- Reactiescore
- 1.359
Miste nog op dit lekkere actieve forum.
Iedereen weet wel hoe dit werkt, je reet iemand en de volgende reet jou of diegene die je benoemt.
Op basis van de volgende punten word dit gedaan:
Ik zal starten, en aangezien ik niet kon kiezen heb ik met een rng rang 19 gepakt: ShadowVoice
En het is niet alsof die aan het sparen is voor een massa?
7 is een nette score imo.
Maar daar heb je MB's voor I guess.
ODD is ook bedroevend laag voor die ligging, maar hey, dat kun je zelf niet bepalen
ODS daar in tegen is ook weer een nette score met rang 28
Valt vrij slim aan en gebruikt goed MB's. Ondersteunt stamgenoten waar nodig, 9
De ligging daarentegen vind ik minder, lijkt op de ligging van een core stam, terwijl ze vrij dicht bij de rim liggen. Helaas word de meeste rim ze op bijna alle plekken ontnomen door andere stammen met ook prima uitziende accounts, snel safe maken zit er niet in en de "makkelijkste weg" lijkt mij de core in. 6
Het potentieel voor een leuk cluster is er wel, maar de uitvoering gaat nog op zich moeten laten wachten. 4
7+9+6+4 = 6.5
Ook deze is weer met een rng:
Rate lz89z1
Iedereen weet wel hoe dit werkt, je reet iemand en de volgende reet jou of diegene die je benoemt.
Op basis van de volgende punten word dit gedaan:
- Punten
- OD
- Stam
- Ligging
- Reputatie
Ik zal starten, en aangezien ik niet kon kiezen heb ik met een rng rang 19 gepakt: ShadowVoice
- Punten
En het is niet alsof die aan het sparen is voor een massa?

7 is een nette score imo.
- OD
Maar daar heb je MB's voor I guess.

ODD is ook bedroevend laag voor die ligging, maar hey, dat kun je zelf niet bepalen

ODS daar in tegen is ook weer een nette score met rang 28

Valt vrij slim aan en gebruikt goed MB's. Ondersteunt stamgenoten waar nodig, 9
- Stam
De ligging daarentegen vind ik minder, lijkt op de ligging van een core stam, terwijl ze vrij dicht bij de rim liggen. Helaas word de meeste rim ze op bijna alle plekken ontnomen door andere stammen met ook prima uitziende accounts, snel safe maken zit er niet in en de "makkelijkste weg" lijkt mij de core in. 6

- Ligging
Het potentieel voor een leuk cluster is er wel, maar de uitvoering gaat nog op zich moeten laten wachten. 4

- Reputatie
7+9+6+4 = 6.5
Ook deze is weer met een rng:
Rate lz89z1