Rate the Player

Reactiescore
59
Leuke initiatieven om het hier wat actiever te krijgen.:)

Staceroo

Punten: Speler is vrij laat gestart op casual 10 (21-jan-2021).Een ruime 381.000 punten ttv rating. Belangrijker vind ik eigenlijk het dorpenaantal en de groei die het de laatste30 dagen heeft meegemaakt. Is van 32 dorpen naar 50 dorpen gegaan in de laatste 30 dagen. Prima stijging van 18 dorpen wat icm de late start en ligging gewoon erg prima is. 8,5/10.

ODA: Zegt naar mijn idee niet zo veel. Kwa OD algemeen zit de speler wat magertjes voor zijn puntenaantal. Neemt niet weg dat hij in zn main gewoon volle dorpen kan hebben en er in een vingerknip veel met de OD kan gebeuren. Wat hoger gerated omdat ik dit punt wat minder boeiend vind. 6/10.

Reputatie: Speler ken ik persoonlijk niet. Merk wel de laatste weken een (voor mij) positieve aanwezigheid op het AF. Speler moet wel opletten Final24 niet te veel als voorbeeld te nemen. Reputatie (voor wat ik nu weet) 7/10.

Ligging: Is erg prima, zeker sinds zijn overstap naar CoP. Degelijk main halverwege en een uitzicht op een redelijk brede rim voor de accountgrootte. 8/10.

Stam: CoP rate is lastig. Veel van de stam gezien en meegemaakt (terwijl het eigenlijke echte werk nog moet beginnen). Leuke gesprekken met de één en lachwekkende aanvalsresultaten tegen de ander. CoP moet niet onderschat worden. Niet voor niets zijn ze sterk gevestigd op de tweede plaats en gaan ze voor wereldwinst. Met de combinatie van dingen die ik gezien heb kan ik hier nu niet meer voor geven dan 5,5/10.

8,5+6+7+8+ 5,5 = 35/5 = 7
 
Reactiescore
41
@Drogyn

Punten: Staat momenteel stevig op de 8ste plaats met 1.200.000 punten. Ondanks een week na de opening van Casual 10 pas te beginnen kwam Drogyn zeer sterk naar voor omwille van activiteit en zeker ook skill, dagen / weken na elkaar de beste farmer op deze wereld. Daarbij ook nog eens een mooie groei de laatste tijd (67 dorpen in de laatste maand). 9/10

ODA
: Met een 5de plaats op de huidige ranglijst kunnen we wel stellen dat ze geen schrik hebben om troepen op pad te sturen (voor eigen gebruik of in het belang van de stam). Ook met de versnelling die TW heeft aangekondigd op casual 10 verwacht ik dat deze score netjes omhoog zal blijven klimmen. 8/10

Reputatie
: Hier kan ik helaas geen antwoord op geven, zelf pas terug begonnen met TW sinds november na een jarenlange break. Als we even door de historiek kijken zien we dat Drogyn al aan een heel aantal werelden heeft deelgenomen. Verder hebben we een kleine conversatie gehad over TW en laat Drogyn ook altijd duidelijk zijn mening doorschijnen op het AF. 7.5/10

Ligging
: Begonnen in de core, omringd door stamgenoten, naderhand mooi uitgeweken naar de rim. Hier een mooi stuk weten te bemachtigen, aangrenzend met twee stamgenoten. Zodra de restricties beginnen weg te vallen ligt Drogyn redelijk safe terwijl er actie genoeg zal zijn met een aantal TBR leden, lijken me zeker mooie vooruitzichten te zijn. 8.5/10

Stam
: Crew! staat momenteel met een redelijk grote marge op de eerste plaats. Een heel deel spelers binnen Crew! hebben al een aantal wereldwinsten op zak en zijn zeker veteranen op Casual werelden. Met 6 Crew!-leden in de top 10 spelersranglijst kunnen we wel stellen dat ze er zeer mooi voorstaan. Er heerst een aangename spanning tussen Crew! en CoP wat het zeker eens zo interessant maakt. Momenteel zeker 'The tribe to beat' 8/10

9+8+7.5+8.5+8 = 41
41/5 = 8.2
 
Reactiescore
157
@Time Flow

Of wel Team Whisky (niet whiskey want dan worden ze giftig)

-Punten
Punten spreken niet zo heel veel maar de grote hoeveelheid dorpen zeker wel! Heeft een mooie plek op de ranglijst te pakken en deze zullen ze ook met man en macht behouden.
9/10

-ODA

Ze hebben nog niet zo heel veel laten zien, op het gigantisch stacken van alle dorpen na dan. We mogen dan ook wel de conclusie trekken als er ergens deff nodig is dat er per dirct stacks lopen vanuit dit account :)
8/10

-Reputatie

Geen flauw idee wat ik hier moet zeggen. In mijn ogen zijn het toffe gasten die een leuk potje tw willen spelen. De reputatie de zie gaan creëren zal in iedergeval positief zijn!
7/10

-Ligging

Oef.... wil dit liever niet zeggen maar man, o man wat ben ik jaloers.... het perfecte cluster. Mooie phalanx gelegd met voldoende safe. Enige waar ze nog naar moeten zoeken is aansluiting met crew om het cluster compleet te maken. De kleine spelers in hun cluster zullen vrij snel verdwijnen als het eenmaal zo ver is.
10/10

-Stam

Ik ga niet mijn eigen stam op een podium zetten en met schitterende woorden beschrijven hoe geweldig wij zijn. Enige wat ik kan concluderen dat er 2 prachtige top stammen zijn die er een leuke eindstrijd van gaan maken.
-/-

34/40 = 8,5
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
15
@.The Unwanted Men.

-Punten
Speler is na ongeveer een maand gestart op Casual 10 en heeft ondertussen toch de 18e plaats weten te bemachtigen met ruim 830k aan punten, helemaal niet slecht! Gisteren de grens van 100 dorpen gepasseerd, dat is ook wel een vermelding waard.
9/10

-ODA

Eigenlijk geen idee wat hier te zeggen. De rang voor OD ligt wat lager dan de rang voor puntenaantal. Wat opvalt is dat de aanvalspunten ruim het dubbele zijn van de verdedigingspunten.
7/10

-Reputatie

Ondanks dat deze speler mijn bb's wegkaapt lijkt het me toch een prima kerel. Bereid om dingen uit te leggen en een gesprek aan te gaan. Verder leuk aanwezig op het AF en Discord.
8/10

-Ligging

Duidelijk verdeelt over 2 clusters waarvan het zuidelijke en grootste cluster naast concurrent Crew! ligt. Later uitgeweken naar de rim om een westelijk cluster te beginnen en zo mee te groeien met de rim. Dit cluster had veel potentie kunnen bieden als de range niet sneller aangepast zou worden en er veel bb's bij zouden komen. Desondanks sluit het cluster prachtig aan op de rest van de stam.
7.5/10

-Stam

Tsja, cijfers liegen niet, CoP op nr. 2 met een duidelijk doel om op 1 te komen. Niet veel ervaringen met de stam maar de spelers die ik spreek zijn vriendelijk. Ondanks dat blijft het wel de stam die de beste stam insluit (dan hebben we het uiteraard over Circle), en dat wordt natuurlijk niet gewaardeerd.
7/10

38.5/5= 7.7
 
Reactiescore
273
-Punten
Met 223k punten is dit een van de kleinere spelers. De groeiranklijst zet hem op rank 75 met een in-game rank van 78. Klein pluspuntje, dat betekend dat je nog iets zal stijgen in rank. Het aantal punten wordt natuurlijk enorm beperkt door de ligging. Maar dit neemt niet weg van het feit dat het account al sinds 22 decop de casual is en ondanks de relatieve vroege start, zoweinig punten heeft weten te behalen. Dit laat veel inactiviteit zien, en daarom geef ik het een 3/10

-OD(A)

Als ondersteuner doet hij het beter dan als aanvallende partij. Dit heeft natuurlijk grotendeels te maken met zijn onmogelijke ligging en buren die hem nauwelijks kansen geven om zijn troepen goed te gebruiken. Maar voor zover ik van andere heb gehoord, lijkt deze speler ook niet heel actief aan te vallen.
Verder zijn de ODA en ODD ranken hoger dan zijn puntenrank, dus dat is ook niet geweldig.
Ik kan er dan ook niet anders over zeggen dat er geen positief bericht is, dus het cijfer zal ook niet positief zijn. 5/10

-Reputatie

Ondanks een slechte positie in de wereld, blijft deze speler wel positief in zijn omgang met anderen. Je kunt een prima gesprek met hem voeren en hij neemt het allemaal ook niet te serieus. Wat dat betreft een prima speler, ook al kan ik qua prestaties en kwaliteit niet al te veel over hem zeggen.
Ik geef hem dan een 8/10

-Ligging

Hoef er niet veel over te zeggen. Een cluster van niks en een toekomstperspectief van niks. Misschien dat het nog iets slechter kan, maar niet al te veel. 2/10

-Stam

Een doorn in het oog voor bepaalde grotere spelers. De verhalen die ik hoor over hoe het er intern aan toe gaat is niet al te positief. Mensen willen niet vechten of weigeren gewoon bepaalde hulp(middelen) te accepteren/gebruiken. Lekken in de stam zijn ook aanwezig en anders dan BB dorpen stacken doen ze niet echt veel. Deels omdat ze weinig weerstand kunnen bieden tegen de giganten die daar aanwezig zijn, maar blijkbaar ook deels vanwege de laksheid van sommige spelers.
Vanwege een slecht toekomstperspectief, weinig groeimogelijkheden en slechte stamspelers krijgt de stam dan een 3/10

3 5 8 2 3 maakt 21/50 punten. Een gemiddelde (afgeronde) score van 4/10
 
Reactiescore
15
-Punten
Met 223k punten is dit een van de kleinere spelers. De groeiranklijst zet hem op rank 75 met een in-game rank van 78. Klein pluspuntje, dat betekend dat je nog iets zal stijgen in rank. Het aantal punten wordt natuurlijk enorm beperkt door de ligging. Maar dit neemt niet weg van het feit dat het account al sinds 22 decop de casual is en ondanks de relatieve vroege start, zoweinig punten heeft weten te behalen. Dit laat veel inactiviteit zien, en daarom geef ik het een 3/10

-OD(A)

Als ondersteuner doet hij het beter dan als aanvallende partij. Dit heeft natuurlijk grotendeels te maken met zijn onmogelijke ligging en buren die hem nauwelijks kansen geven om zijn troepen goed te gebruiken. Maar voor zover ik van andere heb gehoord, lijkt deze speler ook niet heel actief aan te vallen.
Verder zijn de ODA en ODD ranken hoger dan zijn puntenrank, dus dat is ook niet geweldig.
Ik kan er dan ook niet anders over zeggen dat er geen positief bericht is, dus het cijfer zal ook niet positief zijn. 5/10

-Reputatie

Ondanks een slechte positie in de wereld, blijft deze speler wel positief in zijn omgang met anderen. Je kunt een prima gesprek met hem voeren en hij neemt het allemaal ook niet te serieus. Wat dat betreft een prima speler, ook al kan ik qua prestaties en kwaliteit niet al te veel over hem zeggen.
Ik geef hem dan een 8/10

-Ligging

Hoef er niet veel over te zeggen. Een cluster van niks en een toekomstperspectief van niks. Misschien dat het nog iets slechter kan, maar niet al te veel. 2/10

-Stam

Een doorn in het oog voor bepaalde grotere spelers. De verhalen die ik hoor over hoe het er intern aan toe gaat is niet al te positief. Mensen willen niet vechten of weigeren gewoon bepaalde hulp(middelen) te accepteren/gebruiken. Lekken in de stam zijn ook aanwezig en anders dan BB dorpen stacken doen ze niet echt veel. Deels omdat ze weinig weerstand kunnen bieden tegen de giganten die daar aanwezig zijn, maar blijkbaar ook deels vanwege de laksheid van sommige spelers.
Vanwege een slecht toekomstperspectief, weinig groeimogelijkheden en slechte stamspelers krijgt de stam dan een 3/10

3 5 8 2 3 maakt 21/50 punten. Een gemiddelde (afgeronde) score van 4/10

Even for the record; niet afgerond 4.2, dat klinkt iets positiever
 
Reactiescore
323
Nou, zal ik dan @Final 24 maar eens gaan reeten?

-Punten
Met 1.325.717 punten op het moment van schrijven doet Erwin het uitstekend. Met 181 dorpen zit er ook nog wat rek in, betekent dus dat er nog veel dorpen uitgebouwd kunnen worden, wat voor dit punt op deze casual wereld prima is. Met dit puntenaantal bezet Final 24 op dit moment de 10e plaats, dus ook uitstekend. Voor punten krijgt Final 24 een 9

-ODA

Het aantal verslagen tegenstanders is op dit moment van deze casual nog enigszins irrelevant, maar je kan er wel een aantal dingen uit afleiden. Een hoog ODA staat voor roekeloos omgaan met je clears en veel tegenstand in je rim. Een laag ODA betekent dat je relatief makkelijk je bbtjes binnen kan harken. Final 24 bezet op dit moment rang 24 met een totaal van bijna 2 miljoen verslagen eenheden. Dit is prima, niet teveel, ook niet weinig, dus hiervoor krijgt Final 24 een 8.

-Reputatie

Erwin is alom aanwezig in de discordchats. Daar is hij altijd wel redelijk uitgesproken, over zijn mislukte stammen die hij altijd Rain noemt, en ook vaak als moraalridder vanwege een of andere zogenaamde clusterfuck. Terwijl hij op casual 8 de oprichter was van een stammetje dat ook niet altijd fair spel speelde, dus misschien is Erwin wel enigszins hypocriet. Voor de rest staat Erwin ook niet bekend als een doorzetter. Op casual 8 was hij redelijk snel weg, op casual 3 speelde hij wat langer maar het acc heeft daar ook redelijk lang onder vv van de stam gestaan of het werd beheerd door een co-speler.
Maar ik ken Erwin natuurlijk wat langer dan vandaag, en ik ken hem niet alleen als tegenstander, maar ook als stamgenoot. En dan moet ik bekennen dat Erwin óók een fijne stamgenoot kan zijn (mits hij actief is). Brengt altijd leven in de brouwerij in de chat en zet zich goed in voor de stam, neemt ook verantwoordelijkheid als het moet. Al met al geef ik een 7 voor de reputatie.

-Ligging
Over de ligging van het acc Final 24 kan ik kort zijn. Acc heeft een coreclustertje, daarna een succesvolle jump naar de rim gemaakt. Heeft nog steeds een brede rim waar snel de bbs gepakt worden. Daarnaast heeft het acc een potentiëel leuk frontje met liquid en Nmbrs, maar het is niet over de volledige breedte van het rimcluster. De ligging is dus gewoon goed, biedt uitdaging met het front, maar heeft ook genoeg safezone zodat er uiteindelijk niet teveel stamdef nodig is. Een 8.

-Stam

CoP is de een na beste stam op deze wereld. Ze hebben een relatief goed stamcluster met een aantal leuke accountjes waar volgens mij wel prettige spelers op zitten. Daarnaast zijn er nog wat inactieve accjes die niks toevoegen, er zijn er al een aantal weggevallen. Minpuntje is dat er toch wat onenigheden zijn in de stam wat resulteerde in de leave en het op barbaar gaan van Laagland. Ik vind het toch wel bijzonder dat er in deze fase van de wereld al zulke ruzies ontstaan, dus blijkbaar hebben ze het intern nog niet volledig op orde. Ook worden er soms nog wat gekke beslissingen genomen met jumps, dorpen edelen en clears gooien :D . Daarom geef ik nu een 6 voor de stam.

Al met al kan Erwin tevreden zijn met zijn huidige positie op de wereld. Het biedt zeker perspectief voor een hoop spelplezier en ik ben benieuwd hoe het account er straks voorstaat als de wereld een beetje los begint de komen! Het gemiddelde cijfer voor Final 24 is een (9+8+7+8+6/5 =) 7,6, dus goed bezig!

Next rate: St. Jimmy :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
242
@St. Jimmy

-Punten
Met 673.008 punten doet St. Jimmy het redelijk, de top 25 is bijna binnen bereik en wellicht dat hij hier zich binnenkort naar binnen wurmt. In totaal 89 dorpen en er is nog wat uitbouw werk aan de winkel dus dit zal nog wel wat oplopen. Overall decent, denk een 6.5? Maar denk dat dit nog wel op kan lopen :)

-ODA
Qua het aantal verslagen tegenstander zit hij op 1.513.799,en schommelt hier rond de 60e plek qua off, def en os. Niet erg veel, maar ook niet niks. Not sure of dat nou een goed iets is of minder dus sta hier neutraal in. Overall ook hier een 6.5

-Reputatie

Redelijk vaak te vinden op de discord chats, en over algemeen een OK gozer. Weet niet heel veel van hem behalve dat hij wel eens de neiging heeft om uit te slapen. Niet ideaal natuurlijk maar ach wat maken die dorpjes uit.;)
Qua reputatie krijgt St. Jimmy van mij een 7

-Ligging

Ligging vind ik eigenlijk best wel mooi, een kleine core cluster en een mooi rim clustertje, zeker aangezien hij niet constant volle bak heeft gespeeld is dit lang niet slecht, goeie aansluiting op de rim en weinig kleinere spelers die in zijn stuk vertoeven. Ligt tegen TBR aan een paar stammies. Ligging krijgt van mij een 8.

-Stam
Crew staat er goed voor, met een sterk en ervaren team. Hebben al meerdere casualwins binnen gesleept. Maar zitten toch wel wat haantjes in. Over het algemeen valt niet te ontkennen dat het een goeie stam is die er sterk voor staat. Daarom krijg de stam van mij een 8


Denk dat Jimmy redelijk tevreden kan zijn met z huidige positie al had er wellicht meer in gezeten. Gemiddeld krijg hij van mij een 7.2 en afgerond is dat een mooie 7 Overall prima werk dus!

Next rate: Xbraun
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan