rate the player

DeletedUser

Guest
Zal mijn mening eens wat meer onderbouwen:
-Cheshire, begon slecht, toen kreeg het VV, ging het goed, nu doet careless vaak vv snachts en scout heel het front.
-Peter, ging mis zonder vv, staat nu onder vv en doet het lekker.
-Taz kreeg mass, (bijna) hele dag heeft er een VV opgezeten als ik m'n stamgenoten moet geloven.

Dit waren bij de massa's, wanneer het erop aan kwam.
En Peter/Ches waren echt niet in de hele examenperiode :)

- Chesire deed het goed, alleen kon hij ivm werk toen niet de hele dag online zijn wat wel nodig was aan tagwerk, schuiven etc.
- Peter weet ik niet precies maar hij was niet slim in het def werk, en daarna is hij idd gemassa't. Daarna vond hij het spel niet meer zo leuk en ging hij onder VV
- Taz was op vakantie ;).
 

DeletedUser59641

Guest
Tuurlijk, je moet geen 24uur spelen en VV is goed voor afwisseling, maar lees wel even hoe ik het er neer zet.
 

DeletedUser57683

Guest
- Chesire deed het goed, alleen kon hij ivm werk toen niet de hele dag online zijn wat wel nodig was aan tagwerk, schuiven etc.
- Peter weet ik niet precies maar hij was niet slim in het def werk, en daarna is hij idd gemassa't. Daarna vond hij het spel niet meer zo leuk en ging hij onder VV
- Taz was op vakantie ;).

Ches was onze faal, de defwall stond niet snel genoeg op poten waardoor er dus effectief een 24/7 bezetting moest zijn, dat lukt 1 speler niet alleen, dus VV ;)
Peter was te eigenwijs om te luisteren, VV was dus ook pas na het stoppen van desbetreffende speler(s) overgedragen ;)
De VV-er van Taz logt alleen in voor de PM's :p

en @ Quetiuss
het is dan maar hoe je het ziet he ;)
Drunk heeft iig wel aangegeven niet te beroerd te zijn om te VV-en, zoals je in andere stammen wel ziet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ches was onze faal, de defwall stond niet snel genoeg op poten waardoor er dus effectief een 24/7 bezetting moest zijn, dat lukt 1 speler niet alleen, dus VV ;)
Peter was te eigenwijs om te luisteren, VV was dus ook pas na het stoppen van desbetreffende speler(s) overgedragen ;)
De VV-er van Taz logt alleen in voor de PM's :p


en @ Quetiuss
het is dan maar hoe je het ziet he ;)
Drunk heeft iig wel aangegeven niet te beroerd te zijn om te VV-en, zoals je in andere stammen wel ziet ;)

:eek: Really, dit precies heeft F. enkele dagen gelden al gezegd. En effectief, ga je nu ook zin iedere in het woord 'effectief' gebruiken, like F...

Kontelikkertje :cool:
 

DeletedUser57683

Guest
:eek: Really, dit precies heeft F. enkele dagen gelden al gezegd. En effectief, ga je nu ook zin iedere in het woord 'effectief' gebruiken, like F...

Kontelikkertje :cool:

misschien heb ik wel gewoon crtl + V gebruikt :cool:
Of staan op het Drunk Forum standaard excuses die we moeten posten :eek:
Maar dat jij nog tijd voor het AF hebt, moeten jullie niet hoognodig een volgende leidinggevende van het account gooien?
 

DeletedUser

Guest
misschien heb ik wel gewoon crtl + V gebruikt :cool:
Of staan op het Drunk Forum standaard excuses die we moeten posten :eek:
Maar dat jij nog tijd voor het AF hebt, moeten jullie niet hoognodig een volgende leidinggevende van het account gooien?

neen, ik miss effectief btw :eek:
 

DeletedUser8655

Guest
Zal mijn mening eens wat meer onderbouwen:
-Cheshire, begon slecht, toen kreeg het VV, ging het goed, nu doet careless vaak vv snachts en scout heel het front.
-Peter, ging mis zonder vv, staat nu onder vv en doet het lekker.
-Taz kreeg mass, (bijna) hele dag heeft er een VV opgezeten als ik m'n stamgenoten moet geloven.

Dit waren bij de massa's, wanneer het erop aan kwam.
En Peter/Ches waren echt niet in de hele examenperiode :)

Niet heel het front :rolleyes:
 
Bovenaan