.Re. Vs FUL

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat een belangstelling op dit forum, je zou bijna denken dat er nog iets gebeurde .........................
 

DeletedUser

Guest
Is er ook nog wel oorlog? Want volgens mij kan dit topic wel dicht.. :D
 

DeletedUser3369

Guest
Ik ben 4 weken lekker op vakantie geweest, maar ik wil nu wel efkes de mensen van TW-Land iets duidelijk maken.

FUL is niet gefuseert met [=NP=]

Er werd wel gesproken over een mogelijke fusie tussen FUL en [=NP=], maar dat was al van voor de oorlog met .Re. en het is er niet van gekomen. Verder ben ikzelf uit FUL gegaan niet vanwegen de oorlog met .Re. maar om het feit dat FUL niet meer was dan een paar actieve mensen, en de rest doet er gewoon bijna niks.

Het was dan voor mij ook logisch dat ik (Samen met estel, die om de zelfde redenen als mij wegging uit FUL) naar [=NP=] zou verhuizen, gewoonweg omdat ze in de buurt liggen, en indertijd bij FUL waren we altijd goede BG's geweest. Er is dan ook voor mij geen spraken van een FUL/[=NP=] maar het is gewoon [=NP=], dat er meer mensen uit FUL mijn voorbeeld hebben gevolgd, daar kan ik niks aan doen (na ons waren er dus nog 6 mensen bijgekomen). (ik zal maar voor de duidelijkheid zeggen dat dat allemaal afspeelde 4 weken geleden, voor ik op vakantie ging)

ik hoop dat het zo voor iedereen duidelijk is dat FUL en [=NP=] niet zijn gefuseerd, en de mensen van FUL die de overstap hebben gemaakt zijn dan ook echt niet gevlucht voor .Re. Ik hoop dan ook dat de mensen die zo nu en dan kijken naar de kaartjes van de top 10, zien dat het raakvlak tussen .Re. en het huidige [=NP=] behoorlijk klein is, en de meeste mensen niet zijn gevlucht voor de oorlog, omdat ze er soieso niet zo heel veel van merkte.

meer heb ik nu niet te zeggen denk ik :p
 

DeletedUser1684

Guest
ik hoop dat het zo voor iedereen duidelijk is dat FUL en [=NP=] niet zijn gefuseerd, en de mensen van FUL die de overstap hebben gemaakt zijn dan ook echt niet gevlucht voor .Re. Ik hoop dan ook dat de mensen die zo nu en dan kijken naar de kaartjes van de top 10, zien dat het raakvlak tussen .Re. en het huidige [=NP=] behoorlijk klein is, en de meeste mensen niet zijn gevlucht voor de oorlog, omdat ze er soieso niet zo heel veel van merkte.

meer heb ik nu niet te zeggen denk ik :p

mjah, volgens mij is het raakvlak niet zoveel verandert behalve dat het groter is doordat .Re. nog wat dorpjes afsnoept (en dat snoepen bevalt ze wel goed geloof ik^^) van FUL/NP hoe je het ook wilt noemen. Waarom zou het raakvlak vermindert moeten zijn? Wat er naar NP is gegaan heeft naar mijn idee toch niet eens een andere plek qua kaart gekregen ofzo? Goh ik verander van stam. Ik zat in k53, nu ga ik naar 11? lol:p

Maargoed. Het maakt niet uit waar de noobs verzamelen. of ze nu bij NP zitten danwel bij FUL, maakt volgens mij niet uit. De paar aanvallen die ik heb gehad hebben mij een hoop opgeleverd. Ik ben alleen maar gestegen en niet gezakt (ja, op de 1e aanval wat dorpjes verloren omdat ik net wegmoest (lucky you) de 2e x had ik goede vv's (want ook dat weekend had ik vrij gepland. Zul je net zien. Nooit aanvallen, ga je een keer weg, krijg je aanvallen). Verder ben ik daarna alleen maar gegroeid (ten koste van FUL:D)

Kom op zeg eh schotelsletje. Dat jij misschien buiten de fusie valt evenals estel zegt niet dat de rest het hazenpad niet kiest (jij noemt het geen fusie, ók, dán ist geen fusie. Dan ist een bange vlucht van de tegenstander).

NP= Noop Players? mooie afkorting gevonden jongens!!:rolleyes: mijn complimenten:D
 

DeletedUser

Guest
Zowel in de post van koekwaus als die van diskette zit er een kern van waarheid en een hoop gezever in :p

Om te starten met koekwaus. Dat jullie al ver van te voren wouden fuseren met NP wist ik al en dat zit ook wel snor. Enkel dat de timing net zo geweldig was als het vertrek van djensn in Obius. Natuurlijk was het yeronimo zijn idee om zo als een sterker macht op te treden tegen bijv .re. Helaas trekte wij al ons plan en yer was of ging toen op vakantie. Jullie werden easy afgeslacht en zoals gewoonlijk deed 9 van de 10 niets afgezien van janken en klagen. Dus logisch dat koekwaus als estel zeiden wij gaan zovast. Ik zie dat niet echt als vluchten .. maar toen de andere zagen dat de enige paar actiefe leden weg waren en wij (.re.) alsnog door gingen ... en zij ook naar NP gingen die zie ik wel als vluchtelingen aangezien ze als een stelletje schapen erachteraan gingen zonder ook maar zelf een poot ervoor uitgestoken te hebben.

Overigens ook heel leuk over niet vluchten pleidooi etc maar zal je even van wolkje af laten denderen aangezien jullie nog geen 1 dag over waren en wij hadden als een BG aanvraag van NP.

En verder die ligging gezever daar heeft diskette natuurlijk gelijk in want dat maakt natuurlijk niets uit.. waar jullie ook zitten.. de ligging blijft hetzelfde en wij blijfen jullie achtervolgen tot jullie niet meer in onze buurt zitten heel simpel.
 

DeletedUser

Guest
Nu ik ook een stam heb, en jullie me zien als vluchteling, kunnen jullie me dan ook als vijand markeren? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nu ik ook een stam heb, en jullie me zien als vluchteling, kunnen jullie me dan ook als vijand markeren? :eek:

Zet meteen even een mooi linkje naar je stammetje, e pas je handtekening even aan.

The R D

p.s. je doet jezelf en dakingnl schande aan, nu moet PAC voor de 2de maal vernietigen.
 

DeletedUser1684

Guest
hehe. ik kreeg ook een oorlogsverklaring:p
maar het dichtsbijzijnde dorp licht op 2 dagen minimaal verderop:eek:

toch benieuwd wat hij dan wilt komen uitvreten..:rolleyes:

Stam zei:
Sir jesse vandaag om 13:06 uur
Beste Vijanden, (klinkt al leuk, niet?)

Ik meldt jullie even dat ik een stam heb. Niet met doelen of wat dan ook, maar om propaganda te maken.
Veel succes verder.

[player]Sir Jesse[/player]

lol. bij dezen staat z'n stammetje dus bij vijanden:p
 

DeletedUser

Guest
Yeah.. Strijdend ten onder met veel vijanden :cool:

En nee, ik doe PAC geen slechte naam aan en heb toestemming en steun van Daking. Zoals in het profiel staat, is het gewoon mijn laatste plaats en zal ik niet werven.
 

DeletedUser659

Guest
Yeah.. Strijdend ten onder met veel vijanden :cool:

En nee, ik doe PAC geen slechte naam aan en heb toestemming en steun van Daking. Zoals in het profiel staat, is het gewoon mijn laatste plaats en zal ik niet werven.

ik steun iedereen tegen ex obius of (ex) obius slaafjes. vooral een ex pac lid (the r d pac was mijn vorrige stam. ik heb momenteel eentje inelkaar gezet en ik ben niet van plan de fouten te maken die ik in pac maakte, zoals jij nu met obius en phoe op een wanabee manier doet:rolleyes:) sir jesse heeft dus van mij toestemming om zijn stamnaam zo te houden en ik hoop dat hij tot het einde doorvecht. daar doet hij geen schande aan mij of mijn oude stam als hij dapper tot het einde vecht lijkt me. dus ik wens succes toe aan sir jesse en niet aan zijn vijanden.:)
 

DeletedUser

Guest
ik steun iedereen tegen ex obius of (ex) obius slaafjes. vooral een ex pac lid (the r d pac was mijn vorrige stam. ik heb momenteel eentje inelkaar gezet en ik ben niet van plan de fouten te maken die ik in pac maakte, zoals jij nu met obius en phoe op een wanabee manier doet:rolleyes:) sir jesse heeft dus van mij toestemming om zijn stamnaam zo te houden en ik hoop dat hij tot het einde doorvecht. daar doet hij geen schande aan mij of mijn oude stam als hij dapper tot het einde vecht lijkt me. dus ik wens succes toe aan sir jesse en niet aan zijn vijanden.:)

Horen ze het ook eens van een ander.. Ze denken altijd maar dat ik dingen verzin, maar jammer genoeg zijn dit toch niet woorden uit mijn mond.. Dus strijd maar tegen PAC zoals je wilt, ik zal terug blijven blokken.
 

DeletedUser

Guest
Omdat je ook 9 van de 10 keer zit te liegen dus zo raar is dat niet.
 

DeletedUser

Guest
Jij manipuleert, verdraait, liegt en bedriegt. Alles zolang het maar in je voordeel komt en dan moet ik met bewijzen aankomen? Neehoor hoef me niet voor jou te bewijzen. Anderen weten het ook en zoniet komen ze er vanzelf wel achter.
 

DeletedUser

Guest
ik steun iedereen tegen ex obius of (ex) obius slaafjes. vooral een ex pac lid (the r d pac was mijn vorrige stam. ik heb momenteel eentje inelkaar gezet en ik ben niet van plan de fouten te maken die ik in pac maakte, zoals jij nu met obius en phoe op een wanabee manier doet:rolleyes:) sir jesse heeft dus van mij toestemming om zijn stamnaam zo te houden en ik hoop dat hij tot het einde doorvecht. daar doet hij geen schande aan mij of mijn oude stam als hij dapper tot het einde vecht lijkt me. dus ik wens succes toe aan sir jesse en niet aan zijn vijanden.:)

Hoera nu ga ik eens winnen van pac Sweet revenche:D
 

DeletedUser

Guest
Ik doe Cobra graag een plezier ;)

@Seeyou
Ik weet dat ik waarheid spreek. Over jou is anders te praten. Mensen weten dat jij liegt en laag bij de grond bent.
Voorbeeld met Diskette te gebruiken zegt genoeg..

En lang leve PAC en moge het strijdend verliezen. :D
 

DeletedUser1684

Guest
Ik doe Cobra graag een plezier ;)

@Seeyou
Ik weet dat ik waarheid spreek. Over jou is anders te praten. Mensen weten dat jij liegt en laag bij de grond bent.
Voorbeeld met Diskette te gebruiken zegt genoeg..

En lang leve PAC en moge het strijdend verliezen. :D

seeyou heeft mijn account niet 'gebruikt' (of laten we het houden op misbruiken). dit is in goed overleg gegaan. Er is aan mijn naam niks gesloopt en evenmin heeft ze er veel voordeel uit gehaald. Verder heeft ze het mij verteld asap dat ze kon (ik was toen op vakantie en zei had vv. internet daar was behoorlijk instabiel). Ik vond eerst wel apart, maar nadat ze het mij had uitgelegd vond ik het wel grappig;) (eerst had ik het idee dat het wel werkte, maar had de pm gelezen en bevonden dat dat niet helemaal het geval was:D)

Mjah. Op zich had ik redelijk contact met je, maar dat je ineens de oorlog verklaart valt me tegen (waarom je dat doet, géeeen idee. Je hebt er totáal niets aan. maargoed, whatever:rolleyes:). Ik wens je er veel succes mee iig.
 

DeletedUser

Guest
hm blijkbaar bestaat ful nu niet meer. daarom sluit ik de thread. voor een nieuwe oorlog kunnen nieuwe threads geopend worden.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan