[.rb.]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
natigirl, heeft geen zin hem het uittelegen, hij zal altijd positieve zijn. Guards is de buffer voor TBR.

hoi

zoals je merkt heb ik eerst gereageert.. en toen pas dit bericht gelezen... :eek:
Ik zal erom denken.. bedankt voor je tip... pubers willen vaak inderdaad niets aannemen (de meeste) .. en als je begint over logica en dergelijke gaan ze zich verwerpen met het 'proberen' te beledigen van anderen...

Ach.. niet ik maar hij staat voor paal.
En ja ik ben niet 'schrijfmatig' actief... maar ik ben op de hoogte hoor...

En ja, ants is trots.. en dat mag best.
We zijn al veel langer in oorlog met Guards, dan de meesten.
Waarom?
Guards was dat met ons.
Voorheen werdt er veel verlies geleden, maar dat kwam omdat het ontbrak aan structuur en enige strategie in de stam... en volgens mij heb ik het aardig in goede banen geleid.. al zeg ik het zelf...

Guards is zwak en dat weten we nu allemaal... voor mij is er in ieder gegval 1 ding duidelijk...
Als de stam Guards en de leiding naar mij toestappen.. voor een BG op de dag dat er 'officieel oorlog uitbreekt' dan vind ikhet een stelletje Zwakkelingen en kan i er alleen maar om lachen....

Dus 'tha punisher' WAT je ook zegt... vergeet niet dat ik dát in mijn achterhoofd heb...
 

DeletedUser

Guest
Nee niet gedaan.. want dat is iets dat me niet boeit..


En ik 'lijk' plots actief... maar dat is niet zo hoor.. zoals ik al erder zij... dit vond ik gewoon een juist uitgerekend moment wél eens te reageren... dus wat dat aangaat... maak ik dat zelf wel uit..

En het zijn niet "mijn" DOMMe grafiekjes... Die zijn van die "domme"*** nieuwe website die er is ipv TWtools

En ik vind het nogal leuk dat je kleinerend denkt te praten tegen/over Ants.. en dat ik/we dan uit ons dak gaan... Dat is natuurlijk je reinste onzin.. ik begrijp dat je je wilt verdedigen, maar dat is echt niet nodig hoor...
En het feit dat ik me niet bezighoud met SPAMMEN, en alle gepietpraat ertussenin wil niet zeggen dat ik niet actief ben... ik heb alleen wel betere dingen te doen..
Dus probeer me maar niet te kleineren... want het zegt alleen maar wat over jouw!


*** : refererend aan jouw woorden, Tha Punisher

Tuurlijk is dit het uitgerekende moment om te reageren, zoals ik al zei: Ants pakt wat dorpen van Guards en gelijk moet heel TW ervan weten :S

Ik praat inderdaad kleinerend over Ants, dat is toch heel normaal als ik het over een kleinere stam heb, of vind je Ants een elite-stam?:D

Uiteraard verdedig ik mezelf voor de zoveelste keer tegenover iemand die weer wat argumentjes heeft verzonnen om Guards een zwarte piet uit te delen, is toch heel normaal voor een bg?:rolleyes:

En ik probeer je wel degelijk te kleineren want je denkt gewoon té goed over je eigen stam, ga je maar inderdaad bezig houden met je spel, want dat heb je hard nodig:p
 

DeletedUser

Guest
zucht...

ja je heb helemaal gelijk..



het spijt me meneer 'tha punisher' genade!!


MUWHAHAHA
Hoor eens wat jezelf zegt.. ikzeg alleen wat feitelijkheden..
Jij kan alleen maar denigrerend reageren...

Voel je je aangevallen?
 

DeletedUser

Guest
Ants was maybe al in oorlog met Guards maar toen boekte ze geen succes, nu hebben ze eindelijk wat dorpen en gaan we gelijk het hele forum doodspammen over hoe geod we wel niet zijn :S

Je zou blij moeten zijn dat je nog geen enkele aanval hebt binnen gekregen, ze komen vanzelf wel bij jou:p

*Kuch* Lord Clavius *Kuch* Om maar een voorbeeld van succes van ants te geven. En op je 2de argument in de eerste alinea ga ik zelfs niet reageren.

En ik ben er niet blij mee dat guards me niet aanvalt. Dus hierbij een oproep: SPEILBERG, ALS JE ME HOORT, MOBILISEER HEEL REV K23 MAAR WANT DEN BANAAN WILT VERDEDIGEN!

Het enige wat wij momenteel aan guards verliezen zijn de dorpen van een stoppende speler. Een forumpost dat hij stopte en plotseling schoten de guards wakker. Zielig dat jullie(guards) alleen zo durven aanvallen.

Ik heb wel respect voor sommige guardsmembers die het verdienen, maar deze weten het.
 

