[.rb.]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3750

Guest
Gisteravond/vandaag :) was wel grappig brengt weer leuke dingen mee in het spel:) toch weer met 2 mil gestegen in verslagen tegenstander.

ik moet zeggen heb mazzel gehad dat ik net online was toen het gebeurde want de dorpen liggen Nogal eenzaam in RB gebied

mmmm, als ze eenzaam in [.RB.] gebied liggen moeten ze toch gewoon standaard zwaar geondersteunt worden....
 

DeletedUser

Guest
waren ze niet=P tot nu LOL

maarja sommige mensen hier weten weer wat dingen waarom ze niet ondersteund waren maar dat ga ik de mensjes hier niet aan hun neusje hangen;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zeg je dan dat er zoals gewoonlijk weer niets van klopt?




Ik vond het een indrukwekkende aanval; zie maar eens 1000+ clears zo gelijktijdig aan te laten komen! Goede samenwerking en vooral goede planning!

Hoewel wij moesten incaseren, heb ik er persoonlijk toch erg genoten. Een goed voorbeeld van hoe het moet, aan beide kanten. Volgende week deel 2? :)


Omdat ik onderandere wel gewent bent dat RB met foute argumenten aankomt, jullie denken veel te weten over allerlei dingen maar meestal klopt er weinig van. Maar goed, ik heb dus niet goed gekenen naar wat je zei. Met koefkoef heb ik inderdaad wel eens met 5 scouts fakes gestuurd, maar onder andere weet ik wel handigere dingen. Wel grappig dat je de geschiedenis erbij haalt, altijd leuk om over te praten;)
 

DeletedUser4674

Guest
K-os , Demaro, rainperry uhmm dolfke.. ik vergeet iemand d8 ik.. naja 160 aanvallen ofso 0 dorpjes :)

als we toch zo moeten beginnen doe ik het ook maar .. Mauricio heft zo'n goed werk verricht dat ik gewoon niet snap dat zoveel mensen hem nie respecteren.

nu weer ontopic.. Bormsie heeft iid goed verdedigt maar toch 4 dorpen verloren. is meschien niet veel maar wel wat !:D

Ik heb blijkbaar iets gemist :D Wanneer heb ik dan aanvallen verzonden?:confused:
 

DeletedUser

Guest
ik vindt het altijd o grappig dat mensen kunnen zeggen: "die is van die stam het best, en die van die stam".............

in heel TBR zitten 45 spelers (ofzoiets), en kun je dan van ze allemaal zeggen dat ze zo goed zijn of slecht zijn (in het spel)???, en hetzelfde geld natuurlijk ook andersom
 

DeletedUser

Guest
Ik heb blijkbaar iets gemist :D Wanneer heb ik dan aanvallen verzonden?:confused:

naja ok ik moet jou er eiglk ook buiten laten maar stond toevallig 9 scouts incomming en had je er automatisch bij gezet mijn excuses :p
 

DeletedUser

Guest
Voor de derde keer: Ik had aanvallen met 5 scouts als fakes naar JOU gestuurd die je aanzag voor veeglegers (toen je nog speelde onder koefkoef) :p


Insgelijks :)


Hehe, ik dacht dat het clears waren dus had die dorpjes flink vol gegooit:D

Maar toen had stond je ook 1e dus nam ik je aanvallen serieus:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik lees alles altijd zo goed als...
Reageren doe ik bijna nooit, alles wordt volgespamt, en daar doe ik meestal niet aan mee... en toen kwam ik toch wat leuke dingen tegen waar ik toch even op wilde reageren... dus: SPAM of niet:



ants is er om vergeten te worden, ants heeft geen enkele meerwaarde voor welke partij in de oorlog
volgens mij, Guards, RB, Prusia worden soms noobstammen (of iig non-topstammen) genoemd,
wat het natuurlijk niet zijn, de echte noobstammen kun je beter lager zoeken (bij ants bijv)

Haha, en die mening baseer je op?
Verder... welke stam wilde ook alweer een BG met Ants?
Welke stammen met wie jullie nu 'samenwerken' / die jullie 'gebruiken' zijn nog méér NOOB-stammen?

