Rate de speler.

Reactiescore
216
Goeiemiddag W77'ers of VF'ers,

Gezien nieuwe wereld, misschien even een leuk idé om de spelers te gaan beoordelen.
Beoordeling mag gemaakt worden uit volgende stappen.
- Stab verleden?
- Vorige wereld / speelwijze.
- Interner of niet?

Ga erop los, maar wel op een leuke manier elkaar beoordelen & niet lopen 'ouwe hoeren' & 'klagen'.
Thanks,
Greeeeeeeets,

Spectral Gengar | Liam
 
Reactiescore
489
Volgens mij nog veel te vroeg, heel veel PP farmers staan nu ook aan de top.

Binnen een week (of 2) zeker wel een leuk topic :)
 
Reactiescore
2.064
Rate theo walcott. Plz
 
Reactiescore
757
Leuk topic, Liam! Topic blijft open staan en over enkele weken komen de posts hier wel vanzelf :smile:
 
Reactiescore
1.918
Meister is een heel groot account dat zonder twijfel deze wereld zal domineren. Als je daarnaast nog eens gedetailleerder gaat kijken, zie je ook dat deze speler in een stam zit met een gigantisch wereldwinst-potentieel. De farms zijn strak, de ligging is enorm gunstig en het team staat stijf van de espresso-redbull mix. Kortom; Meister is een account dat we niet in de gaten gaan moeten houden want we weten nu al dat de weg naar rang 1 voor dit team een wandeling in het park van Brugge is.



rate The_Wolfpack alsjeblieft
 
Reactiescore
903
Volgens mij nog veel te vroeg, heel veel PP farmers staan nu ook aan de top.

Binnen een week (of 2) zeker wel een leuk topic :)

Soww dat is lang geleden, hoe is het met jou dan?
 
Reactiescore
903
Loool w44? Ben je naam wel vergeten, je was wel me favo chatpartner!!!

Goed goed, met jou?
Voeg me toe op discord: Tasmaniandevil (naam staat in handtekening)
 
Reactiescore
447
Meister is een heel groot account dat zonder twijfel deze wereld zal domineren. Als je daarnaast nog eens gedetailleerder gaat kijken, zie je ook dat deze speler in een stam zit met een gigantisch wereldwinst-potentieel. De farms zijn strak, de ligging is enorm gunstig en het team staat stijf van de espresso-redbull mix. Kortom; Meister is een account dat we niet in de gaten gaan moeten houden want we weten nu al dat de weg naar rang 1 voor dit team een wandeling in het park van Brugge is.

.

rate The_Wolfpack alsjeblieft

Bedankt,


@The Wolfpack : Ik heb enkel goede verhalen over deze man geleerd, heel ervaren kerel. Leerde zen stammies op 76 hoe je moet snipen met edels. Dankzij hem weten we ook dat je 318k verkenners nodig hebt om een clear te blocken. Met zen eindeloze wijsheid en weetjes weet hij zen onervaren stamgenoten te inspireren. Verwacht veel van dit account, bezit atm een mooie top 200 positie maar verwacht nog veel van hem.

Graag zou ik de vuile stabbers van @Do Not Eat Yellow Snow gerate zien omdat ze geen stammen wouden fuseren op deze wereld
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Rate theo walcott. Plz

Matige speler zonder overzicht. Op belangrijke momenten geeft hij nooit thuis en hij mist als het erop aankomt. Enige wat hij kan is hard rennen.

Blij dat hij nu bij Southampton speelt ipv Arsenal.
 
Reactiescore
903
Matige speler zonder overzicht. Op belangrijke momenten geeft hij nooit thuis en hij mist als het erop aankomt. Enige wat hij kan is hard rennen.

Blij dat hij nu bij Southampton speelt ipv Arsenal.

Jij bent ook maar een MB of DU hoor :p
 
Reactiescore
903
Zullen we hier ook maar is een begin maken, diegene die wilt mag ons wel raten; Tasmaniandevil
 
Reactiescore
903
Bovenaan