Rate de Speler.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

DeletedUser50613

Guest
Er is een verschil tussen 'wat kritiek' en die zooi die jullie over Duncan zeggen in jullie O zo gezellige stamchat. Punkerke was op 42 een account waar ik respect voor had, maar dat kwam dus door de spelers die toen speelden, want op deze wereld krijgen ze geen greintje.

Tijdje forum niet meer gevolgd.. maar goed, denk dat ik me hier wel even mag verdedigen.

Zitten meerdere spelers op het account, Michel is nu eenmaal niet de meest diplomatieke en kan vrij cru overkomen, dikwijls vanuit frustratie.
Misschien niet altijd gepast, maar niemand is perfect :)

Wat mijzelf betreft, ik heb eventjes met Duncan in privé gesproken. En ik snapte zijn (de)motivatie ook wel op vele punten, maar dat is allemaal water onder de brug nu!
 

DeletedUser77799

Guest
Tijdje forum niet meer gevolgd.. maar goed, denk dat ik me hier wel even mag verdedigen.

Zitten meerdere spelers op het account, Michel is nu eenmaal niet de meest diplomatieke en kan vrij cru overkomen, dikwijls vanuit frustratie.
Misschien niet altijd gepast, maar niemand is perfect :)

Wat mijzelf betreft, ik heb eventjes met Duncan in privé gesproken. En ik snapte zijn (de)motivatie ook wel op vele punten, maar dat is allemaal water onder de brug nu!

Had het ook alleen over de speler die die uitspraken richting Duncan had gedaan. Maar alles is goed nu :) Dat beviel mij toen alleen niet
 
Bovenaan