Ik denk als je eerlijk antwoord geeft op die 3 vragen... direct te concluderen is...
dat Guards een stelletje schijterds zijn (was al bekend haha) en zich vanaf dag 1 verschuilen achter de wat kleinere
stammen in de oorlog!
Ben benieuwd of die wel lezen wat er hier allemaal wordt gezegd.
Mooie was nog dat ik vanaf dag 1 van de oorlog tegen guards... steeds verzoeken kreeg voor een BG!
En dat ik ze dan nog een week voor de gek heb gehouden, (zogenaamde bedenktijd xD) was het mooiste. (na een gesprek uiteraard over de msn)
Precies na 7 dagen (ja ja een respectievelijke week) kreeg ik wéér de vraag of we er al uitwaren...
(bijna op de minuut precies 7 dagen laterrr) xD
ROFL

Beetje hopeloos geweest Guards??? :rolleyes:


ben je cheerleader geworden voor kotg nu ofzo? en ik heb niks van ants gehoord dan dat ze
dorpen verliezen, ze hebben alleen van een of andere knakker gepakt die een week niet op zn account heeft gezeten,
van lord clavius weet ik niks, ik blijf ants slecht vinden (m.u.v. ollie10 misschien)

"GEHOORD???"
haha
ze zeggen wel eens: dat je niet alles moet geloven wat je hoort.



nee, ik bedoel de noobstam die guards een tijd geleden bijna kapotgemaakt had, maar toen kwam de prusia-zaak
en is ants op een lager pitje gezet.
En volgens mij zit je hier van een mier een olifant te maken



Pas maar op straks trappen we jullie plat! :D
Lager pitje?
ja... en nog bedankt daarvoor he.
xD
 

DeletedUser

Guest
Lol, als je alles zo goed doorlees waarom duurde het dan zolang voordat je reageerde op Azor?

Je kon zeker geen tegenargumenten bedenken eah:p
 

DeletedUser

Guest
er staat ik lees alles altijd 'zo goed als'

Begrijpend lezen valt niet mee he?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk iemand die ants naar waarde schat. Wel toeval dat het iemand van ants zelf is :D:D
 

DeletedUser

Guest
grootsteverliezerkm0.jpg



WIE is de GROOTSTE verliezer deze WEEK?????

BIGGEST LOOSER deze week !!! xD

neh neh

Sleep uit Sleep uit ALLE stammen lachen jullie uit!!!
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk iemand die ants naar waarde schat. Wel toeval dat het iemand van ants zelf is :D:D

Haha... ach... iemand moet het doen he xD
En hieronder zie je dat het nu es tijd wordt dat ze maar is ophouden met grootpraat xD
Dit zijn de Stats van de afgelopen maand!

Side 1: Ants
Side 2: Guards
Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 117
Kant 2: 82
Verschil: 35

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,078,102
Kant 2: 804,166
Verschil: 273,936

image.php





Als je dan is gaat kijken naar het verschil in grootte van de stammen.. en het eindresultaat.... dan doen we het statistisch gezien BETERRR dan Guards xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
grootsteverliezerkm0.jpg



WIE is de GROOTSTE verliezer deze WEEK?????

BIGGEST LOOSER deze week !!! xD

neh neh

Sleep uit Sleep uit ALLE stammen lachen jullie uit!!!


Lol, heb je ook bij de grootste winnaar gekeken?:rolleyes:

Erg leuk dat je plotseling zo actief bent hoor maar hou die domme grafiekjes er gewoon buiten, want Ants zal nooit een suc6volle stam worden:p

En nee, ik lach Guards zeker niet uit. Ik geef ze eerder een applaus voor hun moedige verzet in het noorden en westen, dat is pas klasse:cool:

Ants is gewoon een zielig meelopertje die helemaal uit zn dak gaat zodra ze wat dorpjes hebben van Guards!
 

DeletedUser

Guest
Klasse, jaja veel klasse. ENORM veel klasse. Van alle spelers van guards waar ik tot nu toe gevochten heb is alleen Azor klasse.

Ik lig tegen REV van guards K23 en ik heb nog geen enkele aanval binnen gekregen.

Jaja klasse...

Ants was al in oorlog met guards voor order de oorlog verklaarde, dus volgens jouw redenering is Order dus een meeloperstam? Baumpies zou het moeten horen...
 

DeletedUser657

Guest
Lol, heb je ook bij de grootste winnaar gekeken?:rolleyes:

Erg leuk dat je plotseling zo actief bent hoor maar hou die domme grafiekjes er gewoon buiten, want Ants zal nooit een suc6volle stam worden:p

En nee, ik lach Guards zeker niet uit. Ik geef ze eerder een applaus voor hun moedige verzet in het noorden en westen, dat is pas klasse:cool:

Ants is gewoon een zielig meelopertje die helemaal uit zn dak gaat zodra ze wat dorpjes hebben van Guards!


natigirl, heeft geen zin hem het uittelegen, hij zal altijd positieve zijn. Guards is de buffer voor TBR.
 

DeletedUser

Guest
Lol, heb je ook bij de grootste winnaar gekeken?:rolleyes:


Ants is gewoon een zielig meelopertje die helemaal uit zn dak gaat zodra ze wat dorpjes hebben van Guards!

Nee niet gedaan.. want dat is iets dat me niet boeit..


En ik 'lijk' plots actief... maar dat is niet zo hoor.. zoals ik al erder zij... dit vond ik gewoon een juist uitgerekend moment wél eens te reageren... dus wat dat aangaat... maak ik dat zelf wel uit..

En het zijn niet "mijn" DOMMe grafiekjes... Die zijn van die "domme"*** nieuwe website die er is ipv TWtools

En ik vind het nogal leuk dat je kleinerend denkt te praten tegen/over Ants.. en dat ik/we dan uit ons dak gaan... Dat is natuurlijk je reinste onzin.. ik begrijp dat je je wilt verdedigen, maar dat is echt niet nodig hoor...
En het feit dat ik me niet bezighoud met SPAMMEN, en alle gepietpraat ertussenin wil niet zeggen dat ik niet actief ben... ik heb alleen wel betere dingen te doen..
Dus probeer me maar niet te kleineren... want het zegt alleen maar wat over jouw!


*** : refererend aan jouw woorden, Tha Punisher
 

DeletedUser

Guest
Klasse, jaja veel klasse. ENORM veel klasse. Van alle spelers van guards waar ik tot nu toe gevochten heb is alleen Azor klasse.

Ik lig tegen REV van guards K23 en ik heb nog geen enkele aanval binnen gekregen.

Jaja klasse...

Ants was al in oorlog met guards voor order de oorlog verklaarde, dus volgens jouw redenering is Order dus een meeloperstam? Baumpies zou het moeten horen...

Ants was maybe al in oorlog met Guards maar toen boekte ze geen succes, nu hebben ze eindelijk wat dorpen en gaan we gelijk het hele forum doodspammen over hoe geod we wel niet zijn :S

Je zou blij moeten zijn dat je nog geen enkele aanval hebt binnen gekregen, ze komen vanzelf wel bij jou:p
 

DeletedUser

Guest
natigirl, heeft geen zin hem het uittelegen, hij zal altijd positieve zijn. Guards is de buffer voor TBR.

Inderdaad, het heeft geen zin om nog meer onnuttige argumenten te bedenken waarom Guards zo slecht is, neem maar gewoon aan dat Guards lekker draait in de oorlog. Zij maken er tenminste nog wat van;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan