.Re. Vs FUL

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
En dat kan het hem doen:)

Ik heb trouwens niet gekeken waar alle spelers van FUL naartoe zijn gevlucht, maar ik heb gezien dat de oranje vlek op de kaart van CTH weer iets groter is geworden.
Dat geeft weer andere mogelijkheden die later wel weer elders op dit forum worden geplaatst.

Want hier zullen wel niet veel resultaten meer worden gepost, simpelweg omdat er in mijn ogen een duidelijke overwinnaar is in deze oorlog. Al had het van mij wel wat langer mogen duren.

Dit is al de tweede stam binnen een korte tijd die bij de eerste de beste moeilijke oorlog als een kaartenhuis in elkaar stort.:)
 

DeletedUser

Guest
ze zijn nog niet opgeheven dus in principe is nog niks ingestort ;)
 

DeletedUser1684

Guest
mjah. van die 2 stammen was al heel lang bekend dat ze niks voorstelden. De oorlog tegen elkaar trok natuurlijk ook op niks hè:p (de éen had zus, dan ander zo. Iedereen had wel iets om niet tegen mekaar te vechten:p)
verder te laf om elkaar fatsoenlijk aan te vallen:p (velen dan^^)
 

DeletedUser

Guest
Ochja ook al ben ik ex-FUL en zal ik hier ook commentaar op krijgen.FUL en .Re. zijn totaal verschillend,ook al fuseren ze , ze gaan enormee verliezen leiden omdat FUL gewoon niks forceert.ze wachten en wachten en wachten..
 

DeletedUser1684

Guest
lol, ben jij wel op de hoogte van de situatie? Re en FUL fuseren?
ik weet niet waar jij je gedachten vandaan haalt? (tenzij jij bedoelt dat de dorpen fuseren, dan heb je gelijk. maar anders worden er alleen maar spelers ge-elimineerd).
 

DeletedUser

Guest
Beetje duidelijk maken aan die o zo lieve diskette.ik had het over FUL op zichzelf...met NP.
 

DeletedUser

Guest
mjah. niet echt. duidelijkheid in je berichtje is er nu wel een beetje. Je typt nog steeds even slecht als voorheen, dat is zeker:p
Hm,maar kan er iemand on-topic blijven?Wat is er nog aan de gang...statistiekjes,kaartjes..kom op !
 

DeletedUser

Guest
*zucht* doordat een zooitje in NP zitten een ander zooitje in CTH en andere nog in FUL en weet ik het waar ze tegenwoordig allemaal in zwerven.

any way heeft het dan weinig zin met stats te maken.. kijk maar in de ranking bij terrordwerg, sharky en ephraim je ziet dat wij rustig doorgaan waar ze ook heen vluchten
 

DeletedUser

Guest
*zucht* doordat een zooitje in NP zitten een ander zooitje in CTH en andere nog in FUL en weet ik het waar ze tegenwoordig allemaal in zwerven.

any way heeft het dan weinig zin met stats te maken.. kijk maar in de ranking bij terrordwerg, sharky en ephraim je ziet dat wij rustig doorgaan waar ze ook heen vluchten
Hup hup yesgirl :)
 

DeletedUser

Guest
er zijn er wel veel naar NP gegaan hé :)
ineens zagen wij ( in am ) dat we niet meer 5 stonden maar 6 omdat NP ineens zoveel was gestege
achjah :)
yesgirl gaat er precies werk van make :) ,?
 

DeletedUser

Guest
er zijn er wel veel naar NP gegaan hé :)
ineens zagen wij ( in am ) dat we niet meer 5 stonden maar 6 omdat NP ineens zoveel was gestege
achjah :)
yesgirl gaat er precies werk van make :) ,?

Die boel dondert uiteindelijk toch wel in elkaar.
Heel veel leden is altijd gezellig op het forum, geloof me ik kan het weten :p

Maar er zitten altijd wel een paar mensen in die Of niet tegen
de drukte kunnen Of je stam verraden Of de hele stam
backstabben, of ze vinden wel een andere manier.

Ik heb zo het gevoel dat als yeronimo de kans krijgt hij zijn Ful-Stammetje
weer opnieuw opricht aangezien dat al een aantal keren is gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Die boel dondert uiteindelijk toch wel in elkaar.
Heel veel leden is altijd gezellig op het forum, geloof me ik kan het weten :p

Maar er zitten altijd wel een paar mensen in die Of niet tegen
de drukte kunnen Of je stam verraden Of de hele stam
backstabben, of ze vinden wel een andere manier.

Ik heb zo het gevoel dat als yeronimo de kans krijgt hij zijn Ful-Stammetje
weer opnieuw opricht aangezien dat al een aantal keren is gebeurd.



Ja 3 keer is scheepsrecht volgens hem hahahaha
 

DeletedUser1684

Guest
Ja 3 keer is scheepsrecht volgens hem hahahaha

3 maal is scheepsrecht idd. Maar onze 0 zo fijne yero houdt zich tóch nooit aan zijn woord, dusja...
Ik denk The R D, dat je nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen. NP dondert uit elkaar zodra er écht heel veel aanvallen binnenkomen. Daar is het forum niet op gebouwd. Tis gebouwd op gezelligheid en efficiëntie komt daar niet aan te pas.

En dan, tatatadaaaa, FUL komt weer tevoorschijn uit de trucendoos^^ (is op zich niet erg, want als ze allemaal bij elkaar in 1 stam zitten, zijn de noobs héel makkelijk te ondersheiden:D)
 

DeletedUser

Guest
ik weet de tijd nog wel dat ik o zo graag in ful wou en dat ik daar voor de time test moest doen 4 aanvallen in 4 sec versturen
je doet een super moeite om der in te komen en geloof me zodra je der in bent wil je niet weten hoe snel je weer weg moet hahaha!

het forum heeft iets weg van een rommelmarkt?

3 lulle 3 lezen en de rest is alleen lid
 

DeletedUser

Guest
het forum heeft iets weg van een rommelmarkt?


goede opmerking maar de stam [=np=] is ook een rommelmarkt we vergelijken een speler met een pop: ze krijgen nieuwe leden(poppen) maken er een tijdje lol mee op het forum (spelen ''familietje''). de spelers worden inactief of begin de humor van de andere saai te vinden(pop word in een doos geflikkerd) en later als de tijd rijp is word het verkocht op een rommelmarkt (spelers worden gekickt), dan komt er een andere stam(klein meisje) en die accepteerd de speler( koopt de pop) en dan begint het weer opnieuw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan