calamity heeft hier meerdere malen over gepm’t dat ie dat dorp wil en wordt genegeerd.

Ja en die afspraken worden niet nageleefd want er worden dingen beloofd en niet nagekomen. Ik denk overigens dat gewoon oke is voor beide partijen om dorpen in te leveren en dat het dan oke is.
 
Reactiescore
3.457
Allemaal bullshit!
Cala heeft opzettelijk de regels verbroken om het geheim te pakken.
Tuurlijk geven we het dorp terug RBC alleen is het geheim al onderweg naar een ander dorp!

Top leider van Red!
Regels aan je laars lappen om geheimen te pakken:)
Je bent echt een pracht van een visite plaatje voor je stam!
Vuile speler

Wordt vervolgd.....
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Allemaal bullshit!
Cala heeft opzettelijk de regels verbroken om het geheim te pakken.
Tuurlijk geven we het dorp terug RBC alleen is het geheim al onderweg naar een ander dorp!

Top leider van Red!
Regels aan je laars lappen om geheimen te pakken:)
Je bent echt een pracht van een visite plaatje voor je stam!
Vuile speler

Wordt vervolgd.....

Wanneer wordt het tijd dat Feather dorpje gaat inleveren
 
Reactiescore
3.457
Wanneer wordt het tijd dat Feather dorpje gaat inleveren
Das geen vergelijking beste Rikkert!

Jullie leider pakt met voorbedachte rade een bb dorp met geheim,verbreekt de nap,geeft dorp terug en stuurt sneaky het geheim weg.
Prima weten we precies hoe we het moeten gaan spelen:)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Das geen vergelijking beste Rikkert!

Jullie leider pakt met voorbedachte rade een bb dorp met geheim,verbreekt de nap,geeft dorp terug en stuurt sneaky het geheim weg.
Prima weten we precies hoe we het moeten gaan spelen:)

Dus het is normaal dat RBC haar beloftes niet nakomt jegens Calamity? Of is het normaal dat Adios er meer dan 3 weken over doet om een speler op del te krijgen? Volgensmij duurt dat echt maar 5-7 dagen.
 
Reactiescore
3.457
Dus het is normaal dat RBC haar beloftes niet nakomt jegens Calamity? Of is het normaal dat Adios er meer dan 3 weken over doet om een speler op del te krijgen? Volgensmij duurt dat echt maar 5-7 dagen.
Stuur dat geheim maar gewoon weer terug over een paar dagen
 

DeletedUser79168

Guest
als je mag cf'en om te winnen mag je ook kata'en om te winnen he, als je toch de regels aan je laars lapt kunnen we ook cfen en zeggen dat we toch niets met de dorpen doen. Als we zo beginnen spelen dan gelden de regels idd niet meer.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stuur dat geheim maar gewoon weer terug over een paar dagen

Grappig dat als ik je een vraag stel je structureel niet antwoord. Wanneer gaat Feather nou op delete?
 

DeletedUser79168

Guest
wij hebben sinds 2.5 weken geen contact meer met feather want deze ging op een ander acc waar hij dus nog niet logt en dus duidelijk ook niet op del is gegaan kan ook niet meer doen dan hem aanspreken, er is echter niemand aanwezig
 
Bovenaan