[Afgekeurd] Reactie Aanslagen

DeletedUser67581

Guest
Het klinkt misschien dwaas en stom maar in mijn ogen is het dat eigenlijk echt niet. Het doel van aanslagen zoals gisteren is om met angst onze vredevolle en open maatschappij te ondermijnen. Om onze democratische gemeenschap te laten omslaan in een van fascisme, racisme en vooral haat. We mogen dat niet laten gebeuren en zomaar hele bevolkingsgroepen, geloofsovertuigingen of politieke partijen te veralgemenen en de schuld in de schoenen te schuiven.

En ik denk dat de Tw (-community) een heel sterk signaal kan uitzenden door bv een dag van online stilte in te lassen. Zet de wereld een dag op pauze, als teken van respect en medeleven voor zij die het leven lieten bij de aanslagen gisteren.

Zet heel Tw voor een volledige dag op pauze. Heel dit, gamen etc. , wordt opeens heel hol en relatief bij gebeurtenissen als deze, en ik denk dat het een heel mooie symbolische actie zou kunnen zijn.




Ook zou ik het initiatief hier verder willen verspreiden, in het leven geroepen door een voor mij onbekende forum'er; om alle dorpspnamen te veranderen naar Pray For Paris.



veel sterkte iedereen!
 

DeletedUser16768

Guest
Tribalwars is afleiding van dat soort zaken. Niks mis met wat ontspanning.
 
Bovenaan