DeletedUser

Guest
ach... de tijd zal het leren..

wel heb ik een mooie lijst met nog 'zieligere'*** BG's en NAP's van jullie in handen gekregen.... die jullie gebruiken vanaf het moment dat er oorlog is...

Het is zo makkelijk te zien hoe jullie denken...
Gedrag: zegt heeel erg veel.
En die lijst die ik heb gehad... is heeeeel erg recent... en veel ge-update sinds de laatste 2 maanden...



***zieligere (ofwel kleinere stam....) zeg ik omdat dat ook weer refereert aan jouw woorden 'the punisher' ...
Als wij al volgens jouw ziellig zijn.... dan vraag ik me af hoe het zit met het BG/NAP lijstje wat ik heb gehad...
Arme Stammen...
Maar ze zijn zelf zo dom en naief om Guards toe te staan zo met hun om te gaan...
Maar ach...
Is mijn probleem niet, maar ga vooral zo door... Des te makkelijker is het voor mij jullie te doorgronden!
 

DeletedUser3877

Guest
En nee, ik lach Guards zeker niet uit. Ik geef ze eerder een applaus voor hun moedige verzet in het noorden en westen, dat is pas klasse:cool:

moedige verzet A.K.A. het veraad aan hun moederstam omdat ze enkel nr1 willen worden op de ranglijst zonder naar hun bondgenoten, zelfs hun moederstam, te kijken?
nou, proficiat dan :)

Ants was maybe al in oorlog met Guards maar toen boekte ze geen succes, nu hebben ze eindelijk wat dorpen en gaan we gelijk het hele forum doodspammen over hoe geod we wel niet zijn :S
Guards boekte ook geen succes
 

DeletedUser5587

Guest
*Kuch* Lord Clavius *Kuch* Om maar een voorbeeld van succes van ants te geven. En op je 2de argument in de eerste alinea ga ik zelfs niet reageren.

En ik ben er niet blij mee dat guards me niet aanvalt. Dus hierbij een oproep: SPEILBERG, ALS JE ME HOORT, MOBILISEER HEEL REV K23 MAAR WANT DEN BANAAN WILT VERDEDIGEN!

Het enige wat wij momenteel aan guards verliezen zijn de dorpen van een stoppende speler. Een forumpost dat hij stopte en plotseling schoten de guards wakker. Zielig dat jullie(guards) alleen zo durven aanvallen.

Ik heb wel respect voor sommige guardsmembers die het verdienen, maar deze weten het.

moet je bij gido2003 zijn die is/was haar vv:p
 

DeletedUser

Guest
je kan zeggen wat je wilt maar ants boekt veel vooruitgang hoe klein ze ook zijn en ja niet iedereen heeft behoefte aan grotere stammen.. tis ook nogal kinderachtig dit allemaal de ene week verliest de 1 meer en de volgende week weer een ander wat meer ..
zo blijft het ook leuk (naar mijn mening) zou anders een saaie oorlog zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
inderdaad..

Ik vind het ook zeker leuk tijdsverdrijf.. en ik heb zeeen van tijd xD
Dus ik lach me rot xd
 

DeletedUser

Guest
Ik kan hier nogmaals alleen maar om lachen guys.

Zo zielig hoe jullie met zn alle 1 TBR-aanhanger proberen stil te krijgen met 1000 argumenten:p

Blijf maar lekker verder dromen dat Ants geweldig is en dat Guards de minst suc6volle stam van w2 is.....

NaTgIrl, ik ken die lijst van bg's en nap's van Guards niet maar dat zijn tenminste echte bg's die helpen, niet van de meelopertjes like Ants:p

Den Banaan, nu schreeuw je nog om Spielberg dat hij moet komen maar als Guards er eenmaal is piep je wel anders:D
 

DeletedUser5444

Guest
Ik kan hier nogmaals alleen maar om lachen guys.

Zo zielig hoe jullie met zn alle 1 TBR-aanhanger proberen stil te krijgen met 1000 argumenten:p

Blijf maar lekker verder dromen dat Ants geweldig is en dat Guards de minst suc6volle stam van w2 is.....

NaTgIrl, ik ken die lijst van bg's en nap's van Guards niet maar dat zijn tenminste echte bg's die helpen, niet van de meelopertjes like Ants:p

Den Banaan, nu schreeuw je nog om Spielberg dat hij moet komen maar als Guards er eenmaal is piep je wel anders:D



PUBER gejank, ga het spel spelen, in plaats van zo te janken, dat hoef je niet op het forum te doen
 

DeletedUser

Guest
PUBER gejank, ga het spel spelen, in plaats van zo te janken, dat hoef je niet op het forum te doen

Helemaal mee eens en begin eens bij jezelf.:p

Hij heeft al meer in dit spel bereikt dan wat jij ooit zal hebben dus.:cool:

En ik ga hier nu ook niet meer 'janken' dus aanvallende reacties zullen niet helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan