[.RB.] / -300- vs G.F

DeletedUser

Guest
begin nu niet te zeveren over dingen waar jij niets van afweet :rolleyes:

Voordat je commentaar begint te leveren kan je mss eerst eens de liggin van enkele spelers bekijken.

Abal, overload en prins carnaval liggen ook aan de rim met enkele dorpen. En als je beperkingen krijgt om mensen uit te nodigen ga je het zoeken aan de rim om daar een stam uit te bouwen. Klinkt niet onlogisch e ;)

haha leuk ze vlugten alle kanten op.. maar in de buurt van de speler mariachi worden ze ook goed afgemaakt haha lol:D
 

DeletedUser

Guest
vrij druk, maar overzichtelijk, perfect toch??

Ik heb liever van 93 spelers ondersteuning dan van 40

haha nikolaas zo krijg je spionen al komt iedereen in de stam dan moeten ze niet gaan zeuren al heeft rb zogenaamd overal spionnen.. :eek: en van 93 spelers ondersteuning krijgen krijg je toch niet en in zn stam is het vaak dat iedereen het beste voor zich ZELF wil en niet voor elkaar dus dan zal je denk ik niet zomaar veel krijgen:rolleyes: naja dat lijkt mij..
 

DeletedUser

Guest
Er past heel wat in mijn kop manuel, aangezien ik gymnasium doe

zo kom je niet over...:rolleyes: kan je niet beter gewoon je opleiding volgen en tw spelen en dit forum met rust laten.. ik heb nog niet veel opmerkingen van jou gezien die ontoppic zijn.. of nuttig zijn.. of leuk zijn.. :confused: daarom kom eens een keer met iets nuttigs of stop gewoon en ga je zelf niet de hemel in prijzen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb liever van 93 spelers ondersteuning dan van 40
1. meer mensen te ondersteunen
2. meer kans op spionnen
3. je gaat me niet wijsmaken al alle 93 leden altijd en iedereen veel troepen naar je gaat sturen, sommige hebben dan een enorme reistijd niet aangezien jullie vrij verspeid liggen
4. niet alle 93 zullen even actief, forum-lezend, behulpzaam enz.. zijn

ik kan zo nog een tijdje doorgaan hoor
 

DeletedUser

Guest
en dan natuurlijk niet te vergeten....wat voor mensen met wat voorn iq zijn het....als ze een stam joinen die zo groot is^^
 

DeletedUser

Guest
raak! you sunk my battleship ^^

achja als die stam werkelijk zo goed is als hij hier verkondingd stuur me dan maar een uitnodiging :p
 

DeletedUser3750

Guest
Nee oke, tuurlijk krijg ik geen ondersetuning van 93 mensen, dat was ook niet letterlijk bedoelt, maar van genoeg mensen wel, het is hier echt niet iedereen voor zichzelf
 

DeletedUser3750

Guest
ga je zelf niet de hemel in prijzen:eek:

Wanneer prijs ik mezelf dan in de hemel?? Door te zeggen dat ik weinig tijd heb aangezien ik een hoge opleiding volg??

Ik heb meer over D.D. gezegd dan over mezelf, dus als je had gezegd: "ga D.D. niet de hemel in prijzen", oke, maar het slaat nergens op om te schrijven dat ik mezelf de hemel in prijs
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft deze discussie nou voor een zin? Okay, D.D. is een massa stam. Dat klopt, hebben jullie allemaal gelijk in. Maar dat neemt niet weg dat D.D. echt een prettige stam is om een deel van te zijn.

Je krijgt een hoop ondersteuning van onze leden, we hebben een week geleden massaal een lid van ons ondersteund vanwege de aanhoudende aanvallen van o.a The Farmer.

The Farmer en andere zijn een hoop troepen verloren door deze gezamelijke actie. Zonder die ondersteuning mocht hij opnieuw beginnen met tw. Er gaan automatisch een hoop geruchten rond over D.D. maar dit zijn maar vaak roddels en wijken negen van de tien keer af van wat het werkelijk was. Er moet altijd wel een pispaaltje zijn om over te roddelen.
 

DeletedUser

Guest
ja tuurlijke....maar vind jet gek als alle pispaaltjes bij elkaar komen in 1 stam.....wat doe je dan? de hele stam pispaal maken :D
 

DeletedUser1665

Guest
Yep, er hoeft maar 1 in te zitten en de stam die volgt wel als pispaal ^^:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening dat er in elke stam wel leden zitten die wel eens iets fouts hebben gedaan en daarom een pispaaltje kunnen zijn. Maar dit is gewoon een beetje meelopen met wat de rest allemaal zegt..
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening dat er in elke stam wel leden zitten die wel eens iets fouts hebben gedaan en daarom een pispaaltje kunnen zijn. Maar dit is gewoon een beetje meelopen met wat de rest allemaal zegt..

meelopen? iedereen zegt gwn zen eigen mening over wat ze vinden van D.D., en als dat nu allemaal dezelfde meningen zijn moet er toch wel iets van kloppen van wat ze zeggen :)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt me ook niet horen zeggen dat er niets van klopt, nogmaals het klopt dat D.D. een massastam is. Dat is een feit, kan je niets aan veranderen behalve het leden aantal naar beneden brengen.
 

DeletedUser2666

Guest
tjah als je zo gaat redeneren....Het kan ook zijn dat een hoop mensen geen eigen mening heeft en maar braaf met de rest meelult....dan ben je wel een zielig hoopje mens maar goed ze zijn er
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening dat er in elke stam wel leden zitten die wel eens iets fouts hebben gedaan en daarom een pispaaltje kunnen zijn. Maar dit is gewoon een beetje meelopen met wat de rest allemaal zegt..

meelopen?? meelopen? kwas heir toch de 1e die het zei:')
 

DeletedUser

Guest
meelopen? iedereen zegt gwn zen eigen mening over wat ze vinden van D.D., en als dat nu allemaal dezelfde meningen zijn moet er toch wel iets van kloppen van wat ze zeggen :)


dus als iedereen hetzelfde vind is het waar?

je bent toch geen schaap

kom op man wil je die papegaai zijn?


maar dd is massa


lekker puh:p
 

DeletedUser

Guest
spion

sorry dat ik het zeg maar ik vind dat een oorlog fear moet gespeeld worden zonder spionnen en al die zever:)
 
Bovenaan