Rate de speler

DeletedUser70435

Guest
Je-maintiendrai
Rate de speler

115677_large


Punten
Momenteel heeft deze speler 100k punten en staat daarmee op rang 330. Begonnen in april, met een vrij trage start. Het startdorp was dan ook wel maar 1.200 punten. Alleen maar barbarendorpen overgenomen, nog geen 10k dorpen geplunderd, lage farmscore. Dit komt waarschijnlijk ook wel door de late start waarbij dus nog maar weinig bb's waren. Laatste tijd wel een redelijk steady groei, is te zien wat er van gaat komen.

6/10, late start maar wel echt een laag puntenaantal.

OD

8PHfAaz.png


Geen bizar hoge scores, maar die had ik ook niet verwacht bij het puntenaantal. Opvallend is wel de score op de ODD ranglijst. Waarop deze score behaalt is, is me een raadsel. Wellicht bij dit dorp behaald?
RSIXZyk.png


7/10, geen rare cijfers voor dit puntenaantal. Veel ODA kan er ook niet behaald worden met het edelen van kleine bb'tjes.

Stam
aBWGqkZ.png


Ik ken hier werkelijk helemaal niemand van, en kan er dan ook weinig over zeggen. Bonuspunt voor rang 1 in de stam.

6/10

Ligging
nlp6

Mooie rim ligging, een ligging met potentie als je het mij vraagt. Stamcluster ziet er ook niet bijster slecht uit, paar uitschieters in het noorden wel.

8/10, mooie rim ligging met potentie!

Reputatie
Ik ken de speler niet, maar je bent op het AF aanwezig! +1

7/10



Volgende rate: Virtues of my Supremacy​
 

DeletedUser79332

Guest
Bedankt voor de rate!
Indd klein gestart. Zonder pakketjes vlaggen etc. Klopt wel wat je zegt qua trage start. Ben het nu wat fanatieker gaan spelen:)

Zal van het weekend eens kijken naar een nieuwe rate, mocht niemand dit eerder gedaan hebben.
 

DeletedUser79332

Guest
Gladvergeten.
Ik zal wel weer eens een lijstje maken als er weer een aantal geweest zijn.
 
Reactiescore
73
Virtues of my Supremacy
voms.png

Punten
stats voms.png

Heeft momenteel iets meer dan een miljoen punten. Hij is begonnen met bestpatriot aan te vallen en is dus aan het groeien. Maar voor de rest zie ik niet echt veel activiteit:(
Punten:6/10

OD
OD VOMS.png

ODA is wel goed gedaan moet ik zeggen, clears op wat spelers hem wat heerlijke stats opgeleverd. ODD is ook wel goed gedaan, staat met 8,2mil 3e. En als ondersteuner heeft hij blijkbaar nog niet veel gedaan, maar voor de rest is alles prima.
OD: 9/10
Stam
stam voms.png

Famke is voor een deel zelfde spelers uit Hippo van casual 3 en voor de rest zijn het voor mij nieuwe spelers. Onlangs zijn er nog wat leden zoals Sun Quan en Snoke bijgekomen. Er zitten zeker leuke spelers tussen waarop hij kan rekenen.
Stam: 8/10
Ligging

kaart voms.png
Geel= Virtues of my Supremacy
Blauw= Famke
Rood= KOH

Bijna al zijn dorpen liggen middenin KOH. Nu dat de range er nog is denk ik dat het zeker te doen is. Wanneer de range wegvalt krijgt hij zo'n 360 graden front en dat kan zeker uitdagend worden.
Ligging: 5/10

Reputatie
Ik heb zowel positieve als negatieve dingen gehoord over hem. Maar na wat gepraat te hebben moet ik wel zeggen dat hij wel iemand is waarmee je goed zou kunnen omgaan. Voor de rest is hij onbekend. Ik wens hem veel succes wanneer de range er niet meer is:D
Reputatie: 7/10

Totaal: 7/10

Zo, nu hebben jullie is een rate van een KOH-speler gehad.

Volgende rate: Master Roshi.​
 

DeletedUser78605

Guest
Die ligging :eek:
Wel echt slecht van Koh dat ze iemand met zo veel front niet weg kunnen krijgen :p
 
Reactiescore
73
Die ligging :eek:
Wel echt slecht van Koh dat ze iemand met zo veel front niet weg kunnen krijgen :p

Tja, elk dorp dat we iets op stuurden zat vol, dan ga je toch niet al je clears op die dorpen gooien?

Enja we hebben de range he, als die er niet was konden we misschien wel iets doen :p
 

DeletedUser78605

Guest
Tja, elk dorp dat we iets op stuurden zat vol, dan ga je toch niet al je clears op die dorpen gooien?

Enja we hebben de range he, als die er niet was konden we misschien wel iets doen :p
De enige manier om dorpen leeg te krijgen is clears erop gooien. Op deze manier gaan jullie niets winnen :p
Of een andere vraag, waar gebruiken jullie anders je clears voor? Die van mij staan grotendeels toch stil
 
Reactiescore
73
De enige manier om dorpen leeg te krijgen is clears erop gooien. Op deze manier gaan jullie niets winnen :p
Of een andere vraag, waar gebruiken jullie anders je clears voor? Die van mij staan grotendeels toch stil

Nja, bb dorpjes clearen?

Grotendeels, zou wel kunnen kloppen, zo te zien heb je clears lopen op een bb dorpje dat gewoon naast me ligt:eek:
 

Deleted User - 2172780

Guest
Tja, elk dorp dat we iets op stuurden zat vol, dan ga je toch niet al je clears op die dorpen gooien?

Enja we hebben de range he, als die er niet was konden we misschien wel iets doen :p

Ligt/lag inderdaad gewoon in range van 5 spelers rondom. Zou je moeten kunnen winnen als je paar clears hebt. Ohnee wacht, jullie spelen vrijwel alleen def. Kan me niet herinneren dat je met def de wereld wint.
 
Reactiescore
142
Ligt/lag inderdaad gewoon in range van 5 spelers rondom. Zou je moeten kunnen winnen als je paar clears hebt. Ohnee wacht, jullie spelen vrijwel alleen def. Kan me niet herinneren dat je met def de wereld wint.

We gaan het toch eens proberen ;)
 
Bovenaan