Rate de speler

Reactiescore
9
rate de speler voor Maffy die ne kleine bitch is van V, zoals ik al lang had verwacht.

Stuurt nu stiekem treintjes naar aanliggende dorpjes nadat V is begonnen tegen H, watjes joh :)

rating: 0/10 laf gedrag, durft niet eerlijk te zeggen dat ze tegen mij is :)



darkheerser 22.11.22 11:22
Hey maffy!

wat zijn jouw plannen nu eigenlijk? Wasbeer is wel ne chille en kank het mee vinden. ben je actief zoekend naar een stam of fusie of...? :)

gr,
Owen

maffy1985 22.11.22 13:02
Er zijn gesprekken gaande voor fusie.
Ie dat afloopt is nog even te bezien

darkheerser 22.11.22 13:08
Ah echt! Met wie ^^ ene van H dan neemk aan :eek:

maffy1985 22.11.22 13:38
Dat kan ik in dit stadium nog niet zegfen

darkheerser 22.11.22 14:12
mysterieus... ten goede voor mij :p ?

maffy1985 22.11.22 17:43
Ten goede voor jouw?

darkheerser 22.11.22 18:04
Ahja ben je mijn vijand of niet

maffy1985 22.11.22 18:39
Vijand nog wel...

Weet niet wie je vijanden zijn maar ben geen vriend van V ofzo

darkheerser 22.11.22 19:32
je weet nooit he :D

Kmoet weten wie mijn buren zijn, dus kan je wa meer info geven dan ;) ?

maffy1985 22.11.22 22:44
Dat klopt je weet nooit wie je buurvrouw is.

Helaas is info geven aan wild vreemde in dit spel nooit zo slim toch.

Maar je mag [player]killerjorg[/player] uit je stam benaderen of ik te vertrouwen ben als je dat wilt.

darkheerser 22.11.22 23:19
verschil is dat ik geen wildvreemde ben, ik ben stamgenoot van je goeie vriendjes uit MA. Dus indien je niet wil zeggen met wie je zogezegd fuseert, dan mag ik ervan uitgaan dat je vijand bent?

maffy1985 22.11.22 23:25
Je mag van mij part daar er van uit gaan.
Denk dat het ons beide een hoop troepen en ellende bespaart als je me voor nu gelooft.

Die troepen kunnen we later denk ik nog wel eens nodig hebben tegen kouch.

Zeker als jij net als ik vermoedelijk weet dat [player]killerjorg[/player] vandaag aardig wat deff kwijt is geraakt tegen hem.

Misschien dat dit soort info je een beetje kan overtuigen dat ik te vertrouwen ben.

Anders is ik jullie vijand was had ik [player]killerjorg[/player] vandaag in ze rug kunnen aanvallen.

Ik heb denk ik vandaag genoeg rapportjes gezien via PM.

Gr je buurvrouw
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
9
trek je conclusies he, maar deze speler verliest ineens 3 dorpen aan kouch? En valt dan haar zogezegde mogelijke bondgenoten aan en dan niet enkel mij maar ook nog eens robby? Kbedoel tis niet dat ze iets kan pakken, maar het is duidelijk een troependump om kouch straks nog wat dorpen te geven :) Kom er dan tenminste voor uit he.
 
Reactiescore
1.478
--------------------------------------------------------------------------Oude eigenaar--------------Nieuwe eigenaar
1669718051758.png
1669718059657.png
Het is wel duidelijk met wie kouch samenwerkt en het is niet Maffy. Als je toch zo graag wil samenwerken ga dan lekker in dezelfde stam zitten. Dit is imo boosten.
 

Bijlagen

  • 1669717795573.png
    1669717795573.png
    21,3 KB · Weergaven: 19
Reactiescore
725
RIP Maffy voor de valse beschuldigingen...
 
Reactiescore
9
Dit is de stijl van V :)
Nice to know, alsk nu verlies weetk dat het gewoon komt omdat deze zwakkeling kouchouv niet een gevecht durft aan te gaan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
idd zwakkeling kouchov

lennart kan echt niet tribalwarsen dat weet iedereen!!!
 
Reactiescore
510
Damn je zou je tegenstanders maar zo snel wegbashen dat het internen lijkt
 
Reactiescore
1.478
trek je conclusies he, maar deze speler verliest ineens 3 dorpen aan kouch? En valt dan haar zogezegde mogelijke bondgenoten aan en dan niet enkel mij maar ook nog eens robby? Kbedoel tis niet dat ze iets kan pakken, maar het is duidelijk een troependump om kouch straks nog wat dorpen te geven :) Kom er dan tenminste voor uit he.
Knap dat je gaat zeuren om een intern die nog niet heeft plaatsgevonden...
 
Reactiescore
510
Ben benieuwd wanneer ik hem mag internen
 
Bovenaan