rate the speler boven je.

DeletedUser60542

Guest
Vanavond start ik eens met het raten van spelers.

Uitspraak: ˈavɔnt de -woord (mannelijk) avonden Zelfst. Naamw. deel van de dag na de middag en voor de nacht, tussen ongeveer 18.00 uur en 00.00 uur

je post op 19.39 dus het was zeker al avond!
 

DeletedUser

Guest
Uitspraak: ˈavɔnt de -woord (mannelijk) avonden Zelfst. Naamw. deel van de dag na de middag en voor de nacht, tussen ongeveer 18.00 uur en 00.00 uur

je post op 19.39 dus het was zeker al avond!

Nog steeds avond hé ;).

Daarom een rate voor jou.

Punten 10/10
De nummer één van W24, vandaar de 10
ODA 9/10
Plek nummer twee op de ODA ranglijst, aardige prestatie al kan het steeds beter
ODD 8/10
10e plaats op de ranglijst, toch al tegenstand gekregen en niet een noob-nummer één
Reputatie 8.5/10
Nog geen slecht woord gehoord over je, ingame was je vriendelijk tegen ons account ;). (Al volg ik het W24 AF nog maar net)
Ligging 8/10
Mooie ligging, stam kan nog veranderen dus doe ik nog geen uitspraken over (ivm edelrichting).
Stam 8/10
Leuke, aardige stam die stabiel blijkt te zijn. We zullen zien hoe het verder loopt als de wereld vordert en de eerste echte oorlogen beginnen.
Plaatje 6/10
Het plaatje is niet super, normaal plaatje. Er kan iets mooiers van gemaakt worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Uitspraak: ˈavɔnt de -woord (mannelijk) avonden Zelfst. Naamw. deel van de dag na de middag en voor de nacht, tussen ongeveer 18.00 uur en 00.00 uur

je post op 19.39 dus het was zeker al avond!

Muggenzifter :p

Het is niet omdat het al avond is dat je niet mag zeggen vanavond. Je vraagt zelf toch ook aan iemand: wil je mijn vv doen vanavond om 19 u? Wrm zou dat niet mogen?? Als het koud is om 19 u mag ik toch wel zeggen het is koud vanavond?

Dus kortom. Je mag zeggen wat je wil, maar je redenering klopt niet eens ;):cool:
 

DeletedUser60542

Guest
Nog steeds avond hé ;).

Daarom een rate voor jou.

Punten 10/10
De nummer één van W24, vandaar de 10
ODA 9/10
Plek nummer twee op de ODA ranglijst, aardige prestatie al kan het steeds beter
ODD 8/10
10e plaats op de ranglijst, toch al tegenstand gekregen en niet een noob-nummer één
Reputatie 8.5/10
Nog geen slecht woord gehoord over je, ingame was je vriendelijk tegen ons account ;). (Al volg ik het W24 AF nog maar net)
Ligging 8/10
Mooie ligging, stam kan nog veranderen dus doe ik nog geen uitspraken over (ivm edelrichting).
Stam 8/10
Leuke, aardige stam die stabiel blijkt te zijn. We zullen zien hoe het verder loopt als de wereld vordert en de eerste echte oorlogen beginnen.
Plaatje 6/10
Het plaatje is niet super, normaal plaatje. Er kan iets mooiers van gemaakt worden!

Held!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Tevreden met de rate?

Moet eerst wat meer de wereld in het oog houden alvorens ik andere spelers 'goed' kan raten.
Momenteel enkel gefocust op mijn accountje :).
 

DeletedUser

Guest
Vooruit omdat ik in de mood ben :cool:

stam 6.8/10
---------------
naam 8,5/10
punten 8,5/10
Od 7/10
ODA 7,5/10
ODD -/10
ligging 8/10

Je had een 10tje op ligging als dat dat pro'tje niet rechtsboven in het hoekje van je 20x20 lag :$

Thanks voor de rating.
Stam begrijp ik, gewoon een stam opgericht met twee andere spelers die ervaring hebben en wachten tot er eindelijk eens een aanbieding komt die écht de moeite is ;).
Dat kleine spelertje van Tastic? :D
 
Bovenaan