Rate!

DeletedUser34253

Guest
NoordTer

punten : 10/10 1e, spreekt voor zich
ODA : 8/10 kan beter maar word vast wel aan gewerkt :)
reputatie : 8/10 voor mij hele goede spelers.
ligging : 8/10 ligt goed , mooie uitbreiding, maar stamgenoten zitten te dichtbij naar mijn mening
stam : 9/10 goede stam, heeft zich bewezen door nog steeds te bestaan na al die tijd :p

cijfer : 8.6 :D

oda nr 2 ,maar een 8? :S
 

DeletedUser

Guest
Switch1830
Punten : 9/10, tja wat zal ik erbij vermelden:confused:
ODA : 8,5, idem (hoger dan ik, dus dan ben je goed:cool: )
Reputatie : 7/10, je zal het wel goed doen als je leider van Dico mag zijn, enige is dat ik je op het AF niet waardeer omdat je veel te lange teksten typt, heb ik de tijd niet voor om te lezen
Ligging : 9/10 als alles opgevuld kan worden, ben ik jaloers ;)
Stam : 9,5/10, een 10 is het niet zoals je zelf zegt, want er zijn nog altijd wel wat probs, maar worden wel opgelost,
 

DeletedUser27722

Guest
Switch1830
Punten : 9/10, tja wat zal ik erbij vermelden:confused:
ODA : 8,5, idem (hoger dan ik, dus dan ben je goed:cool: )
Reputatie : 7/10, je zal het wel goed doen als je leider van Dico mag zijn, enige is dat ik je op het AF niet waardeer omdat je veel te lange teksten typt, heb ik de tijd niet voor om te lezen
Ligging : 9/10 als alles opgevuld kan worden, ben ik jaloers ;)
Stam : 9,5/10, een 10 is het niet zoals je zelf zegt, want er zijn nog altijd wel wat probs, maar worden wel opgelost,

Iedere stam heeft 'probs'. Die van ons zijn allemaal wat brandjes, maar dat is in elke stam zo, wij zijn gewoon minder goed in het verbergen van die brandjes. Andere stammen hebben problemen op het vlak van inactiviteit, slecht beleid of sommigen worden gewoon hard geowned. :p (En nee, ik heb het niet -helemaal :p- over V.) Dusja, onze "probleempjes" vallen nog goed mee. :D

Dus mijn reputatie is 'maar 7' omdat ik lange teksten schrijf? Dus stel dat derya hier zou posten (na 3 dagen ban) gaf je hem ook een 7 voor diezelfde redenen? En waarom betwijfel ik dit nu? :p

Nja, iedereen is subjectief, ik vind het nog een behoorlijke score. :D
 

DeletedUser

Guest
Iedere stam heeft 'probs'. Die van ons zijn allemaal wat brandjes, maar dat is in elke stam zo, wij zijn gewoon minder goed in het verbergen van die brandjes. Andere stammen hebben problemen op het vlak van inactiviteit, slecht beleid of sommigen worden gewoon hard geowned. :p (En nee, ik heb het niet -helemaal :p- over V.) Dusja, onze "probleempjes" vallen nog goed mee. :D

Dus mijn reputatie is 'maar 7' omdat ik lange teksten schrijf? Dus stel dat derya hier zou posten (na 3 dagen ban) gaf je hem ook een 7 voor diezelfde redenen? En waarom betwijfel ik dit nu? :p

Nja, iedereen is subjectief, ik vind het nog een behoorlijke score. :D

nouja ik zou een 7 ook bij je neer zetten denk ik, maar dan om de reden dat ik nu naar jou kijk als Dico. leiding, en najah wat dat betreft denk ik dat je de goede weg in geslagen bent met dico. maar najah nog niet erg lang, wie weet kun je wat dat betreft over een tijdje wel een 8 verwachten of zelfs 9 (alhoewel ik die 9 betwijfel ivm je forum reacties soms)

en ja ik ben me volledig bewust van mijn reacties hoor, ^^:cool:
 

DeletedUser

Guest
Iedere stam heeft 'probs'. Die van ons zijn allemaal wat brandjes, maar dat is in elke stam zo, wij zijn gewoon minder goed in het verbergen van die brandjes. Andere stammen hebben problemen op het vlak van inactiviteit, slecht beleid of sommigen worden gewoon hard geowned. :p (En nee, ik heb het niet -helemaal :p- over V.) Dusja, onze "probleempjes" vallen nog goed mee. :D

Dus mijn reputatie is 'maar 7' omdat ik lange teksten schrijf? Dus stel dat derya hier zou posten (na 3 dagen ban) gaf je hem ook een 7 voor diezelfde redenen? En waarom betwijfel ik dit nu? :p

Nja, iedereen is subjectief, ik vind het nog een behoorlijke score. :D


@ Promo ; de reputatie van 7/10 werd dan nog door mij goedgemaakt, anders hadden we mss maar een 4 :p ;)

Mooie score die je ons geeft, waarvoor dank daanc.
 

DeletedUser

Guest
Iedere stam heeft 'probs'. Die van ons zijn allemaal wat brandjes, maar dat is in elke stam zo, wij zijn gewoon minder goed in het verbergen van die brandjes. Andere stammen hebben problemen op het vlak van inactiviteit, slecht beleid of sommigen worden gewoon hard geowned. :p (En nee, ik heb het niet -helemaal :p- over V.) Dusja, onze "probleempjes" vallen nog goed mee. :D

Dus mijn reputatie is 'maar 7' omdat ik lange teksten schrijf? Dus stel dat derya hier zou posten (na 3 dagen ban) gaf je hem ook een 7 voor diezelfde redenen? En waarom betwijfel ik dit nu? :p

Nja, iedereen is subjectief, ik vind het nog een behoorlijke score. :D

kijk,
die 9,5 die ik geef voor de stam, en jij zeurt over dat ik heb heb over probs, die wel gewoon opgelost worden?:eek:
je mag af en toe ook blij zijn met complimenten en niet nog meer willen,

en verder, je reputatie, tja, waarom ik je een 7 geef heb ik uitgelegd,
en als ik derya hoger zou geven, zou dat zijn omdat ik hem ingame beter ken, dus wat meer dingen over hem weet die wellicht positief kunnen zijn. dat heb je altijd he, reputatie wordt beoordeeld op wat je van de ander weet, hoe minder je weet, over hoe minder je moet oordelen, dus dan moet ik je maar confronteren op die lange posts (ze kunnen misschien wel goed zijn, maar is mij te lang om dat te gaan onderzoeken)
 

DeletedUser27722

Guest
@ Promo ; de reputatie van 7/10 werd dan nog door mij goedgemaakt, anders hadden we mss maar een 4 :p ;)

Mooie score die je ons geeft, waarvoor dank daanc.

Switch, die reputatie is persoonlijk, niet voor het account. :p

Sarcasme?

En @ Switch, als jullie alleen Axel erop hadden was Reputatie een 0,0 :)

Errr.. Thx :rolleyes:

kijk,
die 9,5 die ik geef voor de stam, en jij zeurt over dat ik heb heb over probs, die wel gewoon opgelost worden?:eek:
je mag af en toe ook blij zijn met complimenten en niet nog meer willen,

en verder, je reputatie, tja, waarom ik je een 7 geef heb ik uitgelegd,
en als ik derya hoger zou geven, zou dat zijn omdat ik hem ingame beter ken, dus wat meer dingen over hem weet die wellicht positief kunnen zijn. dat heb je altijd he, reputatie wordt beoordeeld op wat je van de ander weet, hoe minder je weet, over hoe minder je moet oordelen, dus dan moet ik je maar confronteren op die lange posts (ze kunnen misschien wel goed zijn, maar is mij te lang om dat te gaan onderzoeken)

Daar gaat het niet om, je geeft me een 7 en als reden dat ik lange post zet, dus Derya zet nog langere posts en moet dan een 6 krijgen of bij hem quoteer je op andere zaken?
Dat is toch logisch? :p

Ik ben perfectionistisch, nooit tevreden maar toch bedankt. ;)
 

DeletedUser

Guest
promo,
reputatie zijn verschillende dingen samen,
ik weet niet wat ik derya zou geven, ken hem eigenlijk niet zo erg goed.
en als ik hem hoger zou geven, dan zou ik hem ook niet veel hoger geven dan ik bij jou deed, aangezien hij ook lange lappen neerzet,
maar zoals ik al zei, het zijn meerdere dingen samen, van hem weet ik meer, dus kan ik (hopelijk) meer positieve punten noemen, dus hoger punt geven
 

DeletedUser

Guest
Speler : Wimmel
Punten : 7/10 | Top 100 in iedergeval;)
ODA : 7.5, | Mooie ODA enzo, zit wel goed.
Reputatie : 7/10 | Standaart!:cool:
Ligging : 6,5/10 | Veel gatenkaas, voor de rest wel netjes hoor.;)
Stam : 7/10 | Mooi ledenaantal, alleen slechte ODA vergeleken met rang.
Uiteindelijke puntenaantal: 35/50 = 70/100 = 7/10
 

DeletedUser

Guest
Speler : Wimmel
Punten : 7/10 | Top 100 in iedergeval;)
ODA : 7.5, | Mooie ODA enzo, zit wel goed.
Reputatie : 7/10 | Standaart!:cool:
Ligging : 6,5/10 | Veel gatenkaas, voor de rest wel netjes hoor.;)
Stam : 7/10 | Mooi ledenaantal, alleen slechte ODA vergeleken met rang.
Uiteindelijke puntenaantal: 35/50 = 70/100 = 7/10

gatenkaas,
geef ik je groot gelijk in,
maar ik weet meer van mijn buren dan jij,
dus ik weet ook dat Foru2nV intern van mij is,
en ik goed samenwerk met jeroen1337, dus slecht cluster is het opzich niet, alleen niet een mooie, maar functioneel wel:cool:
 

DeletedUser

Guest
gatenkaas,
geef ik je groot gelijk in,
maar ik weet meer van mijn buren dan jij,
dus ik weet ook dat Foru2nV intern van mij is,
en ik goed samenwerk met jeroen1337, dus slecht cluster is het opzich niet, alleen niet een mooie, maar functioneel wel:cool:

Aha, juist! Ben ook maar 2 dagen nieuw hier ;)
 
Bovenaan